چیزهای جدید در مورد استخر بادی

استخر های شرکت اینتکس دارای حجم کم و وزن سبک هستند که به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی را دارند و میتوان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر های شرکت اینتکس دارای حجم کم و وزن سبک هستند که به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی را دارند و میتوان در هر مکانی از انواع مدل های استخر را نصب و راه اندازی کرد . استخر های شرکت اینتکس دارای حجم کم و وزن سبک هستند که به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی را دارند . دوام: جنس مواد دیوار ضخیم که در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند اما هنوز قابل تعمیر هستند بهترین انتخاب را برای شما ارائه می دهند. قطر این محصول ۳۰۵ سانتیمتر و ارتفاع آن ۷۶ سانتیمتر میباشد،حجم آب استخر بادی آماده ۳۸۵۳ لیتر و وزن ۱۲ کیلوگرم است.جنس بدنه این استخر از PVC چند لایه الیافدار مناسب برای آب درمانی، استفاده خانوادگی، مهدکودک ها و ویلاهای شمال، پمپ تصویه آب با فیلتر قابل تعویض کاغذی و توان تصویه ۲۰۰۶ لیتر در ساعت همراه این استخر بادی آماده میباشد. Th is data w as gener ated by GSA Co ntent ᠎Ge᠎ne ra to​r  DEMO.

جنس بدنه در استخر بادی از PVC وینیل و طرح چرم بوده که از روکش های طرح چرم و شفاف نیز برای آنها استفاده شده تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را داشته باشند. استخر بادی از جنس پلاستیک های مقاوم در برابر دمای آب و شرایط جوی مختلف به نام PVC های چند لایه ضد آب ساخته شده و از روکش های مقاومی بهره مند هستند. تولید کننده آمریکایی انواع استخر بادی بچه گانه در طرح های مستطیل و دایره و بیضی و شش ضلعی با کف بادی جهت تفریحات آبی کودکان در منزل یا ویلا و حمام را با قیمت ارزان شرکتی در نمایندگی استخر بادی اینتکس و مرکز های فروش در کشور های مختلف عرضه مینماید . شهربازی هایلند کیش را می توان یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده کشور دانست که مجهز ترین وسایل پیشرفته در این شهربازی ایجاد شده و بهترین مکان برای تفریح کودکان در کنار بزرگسالان می باشد. برای خرید مطمئن تر می توانید با مشاوره گرفتن از مسئولان فروش نمایندگی اینتکس تماس برقرار کنید. بوده که در وزن های بسیار سبک تر، کیفیت مناسب تر و قیمت های مقرون به صرفه تر تولید شده و عرضه می شوند.

عمق آب این محصولات از استخرهای بادی کمی بیشتر می باشد و این امر بر محبوبیت آن ها به خوبی افزوده است و آن ها را به محصولات کاربردی و پرطرفدار در حوزه تفریحات آبی بدل کرده است . استخر بادی INTEX یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تفریحی و محصولات بادی آبی برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که به عنوان یکی از پر تنوع ترین محصولات بادی به بازار عرضه شده است که به دلیل تنواع تولید بسیار بالای خود موجب افزایش بازه خرید و اتخاب مشتریان شده است. شنا کردن یکی از لذتبخشترین تفریحاتی است در بین تمام سنین طرفداران پر و پا قرصی دارد. البته بسیاری از استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی را نیز دارند به همین جهت می توان با پر کردن آنها از توپ کوچک اینتکس نیز نوع کاربرد آنها را تغییر داد. برای استخر کوچک از پمپ دستی و پدالی و برای استخر بزرگ نیز از پمپ دستی بزرگ و برقی استفاده می کنند. 3. آب بازی و پاش پاش کردن آب در استخر های کوچک باعث می شود تا بچه ها به آب علاقه مند شوند و به آن عادت کنند. این استخر بادی اصولا ابعاد های کوچکتر تولید شده اما دارای عمق بالاتری می باشند تا آب بیشتری در خود جای دهند.  Th​is po​st w as g᠎enerat ed wi​th t he ᠎help of GSA Conte᠎nt ᠎Generator DE MO᠎!

مدل های بزرگ تر استخر بادی اصولا به صورت مستطیلی ساخته شده تا امکان استفاده از آنها برای سنین بزرگسال به منظور آب درمانی و آفتاب گیری در داخل آب و در فضای باز صورت گیرد. هیچکدام از استخر بادی به همراه خود پمپ باد ندارند و در صورت داشتن پمپ باد نیز در بسته بندی آنها به صورت مجزا قرار داده می شود که در آن صورت شرکت تولید کننده تصویر پمپ باد را روی جعبه بسته بندی قرار خواهد داد بنابراین زمان خرید به این موضوع دقت لازم را در دستو کار خود قرار دهید. اینتکس، یکی از برند های چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع استخر بادی به حساب می آید که خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. تنوع در استخر های بادی بسیار زیاد بوده و شما می توانید در سایز های مختلف استخر های بادی را خریداری کنید . عمدتاً استخرهای بادی و مدلهای مختلف این محصولات، دریچههای باد با سایزهای متفاوتی دارند که این عامل باعث شده تا پمپهای بادی اینتکس، بست وی و حتی پمپهای محصولات بادی چینی نیز همگی دارای سه دریچه باد باشند که بر اساس نوع دریچه باد موجود بر روی استخر بتوانید از ان ها استفاده کرده و اقدام به راه اندازی محصول کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن