مرکزی بهبهان. فروشگاه ماشین به پرداخت دستمزد پس از عدم اعطای مرخصی در طول همه گیر

شاون هاردی اکو خلبانمنتشر شده 12:15 PM EDT Jul 9, 2020یک Greencastle ماشین فروشگاه پرداخت خواهد شد نزدیک به 75

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

یک Greencastle ماشین فروشگاه پرداخت خواهد شد نزدیک به 750 دلار در دستمزد یک کارمند که رد شد مرخصی با حقوق به ارائه مراقبت از کودک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به وزارت کار ایالات متحده.

این حرکت به دنبال یک انطباق اقدامات انجام شده توسط وزارت کار ایالات متحده را دستمزد و تقسیم ساعت انتشار اخبار متحده است.

میچل فروشگاه دستگاه خواهد اعطای مرخصی استعلاجی و پرداخت حقوق و دستمزد -- در مجموع $746.67 — به یک کارمند که درخواست ترک به ارائه مراقبت از کودکان در حالی که مدرسه بسته شد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس انتشار متحده است.

زیر خانواده اولین Coronavirus پاسخ عمل کارمند بود حق دریافت مرخصی با حقوق در دو سوم نرخ به طور منظم پرداخت تا 12 هفته از انتشار متحده است. قانون جدید در زمان اثر در تاریخ 1 آوریل.

بیشتر: Waynesboro شورای ایجاد یک کسب و کار کوچک برنامه وام برای COVID-19 امداد

بیشتر: Franklin County حرکت به 'سبز' فاز جدید طبیعی"

آژانس فدرال مشخص فروشگاه دستگاه موفق به ملاقات با تعهد آن بر اساس قانون جدید انتشار متحده است. این شرکت موافقت کرده است که مطابق با قانون در آینده است.

"این مورد نشان می دهد که وزارت کار ایالات متحده تعهد به حفاظت از حقوق کارمند در طول coronavirus همه گیر" دستمزد و ساعت منطقه کارگردان آلفونسو Gristina در Wilkes-Barre گفت: در انتشار اخبار.

"کارفرمایان و کارکنان را تشویق به تماس با ما برای کمک به بهبود درک خود را از شرایط جدید تحت خانواده اولین Coronavirus پاسخ عمل می کنند و همچنین استفاده از آموزشی ما ابزار آنلاین برای جلوگیری از تخلفات مانند کسانی که در این بررسی است."

این شرکت با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت سردرگمی وجود داشته و به تازگی به تایید عمل می کنند و چگونه آن را اعمال می شود به کسب و کارهای کوچک. پس از آن توضیحات را "فوق العاده کمک کرد تا با درک این قانون جدید."

میچل ماشین فروشگاه استخدام کمتر از 20 نفر اما پس از بررسی توسط وزارت کار آن مشخص شد که همه APX مغازه در فرانکلین کانتی — هر چند که مستقل از یکدیگر — به مجموع تعداد کارکنان بالای 50 نیاز به آن را برای تطابق با خانواده و مرخصی پزشکی عمل کرد.

این شرکت گفت: این کار با وزارت کار "برای روشن شدن این موضوع تا حد زیادی قدردانی از کمک های خود را در پاسخ های ما مورد نیاز است." آن را می گوید آن است abided تصمیم گیری خواهد شد و جای هیچ گونه درخواست های آینده.

"به عنوان یک نتیجه از این کارمند را از دست ندهید تنها با یک چک و ... وجود نداشت درست backpay صادر شده به هیچ عنوان پرداخت دوره بودند از دست رفته" این شرکت اعلام کرد. کارمند هنوز دریافت پرداخت که توسط قانون تنظیم.

"میچل ماشین متعهد به اطمینان از ایمنی کارکنان و همچنین به عنوان کارمند حقوق بی سابقه ای در طول این زمان COVID" این شرکت اعلام کرد.

قانون جدید را فراهم می کند اعتبار مالیاتی برای شرکت های آمریکایی با کمتر از 500 کارکنان به ارائه مرخصی با حقوق به کارگران برای سلامت خود نیاز دارد و یا برای مراقبت از اعضای خانواده وزارت کار انتشار متحده است.

این اجازه می دهد تا کارفرمایان به نگه داشتن کارگران خود اشتغال و تضمین می کند که کارگران نمی مجبور به انتخاب بین حقوق خود و بهداشت عمومی اقدامات برای مبارزه با ویروس.

برای آخرین اطلاعات در مورد مزایا و حمایت های تحت قانون جدید بازدید www.dol.gov.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین اجرا توسط وزارت کار ایالات متحده و دستمزد بخش تماس 866-4US-دستمزد و یا بازدید www.dol.gov/agencies/whd.

خبرنگار ترزا Boeckel کمک به این گزارش.

شاون هاردی یک گانت خبرنگار مستقر در Greencastle.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب