Juneteenth راهنمای برای متحدان: پشتیبانی منطقه خلیج سیاه و سفید, کسب و کار

خوشحال Juneteenth! در این روز در سال 1865 یک اتحادیه عمومی اعلام کرد در پایان از اموال برده داری به مردم سیاه

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

خوشحال Juneteenth! در این روز در سال 1865 یک اتحادیه عمومی اعلام کرد در پایان از اموال برده داری به مردم سیاه بردگی در گالوستون تگزاس. پیام وارد دو سال پس از آبراهام لینکلن رهایی اعلام 1863.

وقتی که من بچه بودم کتاب درسی و نویسندگان ساده وضعیت آنها نوشت که اعلام آزاد بردگی مردم است. بدون شک رهایی اعلام نمادی از آزادی است. این یک نشانه نمادین از آغاز طرفدار الغای برده داری یک جنبش ساخته شده از افرادی که شکست نقاط عطف مبارزه برای برابری. لینکلن اعلام شد فراخوان برای آزادی است. آن را در پاسخ به خواسته های هزاران نفر از مردم در حال کار با یکدیگر برای از بین بردن سیستم.

هر سال Juneteenth یادبود یک نقطه عطف برای آزادی آمریکایی های سیاه و سفید. مبارزه برای آزادی نمی end در سال 1863 و نه 1865. امروز سیاه آمریکایی ها و متحدان همچنان به کار به سوی آزادی است. در جاودان پی مرگ سیاه من Juneteenth 2020 پذیرای سیاه, شادی, جامعه و انعطاف پذیری است.

به عنوان سیاه و سفید مردم جشن آخر این هفته, پشتیبانی, سیاه و سفید, کسب و کار و خرید این محصولات از یک منطقه خلیج کسب و کار.

توقف Cupcakin' پخت فروشگاه

افراط خود را با خوشمزه های قرمز مخملی کیک از Cupcakin' در تلگراف خیابان و یا در اوکلند. اگر شما احساس پرماجرا سعی کنید s'mores یا فاقد گلوتن تابستان طعم توت. متناوب و طعم منو پر از گزینه های است که شما را برای تو خریدم ،

سر به Shattuck بازار

چنگ زدن به ناف برخی از حبوبات یا یک ظرف کاکائو داغ از Shattuck بازار در مرکز شهر برکلی است. این بازار یک محل عالی برای توقف برای همه چیز شما نیاز به سهام تا آشپزخانه خود را بین فروشگاه مواد غذایی در سفرهای.

لذت بردن از یک وعده غذایی در اورت و جونز BBQ

دریافت انگشتان دست خود را کثیف با دودی, دنده کباب در اورت و جونز BBQ در اوکلند. نه به گوشت خوک? رستوران در خدمت هم لینک های داغ و کباب کردن مرغ. سفارش یک طرف سیب زمینی, سالاد مک و پنیر یا لوبیا پخته برای تجربه کامل.

تجربه غذاهای خوب در اتیوپی آدیس رستوران

آزمایش با ادویه جات ترشی جات و طعم دهنده های دیگر در اتیوپی آدیس رستوران در اوکلند. آن kitfo غذاهای محبوب در Yelp از! نگاهی به برخی از خانه برای کل خانه برای لذت بردن از — وعده بزرگ هستند و آماده برای تغذیه بسیاری از.

درمان خود را به مرغ سرخ شده از لمس روح

از بین بردن خود را با جنوب مرغ سرخ شده از لمس روح در Emeryville. کوچک غذای روح نقطه نیز شناخته شده برای آن collard greens, مک و پنیر و yams. آن را هنوز هم باز در پناهگاه در محل سفارشات پس از ارضای روح خود را با یکی از کلاسیک آن Southern comfort ظروف.

پشتیبانی از انگشت کوچک و قرمز

نه در منطقه خلیج این تابستان ؟ اهدا به کمک انگشت کوچک و قرمز را به ماندن در کسب و کار!

حمایت از سیاه و سفید, کسب و کار کمک می کند تا جوامع سیاه. حمایت خود را نیاز ندارد برای پایان وجود دارد. وجود دارد هزاران نفر از مردم در حال کار برای برابری در حال حاضر. برخی از درگذشت خود باعث. می گویند نام خود را: Oluwatoyin Salau, Aiyana استنلی جونز ناتاشا مک کنا میشل Cusseaux, Ahmaud Arbery تونی McDade جورج فلوید Breonna تیلور Rayshard بروکس و دیگران بی شماری است.

گوش دادن به مردم آموزش خود و تغییر تقاضا است.

تماس با سرم اسمیت در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن