راهنمای مراحل اندوه ناشي از لغو ورزش

اگر شما یک طرفدار ورزشی، شما احساس گردباد احساسات در آورده شده توسط برنامه ریزی مکرر از ورزش کالج و لیگ های ور

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

اگر شما یک طرفدار ورزشی، شما احساس گردباد احساسات در آورده شده توسط برنامه ریزی مکرر از ورزش کالج و لیگ های ورزشی عمده این چند ماه گذشته است. یک لحظه شما احساس راحتی است که فوتبال کالج در پاییز بازگشت، و بعد Pac-12 مدیر عامل گروه رای به تعویق انداختن تمام ورزش پاییز را از طریق پایان سال 2020.

در زیر راهنمای پردازش این زمان مبهم در دنیای ورزش است، که امیدوارم به شما کمک کند تا با هر گونه احساسات منفی شما احساس می کنید تا اواخر کنار بیاید.

گام اول: غم

متاسفانه برای دانش آموزان کال، هیچ ورزش مدرسه تحریم در پاییز وجود خواهد داشت. پس از ده بزرگ اعلام کرد که آن را به تعویق انداختن ورزش پاییز تا اطلاع ثانوی، Pac-12 کت و شلوار به دنبال و تبدیل به دومین قدرت پنج کنفرانس اعلام لغو. کنفرانس های دیگر، از جمله بزرگ 12، ACC و SEC، تصمیم به جعل جلو تر و تلاش برای حفظ یک محیط امن برای دانش آموزان خود را ورزشکاران در حالی که ادامه رویدادهای ورزشی زندگی می کنند.

در ۱۳ اوت، مارک امرت رئیس دانشگاه ان سی ای در توییتر اعلام کرد که به دلیل عدم مشارکت مدارس سراسر کشور، هیچ قهرمانی ورزشی پاییزی وجود نخواهند داشت.

آينده فوري ورزش هاي کالج پاييزي خيلي بد جوره احساس کردن توسط تصمیم Pac-12 غیر معمول نیست، و هنوز هم کمی به یاد بگیرند که تنها چیزهایی که به انتظار در پاییز میان ترم است. غمگین بودن در مورد به تعویق افتادن ورزش های کالج، حتی در یک همه گیر، طبیعی است - سالم، حتی.

گام دوم: انکار

پس از یادگیری که هیچ روز بازی در پاییز وجود خواهد داشت، شما ممکن است خودتان را در حال حرکت در از Pac-12 به طور کامل و تمرکز تمام توجه خود را بر روی لیگ های ورزشی بزرگ است که برگزاری مسابقات زنده پیدا کنید. با تغییر مسیر غم خود را بیش از از دست دادن ورزش پاییز به بازی شما می توانید جریان زندگی می کنند، شما حتی ممکن است فوتبال کالج را از دست ندهید.

NBA, NHL و NHL چند از لیگ های ورزشی عمده ای هستند که برنامه های خود را تغییر داده اند و تحت احتیاط های جدید COVID-19 به بازی زنده بازگشته اند. آن را انکار آسان است که ورزش کالج خاموش زمانی که شما می توانید تماشای Mookie بتس تبدیل شدن به نفر سوم تا کنون به شش بازی اجرا 3 خانه.

با وجود اینکه شما قادر به تماشای مسابقه خرس در پاییز، هنوز هم مقدار زیادی از فارغ التحصیلان کال برای ریشه وجود دارد. خرس سابق Collin Morikawa برنده مسابقات قهرمانی PGA تنها در 23 سال سن، تبدیل شدن به سومین جوان ترین برنده در تاریخ گلف. پیروزی موریکاوا نیازهای طرفداران کال را برای چیزی جدید برای جشن گرفتن برآورده کرد.

گام سوم: امید

در حالی که شما هنوز هم ممکن است در انکار لغو ورزش پاییز، امید در این همه تاریکی وجود دارد! مربیان فوتبال کال مشغول جذب کلاس سال 2021 بوده اند و تلاش سخت آنها شروع به پرداخت کردن است. با استفاده از یک سبک جدید از استخدام مجازی، خرس ها موفق به ساخت یک همگروه است که در حال حاضر در رتبه سوم Pac-12.

خوشبین ماندن در مورد آینده ورزش کالج و ورزش به طور کلی مهم است. رویدادهای ورزشی مهم در گذشته در نور حوادثی مانند جنگ جهانی دوم و همه گیر آنفلوآنزای ۱۹۱۸ لغو شده اند، بنابراین ما می توانیم راه خود را در گذشته از این عقب مادد پیدا کنیم.

در حالي که اين احساسات را پردازش مي کنيد، به خاطر داشته باشيد که شفا خطي نيست. ممکن است خودتان را در حال تکرار دوباره گام دوم به طور تکراری پیدا کنید، اما در انتهای تونل یک نور وجود دارد. بازی های قدیمی را تماشا کنید تا خودتان را اشغال کنید، به بازی های جدید توجه کنید و از همه مهمتر به یاد داشته باشید که این درد موقتی است.

روزی تمام ورزش ها قادر خواهند بود که به سلامت برگردند. تا آن زمان، دفاع در برابر COVID-19 و لذت بردن از ورزش است که ما داریم.

میا هورن معاون سردبیر ورزشی است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب