COVID-19 خار سیاسی را تغییر دهید اما می تواند ما را در ایجاد یک ائتلاف جدید?

بیماری های همه گیر باید پیامدهای سیاسی. پس از این نوع حوادث, همه چیز از اعتماد به نهادهای دولتی و رضایت می توا

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

بیماری های همه گیر باید پیامدهای سیاسی. پس از این نوع حوادث, همه چیز از اعتماد به نهادهای دولتی و رضایت می تواند قابل توجهی تحت, البته موقت تغییرات. COVID-19 از این قاعده مستثنی است. در حال حاضر این بیماری همه گیر را برانگیخته سراسر کشور اعتصاب در میان فرفره کارگران تظاهرات از متخصصان پزشکی و تظاهرات در برابر stay-at-home سفارشات.

خواهد COVID-19 ایجاد یک جدید در دراز مدت سیاسی ائتلاف ؟ بله اما اگر تاریخ اخیر است که هیچ نشانه ای از آن خواهد شد یک گروه نسبتا کوچک. هر گونه امید COVID-19 وحدت ایالات متحده برای مدت طولانی است که یک رویا لوله — مگر ما به صورت جمعی و آگاهانه کمك ضرر و زیان است که بسیاری از مردم را ادامه خواهد داد و به تجربه.

پس از 9/11 اکثریت آمریکایی ها خود را تغییر سیاسی عادات اما فقط برای چند ماه. برای مثال بسیاری از رای دهندگان به طور موقت به کمتر حمایتی از مهاجرت. اما برای همسایه ها و به خصوص اعضای خانواده 9/11 قربانیان تغییرات در رفتار سیاسی بسیار شدید تر و طولانی مدت. برای بیش از یک دهه 9/11 شکل چگونه قربانیان اعضای خانواده و همسایگان نزدیک شدن سیاست در چند راه. آنها رای دادند و اغلب اعضای خانواده خود را افزایش کمک های مالی سیاسی و اعضای خانواده و همسایگان شد محافظه کارانه تر است.

به تغییرات سیاسی پس از 9/11 نشان می دهد که "شوک" از جمله حملات تروریستی, حوادث و اقتصادی فرو می ریزد بسیج کسانی که بیشتر نهفته است. اما این بسیج است مشروط بر عامل دیگر: میزان که جامعه نهفته سهام "مرتبط سرنوشت."

هر چند هر دو سیاه و سفید افراد و Latinx افراد در میان سخت ترین ضربه جوامع در رکود بزرگ دو تجربه سیاسی بسیار متفاوت پاسخ. در حالی که مشارکت سیاسی افزایش یافته و در میان سیاه و سفید جامعه آن را کاهش داد در میان Latinx جامعه است. چرا ؟ این را می توان با این واقعیت توضیح داد که مردم سیاه شنود گذاشته به منابع مرتبط با مرتبط سرنوشت. این ایده که بسیاری از رای دهندگان برخوردار تمایل به اولویت بندی که به خوبی از این گروه بیش از منافع فردی چون آنها آموخته اند که از تاریخ است که "ما در این نکته با هم." این احساس هم بسیار مهم است به عطف تغییرات در آورده با یک رویداد موقت به یک پایدار حرکت.

ایجاد یک پایدار سیاسی ائتلاف بر اساس COVID-19 بعید است زیرا در حالی که بسیاری از ما ممکن است همه در داخل کسانی که به خارج رفتن و که رو فشار از بحران اشغال باریک در حال حاضر آسیب پذیر تکه از جمعیت است. به عنوان مثال در نظر بگیرید که افراد را تا فقط 13 درصد از جمعیت ایالات متحده اما مقدار به 30 درصد از COVID-19 بيمار. از نظر مالی تاثیر COVID-19 بحران کارگران در بخش های شناخته شده برای خود را در بی ثباتی و undercompensation. این بخش نیز تمایل به نامتناسب استخدام جوان زن و کمتر به طور رسمی تحصیل کارکنان.

بنابراین در حالی که همه آمریکایی ها به احتمال زیاد خواهد شد به طور خلاصه متحد در اطراف برخی از تغییرات سیاسی در آینده نزدیک در دراز مدت سیاسی ائتلاف ایجاد شده با توجه به COVID-19 بعید است که به شکل. بیش از حد تعداد کمی از ما احساس به عنوان اینکه ما سرنوشت مرتبط هستند زیرا در حال حاضر آنها رک و پوست کنده نیست — چند گروه به اندازه کافی خوش شانس به ماندن در داخل هنوز به تجربه همان سطح شخصی و از دست دادن مالی.

تبدیل COVID-19 به یک سیاسی است که تظاهرات در پشت کمتر فساد سیاسی (نگاه کنید به سنسور. ریچارد با مته سوراخ کردن R-C. N. c و کلی Loeffler, R-Ga.), کمتر با نابرابری بیشتر مراقبت های بهداشتی برای همه امکان پذیر است. اما این احتمال مشروط است هر کس به این بحران شخصی است.

چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ در کوتاه مدت شما داوطلب در هر کجا که شما می تواند به شما کمک هر آنچه که شما می توانید و شما پشتیبانی از هر کسی که می پرسد برای کمک. در دراز مدت شما همچنان به تعامل خود را با جامعه.

پناهگاه در محل سفارشات صرفا بر اساس این واقعیت است که اقدامات یک فرد می تواند بر کل جامعه. که قدرت به پایان خواهد رسید زمانی که سفارشات انجام دهد. ما می توانیم و باید یاد بگیرند در مورد مشکلات تأثیر کسانی که زندگی در خیابان و یا در سراسر این پارک به دلیل مشکلات خود هستند به احتمال زیاد مربوط به مشکلات ما است. مجموعه خود را و جامعه خود را برای موفقیت آماده به اقدام به عنوان به زودی به عنوان سفارشات برداشته می شوند. تعهد در حال حاضر به پیوستن به یک سازمان غیر انتفاعی است که در خدمت جامعه خود را. پایان این مقاله سپس ثبت نام برای رای (صدای جیر جیر من به آن را اثبات کند). علامت گذاری یک روز در هر هفته است که در طی آن خود را تنها هدف این است که برای یادگیری در مورد یک موضوع در گردن خود را از جنگل.

ما سرنوشت ارتباط دارد — آمریکایی ها فقط نیاز به آن را درک کنند. هنگامی که ما انجام می دهیم ما می توانیم در مجموع ما تغییر رفتار سیاسی برای مدت طولانی به طوری که ما هرگز بازگشت به حالت عادی ما قابل تحمل قبل از.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار همسایگان برای سازمان های غیر انتفاعی. پیدا کردن او را در توییتر @kevintfrazier.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب