هزینه COVID-19 اشتباهات: تست کمبود یک عامل کلیدی در گسترش ویروس در سراسر Pa.

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کاپیتول ادارهمنتشر شده 8:18 PM EDT Jul 29, 2020وقتی

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

وقتی پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ ارزیابی پنج ماه از این بیماری همه گیر در پنسیلوانیا او به نظر می رسد به یک نقص در اوایل که او معتقد است که کمک به بیش از 110,000 موارد مثبت COVID-19 و 7,100 مرگ و میر.

"من آرزو می کنم ما تا به حال تست بیشتر در اوایل او گفت:" در طول مصاحبه در اواسط ماه جولای با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کاپیتول اداره است.

گرگ گفت: پنسیلوانیا بود و در همان وضعیت به چندین ایالت دیگر در بهار دست و پنجه نرم کردن با یک ملی تست کمبود به این ویروس به سرعت در حال گسترش در سراسر دولت است.

پنسیلوانیا بود در رقابت با سخت ضربه متحده مانند نیویورک و نیوجرسی به تخصصی تست سواب و کیت های آزمایش به عنوان coronavirus نزدیک شدن به اوج خود در شرق.

بدون, تست, دولت نمی تواند انجام دهد تماس با ردیابی و جداسازی افرادی که به این ویروس گرگ گفت. اجازه داده است که این ویروس به گسترش در چند هفته COVID-19 شناسایی شد در پنسیلوانیا است.

اما پس از آن بیمارستان و توسعه خود را تست و دولت کار کرده است به گسترش آزمایش در پنسیلوانیا است.

هر کسی که می خواهد یک آزمون در پنسیلوانیا در حال حاضر می توانید یک, به گفته وزیر بهداشت دکتر راشل Levine.

چه شکست خورده

رئیس جمهور منتقدان اغلب می گویند هیچ استراتژی ملی برای کنترل کروناویروس در آمریکا

اما ملت بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci, پیوست که گروه کر در ماه مارس است. Fauci, که در خدمت به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در طول چندین ریاست جمهوری دولت در 12 مارس به کنگره گفت که آزمایش شد و "عدم" در کشور است.

"این سیستم واقعا نسبت به آنچه ما نیاز داریم در حال حاضر. که یک شکست. این یک شکست. اجازه دهید آن را بپذیرد" او گفت:.

که به ویژه در پنسیلوانیا خانه های سالمندان که آیا به اندازه کافی تست برای ده ها هزار نفر از ساکنان سراسر کشور به گفته وزیر بهداشت دکتر راشل Levine.

عدم تست و عوامل دیگر اجازه این ویروس به گسترش از طریق خانه های پرستاری برای ماه ها و در نتیجه بیش از 4,800 مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر کشور.

خانه سالمندان مرگ و میر حساب برای نزدیک به 70 درصد از تمام covid مربوط به مرگ و میر در پنسیلوانیا است.

COVID-19 در Pa.: این است چگونه ماسک صورت در حال اجرا در خانه های پرستاری و بیمارستان ها

COVID چه بعدی: چه رفت در اول سنبله و چگونه غرب در حال آماده شدن برای یکی دیگر از

هزینه COVID-19 اشتباهات: پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID-19

COVID-19: PA مدارس مبارزه با بیماری همه گیر نگرانی های سیاست در بازگشایی

به عنوان موارد رشد در پنسیلوانیا و کشورهای دیگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هفته مارس 15 خواهد بود "تغییر بازی" در آمریکا

اضافی 2,000 آزمایشگاه و 1.9 میلیون آزمايشات انتظار می رود که در هفته خود را coronavirus نیروی کار گفت: در مارس 15 کنفرانس خبری.

تست لازم است برای جلوگیری از گسترش این ویروس Fauci گفت.

"بدترین هنوز پیش رو برای ما" Fauci گفت: در طول این 15 مارس در کنفرانس خبری. "این است که چگونه ما در پاسخ به این چالش است که برای تعیین نهایی نقطه پایان است برای رفتن به. ما بسیار حیاتی نقطه در حال حاضر."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او قرار بود به استناد اختیارات دفاع تولید عمل به سفارش آمریکا تولید کنندگان را تست سواب و کیت های آزمایش در آن اوایل هفته, اما او نبود. فدرال مدیریت اضطراری آژانس گفت این است که قادر به دریافت کیت های آزمایش از بازار خصوصی و بدون استفاده از عمل.

دولت فدرال فرستاده پنسیلوانیا 4,000 از 10000 تست تخصصی سواب دولت درخواست شده — و نه ارسال هر یک از 18 معرف شیمیایی و کیت های مورد نیاز برای COVID-19 تست.

کسانی که 4,000 سواب فرستاده شد به دولت به عنوان پنسیلوانیا بود تست های کمتر از 10000 نفر در هر روز و تا به حال آزمایش کمتر از 1 درصد از پنسیلوانیا جمعیت کلی است.

و کسانی که نتایج آزمون مصرف شد دو روز تا دو هفته به عقب می آیند به دلیل سنگین تقاضا در آزمایشگاه در استان و سراسر کشور است.

چه کار کرده

بیمارستان سیستم های خسته رشد کرد با مدت زمان طولانی انتظار برای نتایج آزمون و نیست صبر در فدرال کمک کند.

UPMC, WellSpan و پن استیت سلامت Milton S. هرشی مرکز پزشکی — سه تا از بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در خدمت بیماران در پنسیلوانیا دولت شهر هریسبورگ — راه اندازی خود را تست سیستم.

UPMC و پن استیت استفاده می شود خود را در دانشگاه پژوهش و تخصص خود را برای توسعه آزمون و WellSpan با همکاری عمومی و خصوصی labs در دولت است.

تمام سیستم های بهداشتی و چندین نفر دیگر در سراسر کشور نیز راه اندازی خود به خود درایو-از طریق مراکز تست.

"تست توانایی برای COVID-19 در ایالات متحده به تعویق افتاده اند و محدود ایجاد اضطراب برای مردم ما خدمت می کنند و خدشه توانایی ما برای بهینه راهنمای بهداشت عمومی پاسخ گفت:" دکتر دونالد Yealy صندلی طب اورژانس برای UPMC و پیت. "ایجاد شده توسط خود ما تست و مجموعه مراکز ما هر دو می تواند کمک به بیماران ما و به طور کلی جامعه. ما به دنبال گرفتن یک تشخیص در ساعت نه روز."

آمریکا عقب مانده کشورهای دیگر در تست ظرفیت و به همین دلیل UPMC ایجاد شده خود را تست به گفته دکتر آلن ولز مدیر پزشکی UPMC آزمایشگاه های بالینی.

"تست قابلیت های کاملا ضروری برای مدیریت یک بیماری همه گیر" ولز گفت. "اگر جوامع ما در خدمت خروش در بیماری شدید ما باید قادر به تشخیص مردم به سرعت به آنها مراقبت مناسب در حالی که حفاظت از کارکنان ما و جامعه گسترده تر."

به عنوان تست لوازم تر شد و در دسترس Levine صادر تست سفارش برای دراز مدت مراقبت از امکانات. همه ساکنان و کارکنان در حال آزمایش هفتگی.

نقشه کشی در بیمارستان تخصص و برخی از پنسیلوانیا بزرگترین دانشگاه های ثابت به یک تعویض بازی در پنسیلوانیا است.

"در این زمان ما باید این تست ظرفیت ما نیاز به اطمینان حاصل شود کسانی که نیاز به آزمایش می توانید آزمایش" وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, سخنگوی Nate وردل گفت: در اواسط ماه جولای. "ما باید این تست لوازم از جمله سواب و ویروسی متوسط مورد نیاز است, اما ما به طور مداوم نیاز است که عرضه می شود دوباره بازسازی شد. شده اند وجود دارد برخی از مکان های خاص از جمله چند بیمارستان که دیده می شود برخی از چالش ها در این منطقه است و ما در حال کار برای کمک به آنها را هنگامی که ما آگاه هستند از یک نیاز است."

آنچه باید انجام شود

مقامات بهداشتی دولت می گویند تست نیاز به نگه داشتن در حال افزایش به طور موثر جلوگیری از گسترش COVID-19 در پنسیلوانیا است.

وزارت بهداشت این است که با تمرکز بر روی به طور مداوم بازسازی تست و لوازم کمک امکانات نیاز به آن دسته از منابع وردل گفت.

تست یکی از اصلی مشکلات است که باید برای آماده شدن برای یکی دیگر از افزایش COVID-19 در پنسیلوانیا با توجه به کنگره ایالات متحده کونور بره یک دموکرات از Allegheny County است. شده است وجود دارد یک "شکست دولت فدرال به واقعا هماهنگ" تست و ادامه داد: مسائل مربوط به "نشان دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عدم ارائه جنگ جهانی دوم در سطح رهبری به یک کشور مبارزه با یک بیماری همه گیر" او گفت:.

"تنها توصیه که من بدهد که او شروع به در نظر گرفتن این مشکل بیشتر به طور جدی و در آغوش خود به قدرت به عنوان رئیس جمهور را امتحان کنید و حل آن را" بره گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در 14 ژوئیه اعلام کرد سریعتر و گسترده تست برای خانه های سالمندان.

"دسترسی سریع نقطه از مراقبت های تست در خانه های سالمندان بیشتر خواهد شد محافظت از ملت ما آسیب پذیرترین بیماران" معاون وزیر بهداشت و درمان Adm. برت P. Giroir در بیانیه ای گفت.

سازمان غذا و داروی آمریکا به تازگی مجاز سریعتر تست سیستم های که در حال حاضر در حال توزیع توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. هر خانه سالمندان دریافت یک تست تشخیصی ابزار و مرتبط با تست.

از جمله تست نظم در خانه های سالمندان, پنسیلوانیا انجام شده است بیش از 1 میلیون COVID-19 آزمون از مارس. که حدود 10 درصد از دولت جمعیت.

دولت با همکاری CVS, خارج, Rite Aid, بیمار, اول, و سایت های دیگر برای گسترش آزمایش در پنسیلوانیا است.

"هنگامی که ما آزمایش ما استراتژی ما می خواستیم تست قابل دسترس در دسترس و سازگار و ما در حال کار برای دیدار با این چالش" لوین گفت. "هر کسی که معتقد است آنها باید علائم COVID-19 می توانید تست شده امروز در پنسیلوانیا است."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن