شهرستان عبور می کند $146 میلیون بودجه با پلیس و کوروناویروس در ذهن

سانتا باربارا شورای شهر روز سه شنبه به تصویب رسید $146 میلیون بودجه برای سال مالی 2021 با $6.5 میلیون در coron

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

سانتا باربارا شورای شهر روز سه شنبه به تصویب رسید $146 میلیون بودجه برای سال مالی 2021 با $6.5 میلیون در coronavirus مربوط به کاهش است. در همبستگی با اقتصادی درد بسیاری از ساکنان در حال حاضر در حال تجربه هر یک از اعضای شورا همچنین قول داد به چشم پوشیدن یک برنامه ریزی TK حقوق و دستمزد را افزایش دهد. دادستان شهرستان آریل Calonne توضیح داد سانتا باربارا منشور نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به رد پول بی درنگ به طوری که آنها باید در پیدا کردن راه با بخش منابع انسانی به طور مساوی قیف نقدی بازگشت به شهر.

بیش از سه هفته گذشته منطقه, Black Lives Matter سازمان و متحدان آنها تا به حال به شدت لابی شورا برای کاهش Police Department بودجه که مصرف بیش از یک سوم از این شهر منابع مالی است. رهبران شهر باید به اولویت بندی خدمات بشر و جامعه حقوق صاحبان سهام بیش از چکمه و اسلحه آنها استدلال کرد. شورای متوقف کوتاه چاک پلیس' بودجه اما توافق برای انجام یک ممیزی کامل از این اداره به منظور تشخیص اینکه چگونه افسران خود را صرف زمان و که در آن صرفه جویی در هزینه ممکن است یافت می شود.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کامل 2021 بودجه تفکیک به شرح زیر است:
• پلیس: $47.2 میلیون
• آتش: $30.8 میلیون
• پارک ها و تفریح: $18.6 میلیون
• توسعه ارتباطات: $13.4 میلیون
• آثار عمومی: $9.6 میلیون
• امور مالی: 6.2 میلیون دلار
• کتابخانه: $6 میلیون
• شهرستان دفتر دادستان: $3.9 میلیون
• شهردار & شورای شهر: 3.5 میلیون دلار
• منابع انسانی: $1.7 میلیون

اداره پلیس را در بودجه افزایش یافته است و هر سال برای 10 سال گذشته سوابق نشان می دهد. در سال 2010 بود $32.5 میلیون.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن