کوروناویروس در Pa.: York County 'stable' با وجود ثبت آزمایش های مثبت

شلی استالسمیتیورک دیلی رکورد منتشر شده در 7:35 صبح EDT یدلایمخیرات اوت 20, 2020شهرستان یورک در حال حاضر در ماه

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

شهرستان یورک در حال حاضر در ماه رکورد از جدید مثبت COVID - 19 مورد در ماه اوت داشته باشد.

اما این لزوماً به این معنی نیست که مشکلی وجود دارد.

جولی ویلر، رئیس جمهور ایالت یورک روز چهارشنبه گفت که افزایش آزمایش های مثبت انتظار می رود زمانی که افزایش آزمایش وجود داشته است.

و این چیزی است که این شهرستان، مانند دیگران در اطراف ایالت، در ماه های اخیر تجربه شده است. شهرستان یورک در ماه ژوئیه 754 مورد داشته است و تا کنون در این ماه 697 است.

آنچه بالا نرفت، نرخ مثبت بودن، یا درصد نتایج مثبت در مقایسه با تعداد آزمایش های داده شده است.

ویلر گفت: «نرخ مثبت بودن حدود ۵/۶ درصد است. اگر همه را در سراسر کشور به هم پرتاب کنید، ایالت ها بهتر هستند و بعضی ها بدتر از این ها هستند.

بیشتر: برنامه جدید خواهد شد پنسیلوانیا می دانم اگر آنها به COVID -19 در معرض

بیشتر: دولت گرگ بازدید از یورک ، بحث $ 96M در کمک های مالی کسب و کار کوچک ، کمک هزینه های COVID - امداد

"قطعا، ما می خواهم که این تعداد پایین می اید، اما از آنجایی که ما در حال افزایش تست، اعداد تست مثبت خواهد شد تا بالا."

تست اجباری کارکنان و ساکنان در تسهیلات مراقبت های طولانی مدت منجر به یک uptick در موارد مثبت شهرستان یورک از اواسط ژوئن تا اواسط ژوئیه. امکانات مراقبت شخصی دولت لازم است تا پایان ماه اوت مورد آزمایش قرار می شود.

نرخ مثبت شهرستان یورک در هفته اول ماه اوت 5.7 درصد بود.

مانند یورک، دیگر استان های مرکزی پا. در نرخ های مثبت خود دچار تغییر مکان های وحشی نمی شوند. بر اساس شماره های گروه بهداشت از آخرین دوره 7 روزه (7-13 اوت)، داوفین بالاترین میزان را در میان استان های مرکزی پا دارد در 6.5 که یک جهش 1.8 درصدی از دوره هفت روزه قبلی است.

نرخ در دیگر شهرستانهای مرکزی پاپ برای آخرین دوره آدامز (4.3) ، کامبرلند (3.7) ، فرانکلین (5.4) ، لنکستر (4.5) و لبنان (3.8).

ما می خواهم برای دیدن اعداد پایین می اید، اما این واقعیت است که ما در حال افزایش نرخ تست و نگه داشتن نرخ مثبت نسبتا پایدار است نشانه خوبی است، ویلر گفت. "ما همچنان به تشویق فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک در جایی که فاصله اجتماعی وجود دارد."

بیمارستان ها نازک کشیده نمی شود

افزایش تعداد در شهرستان یورک اثر نامطلوبی بر تعداد بیماران بیمارستان های منطقه ای نداشت.

بیمارستان WellSpan یورک نشان داد که 26 بیمار تایید شده اند که COVID-19، و پنج نفر دیگر مشکوک به داشبورد آن، که روزانه به روز می شود.

رایان کويل، متخصص ارشد روابط رسانه ها، چهارشنبه گفت: «ما همچنان لوازم، تجهیزات و تخت های کافی برای تامین نیازهای مراقبت ی بیمار موجود در سراسر سیستم سلامت خود داریم. "ما همچنان به استرس اهمیت پوشیدن ماسک برای کمک به کاهش گسترش COVID-19."

UPMC اوج در وضعیت مشابهی با امکانات خود در جنوب مرکزی پا. مدیر روابط عمومی کلی مک کال شماره نمی دهد، اما گفت :"UPMC کاهش در تعداد بیماران COVID-19 در بیمارستان ها در منطقه جنوب مرکزی پاپ در طول دو هفته گذشته دیده است."

او گفت: عوامل متعددی در کاهش کمک کرده اند: پوشش و دور شدن اجتماعی; فقدان رویدادهای بزرگ و ویروس ساز در منطقه ما، گام های پیشگیرانه ای که توسط افراد پرخطر گرفته شده است؛ عفونت های جدید در درجه اول در میان جوانانی که به عنوان بیمار نمی; و درمان های بهبود یافته.

ما همچنان بر تاثیر COVID-19 در جوامع خود نظارت می کنیم و آماده انجام هرگونه تغییر یا تنظیماتی می شویم."

UPMC دارای امکانات در غرب منچستر تاوونشیپ و هانوور است.

یک عامل که مک کال به کمک به پایین نگه داشتن شماره های بستری نسبت می دهد، "فقدان رویدادهای بزرگ و گسترش ویروس"، در حال تغییر است. کالج های محلی و K-12 مدارس با نوعی یادگیری در فرد / آنلاین افتتاح می شوند، و ورزش دبیرستان در اوایل سپتامبر در انتظار تصمیم جمعه توسط PIAA می له شده است.

شلی استالسمیت خبرنگار روند روزنامه نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت mstallsmith@ydr.com و یا در توییتر در @ShelStallsmith.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب