'ارزان تر برای ذخیره آب و هوا': UC Berkeley, مطالعه می یابد انرژی پاک گذار ممکن است در 2035

یک گزارش جدید از UC برکلی مرکز زیست محیطی در سیاست های عمومی نشان می دهد که ایالات متحده می تواند دستیابی به 9

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

یک گزارش جدید از UC برکلی مرکز زیست محیطی در سیاست های عمومی نشان می دهد که ایالات متحده می تواند دستیابی به 90 درصد برق پاک در 2035.

با عنوان "2035: این گزارش" این مطالعه نشان داد که با اولویت انرژی تولید شده از باد خورشیدی و باتری ذخیره سازی decarbonizing برق در یک سرعت سریع که ممکن است. آن را نیز هل برای حرکت به دور از ایالات متحده,' زمان وابستگی های فسیلی در نیروگاه های زغال سنگ و گاز است.

این مطالعه به نقل از اکتبر 2018 ملل متحد پنل بین دولتی تغییر آب و هوا در مقدمه آن اشاره کرد که پنل گزارش داد که جهانی کربن تولید گازهای گلخانه ای نیاز به نصف تا سال 2030 به محدود کردن اثرات تغییر آب. این مطالعه همچنین اشاره می کند که دیگر پژوهش به بررسی 2050 به عنوان عملی سال برای رسیدن به decarbonization از سیستم های قدرت است که "ارائه می دهد کمی امید" که اثرات تغییر آب و هوا می تواند منطقی مدیریت شود.

لارا Kueppers پردیس دانشیار در انرژی و منابع سکس با تاکید بر اهمیت توجه فوری برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای مضر.

"تسریع decarbonization ما سیستم انرژی بسیار مهم است برای اجتناب از بدترین اثرات تغییر آب و هوا در ایالات متحده و جهان" Kueppers گفت: در یک ایمیل. "این نیز خواهد شد پرداخت هزینه برای محیط زیست و سلامتی انسان سود سهام با کاهش آلودگی هوا و آب در ارتباط با زغال سنگ و گاز است."

Umed Page, یک دانشگاه محقق که مشغول به کار در این مطالعه نشان داد که آن را با هدف نشان دادن امکان سنجی اجرای اقدامات فوری و دستیابی به decarbonization به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

Page اضافه شده است که در حالی که بسیاری از مطالعات "هدف" سال 2050 برای انرژی پاک اخیر هزینه کاهش می یابد می تواند اجازه می دهد که در آن سال برای تغییر به 2035.

"آنچه ما در حال دفاع از این است که هزینه از باد خورشیدی و باتری پایین آمده اند آنقدر در گذشته پنج تا 10 سال است که ما می تواند از لحاظ اقتصادی decarbonize سیستم ما تا به 9 درصد در 2035," Page گفت. "بنابراین در حال حاضر ما می خواهیم به تغییر مکالمه است که ما می توانید انجام دهید این 2035 به جای 2050."

Paliwal به ذکر است که پژوهش حاضر با تمرکز بر اجرای آن در سیاست حقوقی.

انرژی نوآوری, یک حزبی سیاست شرکت منتشر مکمل سیاست توصیه هایی برای سیاستگذاران و مقامات منتخب در همان زمان به مطالعه منتشر شد با توجه به انرژی نوآوری سخنگوی سیلویو Marcacci. این شرکت امیدوار است این توصیه ها می تواند در خدمت به عنوان یک "نقشه راه" به صورت بالقوه قانونگذاران که می خواهند برای کمک به با مطالعه اهداف با توجه به Marcacci.

"2035 گزارش روشن می سازد برای اولین بار است که آن را در حال حاضر ارزان تر برای ذخیره آب و هوا نسبت به از بین بردن آن" Marcacci گفت: در یک ایمیل. "امریکا در حال حاضر برق بخش سیاست هستند و نه در مسیر ارائه این تمیز آینده است."

Page گفت: حرکت به سمت برق بدون کربن به عنوان مشخص شده در این مطالعه نمی خواهد تاثیر مصرف کنندگان برق.

به جای آن پیش بینی امکان اقتصادی افزایش برای شهروندان ایالات متحده با توجه به Paliwal.

"ما خواهد بود تزریق حدود 1.7 تریلیون دلار به اقتصاد" Page پیش بینی کرد. "این می شود به طور فزاینده ای جذاب است که ما به دنبال مطالعه به طوری که ما می توانید مانند یک و نیم میلیون نفر از مردم به کار می کنند."

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن