CA مجلس ایالتی تصویب لایحه متمرکز بر احیا اقدام مثبت

ACA 5 این لایحه لغو کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت به تصویب رسید از طریق مجلس ایالتی کالیفرنیا در روز چهارشنبه.

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

ACA 5 این لایحه لغو کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت به تصویب رسید از طریق مجلس ایالتی کالیفرنیا در روز چهارشنبه.

این لایحه nullifies گزاره 209 که بارها دولت دولتی و نهادهای عمومی از تبعیض بر اساس نژاد و جنسیت و قومیت با توجه به ACA 5 متن.

ACA 5 در نظر دارد برای رسیدگی به مسائل مربوط به نابرابری در کشور رخ داده است که زمانی که دولت را "فرصت برابر برنامه طرح میتوانست" با مجوز از سرپا نگه داشتن. 209 لایحه متن متحده است.

با توجه به آزادی مطبوعات از Assemblymember شرلی وبر که به معرفی این لایحه در میان دیگران ACA 5 اولین لایحه دادن مسیر برگشت به اقدام مثبت به تصویب از طریق یکی از مجلس های ایالتی کالیفرنیا در قوه مقننه. آن را به حرکت به مجلس سنا دولت طبقه قبل از اندازه گیری قانونی مهلت ژوئن 25, به منظور به نظر می رسد رای دهندگان برگه های رای در ماه نوامبر.

"پس از تبدیل شدن به قانون در سال 1996 پیشنهاد 209 هزینه کرده است به زنان و اقلیت های کسب و کار متعلق به 1.1 میلیارد دلار در هر سال" وبر گفت: در آزادی مطبوعات. "این تداوم یک شکاف دستمزد در جایی که زنان را 80 سنت در هر دلار ساخته شده توسط مردان است و اجازه تبعیض آمیز استخدام و قرارداد فرآیندهای همچنان بدون مانع است."

این لایحه را در متن نیز اشاره سرپا نگه داشتن. 209 به عنوان یک عامل در عدم دانشجویان و استادان از رنگ.

UC برکلی فارغ التحصیل و دانشجو سازمان Dominick ویلیامز گفت: سرپا نگه داشتن. 209 بود "موانع" به پیشرفت در محوطه دانشگاه. ویلیامز همچنین در مورد واقعیت عدم تنوع در دانشگاه.

"این نوع از شوخی در حال اجرا چگونه سیاه و سفید وجود دارد دانش آموزان در محوطه دانشگاه است که باید به درگیر در شش یا هفت سازمان" ویلیامز گفت. "وجود دارد فقط خیلی نیاز به کار زیادی باید انجام شود."

با توجه به ویلیامز نیاز به یک لایحه مانند ACA 5 مورد بحث قرار گرفت در گفتگو با وبر در محوطه دانشگاه جلسات آب و هوا در UC برکلی که متمرکز در بخشی از مسائل ناشی از سرپا نگه داشتن. 209. رهبران دانشجویی به خصوص سیاه و رهبران دانشجویی را "واقعا جنگیدند" برای این لایحه گفت: ویلیامز.

این لایحه آمده است که آن را به افزایش تعداد فرصت های تاریخی به حاشیه رانده شده دانش آموزان است.

"اگر ما قادر به بازگرداندن اقدام مثبت ما می توانید شروع روند حرکت, در واقع, واقعا صادقانه به نمایندگی از کالیفرنیا تنوع به ما بالاتر سیستم آموزش و پرورش" گفت: UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar.

Sarveshwar اضافه شده است که او احساس آن را "غیر ممکن" برای سیستم های آموزش عالی به استقبال از اقلیت های بدون عمل کنيد.

ویلیامز گفت: بسیاری از افرادی که به نام وبر دفتر "بسیار ناراحت" در مورد ACA 5.

"رایج ترین اشتباهات است که ACA 5 تمایل به این است که ما در حال تلاش برای به پا کردن به افرادی که ممکن است یا نه ممکن است کمی کمتر واجد شرایط نسبت به دیگران" ویلیامز گفت. "این تنها مورد نیست."

ویلیامز افزود: "تبعیض نهادی و تاریخی نقایص" نیاز به تصحیح در هر دو دولت و کشور است.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب