بحث بر سر بازگشایی و چگونه به سرعت به انجام این کار -- پنسیلوانیا نشان می دهد شکاف سیاسی

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 1:43 PM EDT مارس 15 سال 2020در اواخر ماه مارس, Dr. Anthony Fauci, ملت

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

در اواخر ماه مارس, Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص خواسته بود زمانی که او به فکر اقتصاد می تواند بازگشایی شد.

در آن زمان به اصطلاح غیر ضروری کسب و کار در پنسیلوانیا و بسیاری از کشورهای دیگر بسته شده بود حدود دو هفته صبر در حال اجرا بود ، مردم می خواستند بدانند که زمانی که آنها می تواند بازگشت به کار و یا رفتن به خرید و یا کوتاه کردن مو.

Fauci گفت: "شما را به جدول زمانی; این ویروس باعث می شود جدول زمانی است."

اما اگر صبر با ویروس' جدول زمانی در حال اجرا بود نازک در اواخر ماه مارس در حال حاضر در اواسط ماه مه آن رفته است از نازک به محض خواندن. بسیاری از مردم — از کارگران کارخانه به رستوران سرور به صاحبان کسب و کار کوچک — آیا نا امید و عصبانی است که آنها می توانند کسب درآمد می کنند در حالی که دولت جنگ ویروس.

قرمز و زرد و سبز

پاسخ به این ویروس به تقویت این شکاف سیاسی در دولت و ملت است.

محافظه کاران — بسیاری از denizens از به اصطلاح "red" استان ها — باید bristled در برابر دولت محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری و گفت که زمان آن به اقتصاد کشور در حال حرکت دوباره.

و اشاره کرد که انتقال این ویروس را کند کرده است و این بیمارستان دارای ظرفیت های فراوانی برای مقابله با عفونت فعلی نرخ پلیس آمریکا پت Toomey R-Pa. گفت: در بحث پانل سه شنبه "ضروری دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد. ... من فکر می کنم آن زمان ما با این حرکت همراه است."

شش هفته پیش پنسیلوانیا بود کمی بیش از 2000 تایید موارد COVID-19. مرگ و میر بود در 22. همانطور که از هفته گذشته تعداد موارد تایید شده در کشور نزدیک شد 60,000. مرگ و میر بیش از 3,800 و رشد روزانه است. (سراسر کشور تعداد مرگ و میر بیش از حد بود 85,000 که از پنج شنبه.)

دولت در حرکت رو به جلو به آرامی با یک رنگی سیستم است که در آن شهرستانهای حرکت از محدود ترین "قرمز" به کمتر محدود "زرد" و "سبز" مرحله — به رسمیت شناختن است که وضعیت در, می گویند, کامرون شهرستان با جمعیت کمی بیش از 5000 است متفاوت که در نیویورک شهرستان با حدود 450,000 ساکنان.

بسیاری از دولت بیشتر پرجمعیت شهرستان باقی می ماند در معنی اکثر کسب و کار تلقی می شود پایدار زندگی تا به حال بسته باقی می ماند. روز جمعه گرگ گفت نیویورک و آدامز و 10 سایر استان ها را به رنگ زرد در می 22. فرانکلین لبنان و لنکستر شهرستان باقی خواهد ماند ،

مرتبط: ساعت-طولانی صبر کنید برای به روز مادر throwdown خارج خرچنگ قرمز در ایست یورک

مربوط به: 'گرگ برای ما کار می کند!': معترضان شعار در رالی برای بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

مرتبط با: بازگشایی Pa. با خیال راحت و کارآمد

گرگ در طناب?

در آوریل 20, حدود 2000 نفر — برخی از مسلح با سبک نظامی تفنگ و brandishing نشانه هایی که اعلام کرد, در میان چیزهای دیگر "گرگ یک دیکتاتور" "Rednecks 2 بازگشایی PA" و "آزادی رایگان نیست که واکسن اجباری" — اعتراض در دولت و کنگره و 12 روز بعد در رژیم صهیونیستی است. تام گرگ کوه گرگ خانه و خواستار آن است که دولت بازگشایی بلافاصله.

تظاهرات سازماندهی شده توسط یک تفنگ-فعال حقوق از اوهایو گفته شد که برابر با قانون اساسی گرگ منظور خاموش کردن دولت هر چند دولت در دیوان عالی کشور تایید آن قانون اساسی و دادگاه عالی ایالات متحده کاهش یافته است به شنیدن در مورد. یکی دیگر از اعتراض برنامه ریزی شده بود بعد از ظهر جمعه در پایتخت کشور.

روز جمعه یکی دیگر از تجمع درو جمعیت به کنگره مراحل و دولت تشکر. Russ الماس R-لبنان به رهبری جمعیت در یک ترجیع بند فریاد گرگ را از دست داده و همه گیر شد "کامل شکست مطلق."

چندین شهرستان از جمله دوفین و لبنان را تهدید به سرپیچی از فرماندار و حرکت به کمتر محدود "زرد" طراحی برای بازگشایی, آیا فرماندار مجاز هست یا نه.

کلانترها در دیگر شهرستانهای استان اعلام کرد آنها نمی خواهد اجرای قانون در آن shutdown استوار بود. جمهوری خواه و نمایندگان وزارت امور خارجه در نیویورک و آدامز شهرستانهای استان با هم متحد برای لغو محدودیت در شهرستانهای استان است.

یکی Adams County جمهوری خواه Torren ecker را گفت: "صاحبان کسب و کار را در معرض خطر تصمیم گیری در هر روز (آنها باید اجازه داده شود) مدیریت ریسک به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. آنها لازم نیست دولت به آنها بگویید چه کاری انجام دهید."

در نیویورک شهرستان, دادستان منطقه دیو یکشنبه اعلام کرد دفتر خود را نمی خواهد تحت تعقیب قرار دادن کسب و کار است که نقض قانون و دستور اجرای قانون محلی به استناد موسسات است. و نیویورک شهرستان, کمیسیون برگزار شد یک کنفرانس خبری به اصرار فرماندار به حرکت این شهرستان از "قرمز" به "به رنگ زرد است."

در مارس 9, دولت, Rep. مایک جونز اول-اصطلاح جمهوری خواه از نیویورک شهرستان, مبارزه طلبیده فرماندار منع اجتماعات بزرگ با برگزاری یک جلسه با 150 صاحبان کسب و کار -- اکثریت از آنها با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله و تماس برای کسب و کار برای بازگشایی به سرعت.

"من فکر می کنم ما گرگ در طناب," او گفت:.

اما واشنگتن پست-ایپسوس نظرسنجی این هفته منتشر یافت که 72 درصد از دولت ساکنان تایید Wolf را از دست داده و همه گیر.

در روز مادر, دور, ساعت, کسی که شام میخورد باز آن دو خانواده رستوران برای ناهار خوردن در خدمات در سرپیچی از خاموش کردن سفارش.

"همه ما کمک کرد تا صاف منحنی" دور ساعت صاحب Themi Sacarellos روز یکشنبه گفت. "من فکر می کنم آن زمان که مردم به بازگشت به کار."

دولت وزارت کشاورزی که دسته رستوران بازرسی در پنسیلوانیا با ارسال نامه ای به Sacarellos گفت که هجوم فرماندار سفارش می تواند در مجازات به از دست دادن مجوز خود را به کار گیرند.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به waded آب در اوایل صبح روز دوشنبه به tweeting "بزرگ مردم پنسیلوانیا می خواهید آزادی خود را در حال حاضر و آنها به طور کامل آگاه از آنچه که مستلزم. دموکرات ها در حال حرکت به آرامی در سراسر ایالات متحده آمریکا برای اهداف سیاسی. آنها خواهد صبر کنید تا نوامبر 3rd, اگر آن را به آنها. همین حالا بازی سیاست است. امن به سرعت حرکت می کند!"

گرگ تساوی یک خط در شن و ماسه

روز دوشنبه در جلسه توجیهی روزانه در گیر گرگ در پاسخ به این تحولات رسم یک خط در شن و ماسه در آنچه او مشخص می شود به عنوان جنگ علیه coronavirus. پس از بررسی مختصری از ویرانی این ویروس در ایجاد اغتشاش در کشورهای مشترک المنافع — نزدیک به 60,000 آلوده و مرگ و میر نزدیک به 4000 نفر از "ما عزیزان ما و دوستان و همسایگان ما" — گرگ جنگیدند.

"در طول این آخر هفته گذشته برخی از آنها تصمیم به تسلیم شدن به این دشمن است." "این سیاستمداران هستند که انتخاب شدند برای خدمت به هموطنان خود. دیگران هستند و صاحبان کسب و کار را انتخاب کرده اند که برای خدمت به مشتریان خود را با قرار دادن آنها را در راه آسیب است. این مردمی هستند انتخاب به صحرا در مواجهه با دشمن است."

وی با اشاره به این که ساکنان نیوکاسل در حال پیروزی در جنگ بود و "شروع به پهن کردن منحنی از عفونت" چیزی است که او را منجر به رفع برخی از محدودیت در 37 ایالت 67 شهرستانهای استان است.

گرگ است که اغلب به عنوان "low-key" یا "خفیف ادب." اما در روز دوشنبه برخی از خشم پختند زیر خود را اندازه گیری پاسخ به کسانی که بر این باورند که جنگ در برابر ویروس است و آن زمان به عقب بر گردیم به هر آنچه در نظر گرفته شد عادی بسیاری از هفته پیش.

ساکنان نیوکاسل گفت: "باید قربانی در راه ما هرگز نمی توانست تصور" خود را جدا از خانواده جدا خود در خانه های خود سازندگان: کسب و کار خود را بسته شدن مدارس خود را.

"از آن شده است یک نوع جدید از قهرمانی در بسیاری از راه های آرام قهرمانی," او گفت:. "اما یک قهرمانی با این وجود."

او گفت: "این اعمال قهرمانانه لایق ملاقات با تسلیم شدن اما با ماندن این دوره است. و این چیزی است که من قصد دارم به انجام. به آن دسته از سیاستمدارانی که تصمیم به غار به این coronavirus آنها نیاز به درک عواقب خود را بزدلانه عمل می کنند."

او هشدار داد که بودجه فدرال است که از طریق قیف دولت پولی که دولت به اختیار به مناسب "نمی خواهد رفتن به شهرستانهای قرار داده است که همه ما در معرض خطر توسط عامل غیر قانونی."

"به سیاستمداران اصرار کسب و کار را به خطر زندگی خود را به مشتریان و یا کارکنان خود را با باز کردن در موعد مقرر: آنها نیاز به درک که آنها در حال درگیر شدن در رفتار است که هر دو خودخواه و ناامن," او گفت:. "برای صاحبان کسب و کار: این سیاستمداران قرار داده و شما را در خطر از دست دادن خود را در بخش بهداشت و درمان گواهی. آنها شما را صاحبان کسب و کار در معرض خطر از دست دادن خود را مشروب مجوز. آنها شما را صاحبان کسب و کار در معرض خطر از دست دادن گواهی خود را از اشغال. همه اینها بستگی خود را به انجام همه چیز شما می توانید به نگه داشتن کاربران خود را امن است. و باز قبل از اینکه شواهد نشان می دهد شما باید شما در حال بدست گرفتن بی مورد خطرات ایمنی از مشتریان خود را. که نه تنها از نظر اخلاقی اشتباه است. آن را نیز بسیار بد کسب و کار."

او گفت: "در نهایت سیاستمداران که در حال تشویق مردم انتخاب می شدند منجر به ترک مبارزه هستند بازیگری ترین قسمت راه است. این زمان به رها کردن. این است که زمان را به تسلیم شدن. این زمان به rededicate خودمان به کار از ضرب و شتم این ویروس است."

در طول جلسه, گرگ خواسته شده بود در مورد تهمت را صدای جیر جیر. فرماندار گفت: "من نمی دانم چگونه شما امن باقی بماند و به سرعت حرکت می کند. ما در حال تلاش برای حرکت به عمد. در پنسیلوانیا من بسته دولت مشترک المنافع بسته دولت در یک اندازه گیری از صحنه به شیوه ای. ما در حال بازگشایی در همان اندازه گيری صحنه ای ، من فکر می کنم که با هدف نگه داشتن مردم به عنوان امن به عنوان ما می تواند احتمالا در این بازی uncharted waters. من فکر می کنم که مسئول چیزی که به انجام است."

پاسخ به گرگ بیانیه ای جسورانه

گرگ بیانیه و تهدید به قطع کمک های مالی به شهرستانهای که مخالف خاموش منظور تاثیر داشتند. دوفین و Schuylkill شهرستانهای حمایت کردن تهدید خود را به سرپیچی از دستور. اما مقامات در پورنو بیدمشک مودار, Lancaster و لبنان شهرستانهای برنامه ریزی برای حرکت به جلو با بازگشایی برنامه.

یک گروه از دولت محافظه کار اعضای کنگره از جمله مظنونان حمله به دانشگاه اسکات پری و لوید Smucker که نشان دهنده گرگ صفحه اصلی شهرستان با صدور بیانیه ای گفت که گرگ بود "توهین ساکنان در سراسر کشورهای مشترک المنافع با تهدید به خودداری از میلیون ها نفر از فدرال دلار از استان ها که چالش های خود رنگ دلخواه برنامه نویسی سیستم برای بازگشایی دولت است."

آنها مشخص گرگ و بلاغت به عنوان "غیر مسئولانه" است که آن را "همچنان به قرار دادن فرسنگ ها فاصله بین پنسیلوانیا و یک راه حل است."

تهمت می آید به پنسیلوانیا

در روز پنج شنبه تهمت آمد به پنسیلوانیا است. او پستال حداقل از فرماندار بود و نه گرم.

زمانی که ریاست جمهوری مراجعه به پزشکی تامین تسهیلات در اللنتون اعلام شد در روز سه شنبه گرگ گفت که کاخ سفید تا به حال نه تماس دفتر خود در مورد سفر. فرماندار گفت: "می خواهیم کسی از آمدن به پنسیلوانیا به احترام تلاش های ما برای ایمن ماندن به نگه داشتن مردم امن" اشاره آشکار به مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به آریزونا که در طی آن رئیس جمهور نمی پوشیدن ماسک در حالی که در تماس نزدیک با دیگران است. کارکنان و بازدید کنندگان را به همه ضروری کسب و کار در پنسیلوانیا ملزم به پوشیدن ماسک و رئیس جمهور حاضر به انجام این کار.

"من امیدوارم که او می کند همه چیز را در قدرت خود را برای حفظ کارکنان امن کسب و کار مدیران امن هر یک از مشتریان که ممکن است در سایت" گرگ گفت. "پنسیلوانیا همواره دولت که با استقبال بازدید کنندگان و ما همچنان به انجام این کار مهم نیست که در آن است."

در طول مبارزات انتخاباتی خود به سبک رالی در اونز & Minor, Inc. مرکز توزیع در اللنتون تهمت صحبت کرد و برای حدود نیم ساعت پرداختن به یک گروه از کارگران همه نشستن بر صندلی تاشو فاصله شش فوت جدا از یک دیگر در این شرکت انبار.

قبل از او در زمان مرحله, موسیقی, بازی های برگزار شده به عنوان کارگران fidgeted در صندلی های خود — التون جان "شنبه شب خوبه برای مبارزه با" و "رقصنده کوچک" و بیلی جوئل "پیانو" و مردم روستا را "مرد ماچو.

او برای سخنرانی به نام چند کارگران به مرحله به اظهارات و پس از آن رفتگان به گونه ای از سنگ نورد' "شما همیشه نمی توانید آنچه شما می خواهید."

کارگران همه با پوشیدن ماسک.

تهمت نیست.

او را فشار دهید برای پنسیلوانیا به بازگشایی شده است.

"ما باید خود را فرماندار پنسیلوانیا شروع به باز کردن یک کمی" او گفت: کارگران است. "شما باید زمینه پنسیلوانیا که به سختی تحت تاثیر قرار و آنها می خواهند به نگه داشتن آنها را بسته است. شما نمی تواند انجام دهد."

او ممکن است ذکر کرده اند گرگ نام اما او نام قطره "خواب آلود جو بایدن."

'برخی از درد و رنج و مرگ'

در روز سه شنبه Fauci در شهادت قبل از سنا کمیته بهداشت و درمان, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی صادر استارک هشدار برای کسانی که به دنبال به سرعت در حال بازگشایی اقتصاد است.

"نگرانی من است که اگر برخی از مناطق شهرهای متحده و یا چه چیزی شما - پرش به بیش از آن های مختلف بازرسی و زودتر از موعد باز کردن بدون داشتن قابلیت قادر به پاسخ موثر و کارآمد نگرانی من این است که ما شروع به دیدن کمی خوشه که ممکن است به نوبه خود به شیوع بیماری" Fauci گفت.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل که در واقع تناقض شما را به مجموعه نه تنها منجر به برخی از درد و رنج و مرگ است که می تواند اجتناب شود اما حتی می تواند شما را در جاده ها و سعی کنید به بهبود اقتصادی."

اظهارات او نشان داده شده معادله در قلب تصمیم گیری درباره زمان و نحوه بازگشایی, کشور: چقدر خطر هستند و ما مایل به فرض به خاطر اقتصاد ؟

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن