UC سیستم جوایز $2 میلیون نفر به CA COVID-19 محققان

بیش از 2 میلیون دلار در بودجه اضطراری است که توزیع به کالیفرنیا محققان برای کاهش اثرات COVID-19 در میان آسیب پ

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

بیش از 2 میلیون دلار در بودجه اضطراری است که توزیع به کالیفرنیا محققان برای کاهش اثرات COVID-19 در میان آسیب پذیر جوامع است.

روز چهارشنبه UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP, اعلام دریافت کنندگان آن اورژانس بودجه تحقیق و پژوهش. مطالعات است که کاهش اثرات COVID-19 در میان آسیب پذیرترین جوامع بودند به ترتیب اولویت با توجه به UCOP آزادی مطبوعات. در میان کسانی که موفق به دریافت کمک های مالی شامل محققان که مطالعه واکسن توسعه چگونه coronavirus حملات بدن و جامعه شناختی اثرات کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش.

"وقتی همه گیر شد و فراگیر از طریق سواحل شرق و به سمت کالیفرنیا متوجه شدیم این بود که برای تبدیل شدن به مبرم ترین نیاز به تحقیقات در کشور گفت:" Mhel Kavanaugh-لینچ مدیر کالیفرنیا تحقیقات سرطان پستان در برنامه است که بخشی از UCOP برنامه دادن کمک های مالی. "ما می خواستیم برای دریافت پول در محققان دست به سرعت اجازه می دهد تا آنها را به تغییر مسیر تلاش های خود را برای مقابله با این بیماری همه گیر."

با توجه به Kavanaugh-لینچ UCOP COVID-19 پژوهش روند درخواست کمک مالی شد "آسان" و "سر راست است." UCOP شد و به دنبال تاثیر بالقوه تحقیقات را در COVID-19 و اگر محقق قادر خواهد بود برای تکمیل تحقیقات در میان کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش.

مدیر اجرایی UCOP پژوهش و برنامه کمک هزینه های دفتر بارت Aoki اضافه شده که UCOP نیز امیدوار به صندوق پروژه که با هدف آسیب پذیر جامعه از جمله افراد بی خانمان مراقبت های بهداشتی کارگران و کسانی که زندگی در گروه مسکن.

UC San Diego محقق Pradipta Ghosh گفت: او را با استفاده از UCOP پول خود را از مرکز دریافت آلوده به آزمایشگاه رشد ریه انسان با COVID-19 ویروس برای کشف علل بالقوه این ویروس مرگ و میر.

"رشد سلول های بنیادی از بافت است و نه بی اهمیت موضوع" Ghosh گفت. "این هزینه مقدار زیادی از پول و ما خوشحال UCOP به ما مقداری پول برای انجام این پژوهش — $50,000 است یک قطره در سطل و ما نیز رسیده" به موسسه ملی بهداشت.

Chunyan یانگ استادیار دانشکده روانشناسی در دانشگاه برکلی فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش گفت: در یک ایمیل او را با استفاده از UCOP گرانت به انجام یک نظرسنجی که به ارزیابی نیازهای روانی از دانشجویان آمریکایی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

هدف از بررسی این است که به خانواده ها و مدارس یک "چارچوب از بهترین شیوه های" برای پاسخ به دانشجويان نیازهای بهداشت روان در مدرسه تنظیمات یانگ گفت: در ایمیل.

"این سریع-پاسخ دانه بودجه قادر به انجام این مهم و حساس به زمان پروژه است که هم تراز با تحقیقات من تمرکز" یانگ گفت: در ایمیل.

مایکل Springborn یک محیط زیست و منابع اقتصاد و دانشیار در دانشگاه UC Davis گفت: بودجه از UCOP به او کمک کرد تا به سرعت گسترش یک تیم تحقیقاتی نیاز به پیگیری county پاسخ به COVID-19.

با درک الگوهای دولتی پاسخ Springborn تیم امید به درک اثربخشی محلی تصمیم گیری در مدیریت بیماری. این یافته ها ممکن است راهنمای COVID-19 پاسخ در جوامع هستند که "بیشتر در معرض خطر است."

"همه شهرستانهای بزرگ سوابق این اعلامیه در طول زمان" Springborn گفت. "ما نیاز به بازیابی این اطلاعات قبل از آن شروع به محو شدن است."

با توجه به UCOP مطبوعاتی این پروژه تصویب شد به مدت شش ماه پس از آن زمان محققان می توانند برای درخواست بودجه اضافی برای ادامه پروژه های خود را.

تماس با اریک راجرز و ویکتوریا استافورد در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن