ماهی کپور معمولی Westerlay 100,000 ارکیده چالش

کارپینتریا را Westerlay ارکیده است که در راه خود را به سمت انجام آن 100,000 Orchid چالش تلاش برای ارسال هزاران

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

کارپینتریا را Westerlay ارکیده است که در راه خود را به سمت انجام آن 100,000 Orchid چالش تلاش برای ارسال هزاران نفر از اهدا و عمیقا با تخفیف شکوفه به خط مقدم COVID-19 کارگران و کسانی که جدا شده در قرنطینه. تا کنون شرکت حمل بیش از 50,000 اما به آن نیاز دارد کمک به عبور از خط پایان.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما در حال نشان دادن قدردانی ما را به کسانی که در خط مقدم از این بیماری همه گیر تنظیم یک هدف از ارسال 100,000 گل ارکیده برای سازمان های غیر انتفاعی پرستاران و پزشکان و دیگر ضروری کارکنان در کالیفرنیا گفت:" Westerlay ارکیده صاحب Toine Overgaag. "ما باید جامعه را به کمک برای رسیدن به این هدف بنابراین ما به دنبال قابل توجه مالی و حمایت های مالی برای کمک به پوشش بخشی از هزینه ها در حالی که تضمین معیشت ما 120 نفر از کارکنان و بقای کسب و کار ما." تاریخ 100,000 Orchid چالش از طریق ایمیل community@westerlayorchids.com. Westerlay های نسل سوم خانواده اجرای کسب و کار همچنین راه اندازی یک سایت برای ارسال یک جعبه ارکیده در قیمت عمده فروشی به هر گروه و یا سازمان شما ممکن است می خواهم برای تشکر از. رفتن به boxoforchids.com برای پیدا کردن چگونه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب