تبانی ضربه بزنید با این نسخهها کار در نیویورک بسته آشپزخانه کارمند پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:05 PM EDT Jul 19, 2020نیویورک تبانی ضربه بزنید با این نسخهها کار بسته

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

نیویورک تبانی ضربه بزنید با این نسخهها کار بسته یکشنبه پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 استقرار گفت: در رسانه های اجتماعی.

"اواخر روز گذشته به ما آموخته است که یک کارمند شد علامتی برای Covid-19 خارج از محل کار و پس از آن آزمایش مثبت برای Coronavirus" تبانی گفت: در Facebook پست پنج شنبه بعد از ظهر.

تبانی شیر کار می کند مشخص نیست که چگونه کارکنان در تماس با ویروس اما افزود که آنها تا به حال شده است در معرض آن "خارج از محل کار."

"از فراوانی از احتیاط ما اطلاع کارکنان ما بود که تماس نزدیک به خود قرنطینه برای 10 روز یا بیشتر" گفتند.

بیشتر: راه آهن نوین کافه بسته به طور موقت به صورت بالقوه coronavirus تماس با ما; تست منفی بود

بیشتر: کارمند در شهرستان نیویورک Sheetz تست مثبت برای coronavirus فروشگاه دوباره باز می شود

آشپزخانه بسته شده شروع به تمیز کردن و مطابق با اصول تبانی شیر کار می کند گفت: و بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که آنها می تواند تایید سلامت و ایمنی کارکنان در منطقه آسیب دیده از عملیات.

تحت پنسیلوانیا اجرایی سفارش رستوران ها و کافه ها باید برای تمیز کردن عمیق در هر زمان یک کارمند تست مثبت برای COVID-19.

"شروع امروز (19 ژوئیه) ما به طور موقت به تعلیق در محل مصرف و همچنین محیط داخلی و فضای باز صندلی در حالی که ما پاک و پاکسازی" آنها گفت.

این بار نگفت که آن را دوباره باز برای فرد, فعالیت, اما آنها همچنان به ارائه به رفتن آبجو فروش در حالی که آنها تکمیل فرایند تمیز کردن.

"ما انتظار داریم به عقب باز در محل مصرف به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم ملاقات CDC و راهنمایی بهبهان/PLCB دولت دستورالعمل های مربوط به خدمات غذایی معاملات" تبانی شیر کار می کند گفت:. "سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان دغدغه اصلی ماست و ما تمام اقدامات لازم را تا مطمئن شویم که حمایت می کند."

تبانی نیست اولین نیویورک شهرستان, استقرار, به, نزدیک به دلیل قرار گرفتن در معرض coronavirus.

در ماه آوریل از راه آهن نوین به طور موقت بسته و پس از یک کارمند بود که احتمالا در معرض ویروس ویروس برگشتم منفی است. یک کارمند در 215 آرسنال جاده Sheetz فروشگاه در شهرستان نیویورک آزمایش مثبت برای COVID-19 در ماه آوریل همراه با دیگر در Hanover Township محل.

بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن