شهر انیمه یک مطالعه در بهره وری

آدرس: 428 De La Vina خیابانوضعیت: در انتظار فروشقیمت: $750,000 آنها می گویند هر کس یک doppelgänger اما بسیاری

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

آدرس: 428 De La Vina خیابان
وضعیت: در انتظار فروش
قیمت: $750,000

آنها می گویند هر کس یک doppelgänger اما بسیاری از ما هرگز به ملاقات ما ، من مطمئن هستم که اگر خانه ها نیز باید اما من باید اعتراف من به عقب گرفته شد که من شنیده ام در مورد خانه برای فروش در 428 De La Vina خیابان. وقتی که من خواندن شرح این کلبه کوچک من فکر می کردم ممکن بود جلسه آینه تصویر خود من صفحه اصلی صفحه اصلی شیرین.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ساخته شده در سال 1921 خانه من است و 576 متر مربع با حیاط خلوت و بدون خاموش-خیابان پارکینگ واقع در مرکز شهر سانتا باربارا. خانه De La Vina است 560 متر مربع و — شما آن را حدس زده — حیاط خلوت بزرگ, بدون پارکینگ ساخته شده در سال 1921 و در واقع حدود یک مایل از محل.

به مجموعه ای از رکورد مستقیم نه از این خانه ها بسیار ریزه اندام به اندازه کافی در نظر گرفته شود درست "خانه کوچک" اما با این اندازه من شما را از تجربه است که به تواند بسیار کارآمد با فضا و سبک و چیزهای. من خیلی خوب در آن خانه در 428 De La Vina به من آموخت که یک یا دو چیز.

خانه جمع در قلب مرکز شهر در یک سفر حداقل بلوک De La Vina زیر هیلی خیابان. پنهان در پشت یک قد بلند, بی ادعا نرده های مدرن و آدرس سخت افزاری در مقابل دروازه یک بازدید کننده برای اولین بار, نکات, در, شیک, طراح پد انتظار در.

عکس: Eric Foote

درب باز می شود به اتاق نشیمن است که به معنای واقعی کلمه کف به سقف سبک: از بامبو کف پا به دکو نقره پنکه سقفی در بامبو پنل بالا. یک پالت رنگ های خنثی در اینجا شروع می شود و همچنان در سراسر خانه همراه با مینیمالیستی جزئیات مانند شناور قفسه های که اضافه کردن ابزار کارآمد.

اتاق نشیمن دارای یک curtained مقابل گنجه که به من داد من اول چنگال حسادت. خانه ها از این دوران به شدت کوتاه در فضای ذخیره سازی به طوری که یکی باید خلاق است. این خانه می کند که دقیقا.

بیشتر به خانه و اتاق خواب است در سمت چپ با یک دفتر خانه در سمت راست مجهز به یک ساخته شده است در میز و قفسه های بالا به صورت کامل کار از فضای خانه. یک curtained درب کشیده شود می تواند در سراسر اتاق خواب ورودی یا چپ باز برای احساس بزرگ.

عکس: Eric Foote

آشپزخانه جایی است که من واقعا شروع به گرفتن یادداشت ها در مورد نحوه استفاده بهتر از فضای خود من. این دلخواهی جزئیات فراوان هستند. وایکینگ لوازم و شناور فولاد ضد زنگ نوار صبحانه را در مجموعه ای در برابر سفید Caesarstone کانتر که با کنتراست سیاه و سفید سفارشی فلزی کابینت و سیاه و سفید لهجه دیوار به صورت یک در مجموع کنار هم قرار داده اثر است. این pièce de résistance است هوشمندانه انباشته واشر و خشک کن تنظیم فقط در داخل درب عقب. حمام ادامه هیپ مینیمالیستی پرنیان با خاکستری سفالین کار و صرفه جویی در فضا حمام پرده است که می تواند تحت فشار قرار دادند خیط و پیت کردن در مقابل دیوار زمانی که استفاده نمی کنید.

پله به حیاط خلوت من متوقف به خیس خوردن آن را در. اینجا جایی است که این خانه واقعا می درخشد. مردم محلی می دانم که آب و هوا اجازه می دهد تا ما را به زندگی ما "اتاق" حداقل 10 ماه از سال; این یکی در حال رفتن به لذت بردن مقدار زیادی از استفاده از. پشت عرشه ویژگی های یک صندلی ساخته شده را به مرحله است که منجر به سنگ فرش پاسیو با زمین شومینه گاز.

حیاط اسپرد به یک هنرمندانه landscaped تنظیم است که ویژگی های آرایه ای از درختان از جمله لیمو و پرتقال و انجیر و آووکادو گیاهان بومی succulents bougainvillea و گرمسیری نمونه. وجود دارد حتی درختان نخل احتراما به طور کامل حصار فضایی که پشت بر روی ماموریت نهر.

عکس: Eric Foote

من سمت چپ این کلبه کوچک با چند ایده های جدید راه برای صنوبر تا من خود را گرم و نرم اقامت. اما من نیازی به کپی همه آن را. در حالی که آنها مشابه در توصیف دو خانه های کوچک هستند عموزاده به جای دوقلو هر کدام با شخصیت خود را. من لذت بردن از تفاوت تا آنجا که شباهت ها. بیشتر از هر چیزی من مراجعه کنید در خدمت به عنوان یک یادآوری برای لذت بردن از هر اینچ از صفحه اصلی صفحه اصلی شیرین, هر دو در داخل و خارج. من اعتماد است که یک مالک جدید است که به زودی قصد انجام همان در 428 De La Vina خیابان.

428 De La Vina ذکر شده است برای فروش در سانتا باربارا توسط الیزابت واگنر روستا خواص املاک و مستغلات. رسیدن به الیزابت (805) 895-1467 یا elizabethwagner@elizabethwagner.comو یا بازدید elizabethwagner.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن