آیا ما از دست دادن یک میلیارد سال طول 'با گلوله برف زدن زمین'?

یک تیم از دانشمندان از جمله یکی از UC Santa Barbara — به تازگی افشا و خنثی پیشرو توضیح برای یک زمین شناسی بزرگ

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

یک تیم از دانشمندان از جمله یکی از UC Santa Barbara — به تازگی افشا و خنثی پیشرو توضیح برای یک زمین شناسی بزرگترین رمز و راز است.

زمین شناسان آن را بزرگ Unconformity و آن اشاره به بیش از یک میلیارد سال به ارزش از دست رفته سنگ در مکان های مختلف در سراسر جهان از جمله گراند کانیون. تکه های بزرگی از زمین شناسی هستند از دست رفته از این نقاط و UCSB زمین شناسی فرانسیس مک دونالد — و همکارانش از دانشگاه کلرادو بولدر کلرادو و دانشگاه — به اعتقاد آنها در حال نزدیک شدن به درک چرا.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بسیاری از زمین شناسان فکر می کنم یخچالهای طبیعی از بین برود این سنگ بیش از 600 میلیون سال پیش زمانی که یخ به طور کامل تحت پوشش این سیاره است. Explorer جان وسلی پاول برای اولین بار به توجه داشته باشید از دست رفته لایه اقشار در گراند کانیون در سال 1869 و یخچال و آبشستگی در نظریه شامل یخی زمان شناخته شده به عنوان زمین گلوله برفی.

مک دونالد و تیم خود را تجزیه و تحلیل نمونه های سنگ های گرفته شده در نزدیکی Unconformity در قله پیکس در کلرادو. آنها دریافتند که بزرگ Unconformity وجود دارد رخ داده است تا یک میلیارد سال پیش — قبل از این که زمین را پوشانده بود ،

در طول آن دوره زمانی از دست رفته سنگ ممکن است از دست داده اند به عنوان صفحات تکتونیکی با هم برخورد و تشکیل supercontinents با توجه به مطالعه منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

بیشتر دانشمندان نیاز به انجام مطالعات مشابه به تایید MacDonald یافته است. اما در حال حاضر جامعه علمی است یک گام نزدیک تر به حل رمز و راز برای اولین بار کشف تقریبا 200 سال پیش است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن