فارسی: ذاتا سلسله مراتبی زبان

در اولین ترم من در اینجا به عنوان یک انتقال دانش در یک سمینار باستانی یونانی در شعر شاعران, من به یاد داشته با

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

در اولین ترم من در اینجا به عنوان یک انتقال دانش در یک سمینار باستانی یونانی در شعر شاعران, من به یاد داشته باشید شنیدن یک دانشجوی کارشناسی ارشد می گویند در لهجه آمریکایی بسیار شیک انگلیسی عبارت "چه هستند که ما را از که؟" من کاهش یافته است این کلاس به زودی پس از.

در حال حاضر که من تکمیل عمده در زبان های کلاسیک, من فکر می کنم من بهتر قادر به بیان چرا که برایم ناراحت کننده است. بسیاری از آثار کلاسیک دانش آموزان من می دانم که عشق به زیبایی و رمز و راز از ادبیات کلاسیک اغلب تا آنجا که آنها را دوست دارم با استفاده از عبارات آنها را دیده ام در دانشگاهی مقالات بنابراین اغلب به قلم سفید انگلیسی, اساتید. اما یکی از چیزهایی که من آموخته ام بیشتر از همه از لاتین و یونانی است نه به توهمات در مورد کلمات.

نگاهی به صفت "انتزاعی است." "انتزاعی" استفاده می شود برای من یک تصویر مبهم و مه آلود از چیزی مبهم, مرموز, حتی معنوی. زمانی که من شروع به یادگیری لاتین که مبهم و مه آلود تصویر از بین میره و من نمیفهمد که "انتزاعی" به زبان ساده فقط به معنای "دور کشیده." حتی پس از آن یک بیت استعاری اما آن را آسان تر به پین کردن: چکیده واژه "کشیده خارج از متن" از گفتار روزمره; هنر انتزاعی است "کشیده خارج از متن" از تصاویر ما در زندگی روزمره به هنگام Mark Rothko, رنگ, رنگ نارنجی در یک فیلد خالص orangeness.

اغلب زمانی که من خواندن نیست حتی ضد Eurocentric نوشتن من کلاسیک آمیخته کلمات مانند "انتزاعی" در راه من ممکن است درک کرده اند قبل از یادگیری لاتین یا یونانی.

ادوارد گفت: به عنوان مثال که گاهشناسی از امتداد شرق شناسی به عنوان دور برگشت به عنوان Aeschylusآزادانه با استفاده از کلمه "صلاحیت" در کتاب eponymous به معنی کمتر واضح تر و "علمی" به معنی "اصلاح و یا محدودیت" به جای "چیزی است که شما نیاز به یک شغل و یا مزایای دیگر."

شما بیشتر احتمال دارد به گوش دومی نسخه در روز به روز خود را در حالی که سابق ممکن است به شما مکث و اگر شما آن را قبل از دیده می شود و یا به لاتین آموزش به آن را انتخاب کنید از هم جدا (qualis + facere + -tio).

من نه حمله گفت: برای استفاده از یک کلمه. در واقع من فکر می کنم او خوب شود به استفاده از آن: در این زمینه از گذشتگفت به تشریح چند "صلاحیت" خود را به قبل از بیانیه ای که "شرق است و نه بی اثر واقع از طبیعت" توضیح داد که تفاوت های فرهنگی هنوز یک چیز است و مفهوم "شرق" نیست فقط خیالی اما مرتبط به قدرت واقعی روابط است.

"صلاحیت" است که کارآمد ترین راه برای برقراری ارتباط نیاز به معنا در سطح مورد نیاز از نکات دقیق وظریف. شما می توانید سعی کنید نخ کشیدن برگهای توتون وامثال هم monosyllables مانند "چیزهایی که آن را بیشتر حس" اما که خواهد بود clunky.

در عین حال این واقعیت که شما نمی توانید بیان برخی مفاهیم ارزشمند در یک راه دسترسی به معنی آن است که سخت تر برای هر اما چند به درک بسیاری از نیاز به درک. زبان انگلیسی است که ذاتا سلسله مراتبی زبان. اگر شما باید برخی از آموزش و پرورش و ساکن خاص اجتماعی و یا محافل حرفه ای شما زبان مختلف صحبت می کنند از بقیه Anglophone جهان است.

و بدون دسترسی به یک از نظر مالی بی فایده آموزش و پرورش در لاتین به نظر می رسد بیشتر انگلیسی زبان به صحبت می کنند و زبان آنها را نمی دانم: مناسب استعاره سیاسی و اخلاقی موقعیت از زندگی ما است.

که کلمه "لزبین" برای مثال می آید از یونانی شاعر سافو — ساکن لزبوس — نمی دلالت به من به عنوان نشانی از آن را برای دیگر جوان عجیب و غریب مردم من می دانم که سافو بود آیکون های عجیب و غریب. بلکه آن را در خدمت به عنوان یک یادآوری غم انگیز است که یک هزاره-طولانی مرکزی از سفید غربی نخبه تعیین کرده است و حتی زبان ما nonwhite غیر غربی رانده شدگان باید برای استفاده برای توصیف خودمان.

من آرزو می کنم من تا به حال یک زبان من می خواهم به صحبت می کنند یک جایگزین به عنوان یکی از "زنان دوست داشتن زنان" ارائه می دهد "،" اما این زبان نه تنها به نظر می رسد از هیچ جا در خالص "انتزاعی" فرم.

امروز من هنوز هم زندگی می کنند و در زبان نیروهای ایالات متحده شوخی در آنها کاهش یافته است 635,000 تن بمب در این کشور پدر و مادرم را از آمد. من به درک Latinate کلمات گفت و دیگران به شکل از چگونه من مناسب در این جهان است که به طور مستمر تجدید امپراتوری خشونت از گذشته باستانی به عنوان اضافه کنم که به مدت طولانی در حال رشد کار ساختمان زبان یک دنیای بهتر را می خواهید به صحبت می کنند.

تماس با گربه چون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن