UC برکلی بررسی پیشنهاد توسط گروه های دانشجویی به dename Barrows سالن

دانشگاه برکلی آفریقایی آمریکایی توسعه یا AASD دفتر نوشت: یک پیشنهاد جولای 9 به ساختمان نام کمیته داوری و خواست

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

دانشگاه برکلی آفریقایی آمریکایی توسعه یا AASD دفتر نوشت: یک پیشنهاد جولای 9 به ساختمان نام کمیته داوری و خواستار آن است که Barrows سالن بود denamed.

این تلاش را آغاز کرد در سال 2015 زمانی که سیاه اتحادیه دانشجویی یا BSU نوشت: یک لیست از خواسته های به صدراعظم سابق نیکلاس Dirks — که یکی از آنها به نام برای ساختمان denaming با توجه به ملیسا چارلز co-نویسنده پیشنهاد و دستیار مدیر AASD. ساختمان نام نقد و بررسی کمیته با ارسال campuswide ایمیل دوشنبه بیان کرد که این پیشنهاد است که تحت بررسی است.

"این unnaming روند تاسیس و در توجیه اینکه چرا نام مردمی که تداوم نژادپرستی و دیگر اشکال ستم نباید در ساختمان های در UC برکلی" چارلز گفت.

این پیشنهاد گفته است که ساختمان را به اسم دیوید پرسکات Barrows, تداوم ضد سیاه ضد Pilipinx ضد بومی بیگانه و Anglocentric views.

علاوه بر این پیشنهاد گفت: در ادامه به افتخار میراث او خواهد بود مضر به سیاه و سفید و قهوه ای دانشجویان و استادان در دانشگاه.

"ما در چالش با تمام پردیس رهبران هیات علمی و کارکنان و دانشجویان به فکر می کنم به طور سیستماتیک در مورد آنچه که بیشتر باید انجام شود برای تعمیر آسیب های انجام شده توسط Barrows," پیشنهاد متحده است.

بسیاری از گروه های دانشجویی از جمله BSU و خواستار تحت فشار قرار دادند این روند رو به جلو به طوری چارلز و تکیه دولت جکسون همکاری نویسنده و مدیر AASD می تواند نوشتن پروپوزال چارلز گفت.

چارلز افزود که او می خواست برای بالا بردن دانشجویی صدای که دفاع به dename Barrows پس قبل از او شروع به کار در دانشگاه.

"این واقعا مهم برای بالا بردن کار از دانش آموزان" چارلز گفت. "من می دانم که این پیشنهاد تا به حال نام من و تکیه دولت نام آن را, اما من هرگز می خواهید برای دانش آموزان voices به دست داده است."

او اضافه کرد که او احساس حقارت است که آن را در زمان ملی گفتگو در مورد نژاد پرستی به حرکت روند denaming Barrows رو به جلو است.

پردیس مدرس جوی باریوس-Leblanc درگیر شد در برخی از خواسته های اولیه به dename ساختمان.

سقوط 2019 Filipinx اجلاس گزارش شامل دیگر تقاضا برای dename ساختمان با توجه به Barrows' دیدگاه فیلیپین. با توجه به باریوس-Leblanc, Barrows شد آکادمیک همدستی در ایالات متحده استعمار از فیلیپین.

باریوس-Leblanc ادعا که denaming از Barrows می فرستد یک پیام است که UC برکلی به رسمیت می شناسد جنایات که Pilipinx جامعه رو از دولت ایالات متحده.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا اضافه شده است که او احساس بررسی پیشنهاد شد و دیر شده است.

ورا گفت: denaming بود یک نمونه از فعالیت های دانشجویی و از آن زمان برای پردیس به اذعان کار است که رهبران جامعه انجام شده است.

"این آغاز شده توسط رهبران جامعه" ورا گفت. "تغییر واقعی است که ریشه در جامعه و همبستگی."

این پیشنهاد همچنین شامل یک تماس اقدام برای دولت به دعوت گروه های دانشجویی که خواستار denaming به آموزش دانشگاه و جامعه در Barrows' "true میراث."

ساختمان نام نقد و بررسی کمیته درخواست برای انتقادات و پیشنهادات پاسخ از دانشگاه و جامعه در مورد این پیشنهاد به صورت دو بعدی به پنج هفته با توجه به campuswide ایمیل.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن