پنجاه و یک روز

سریع از آن اتفاق افتاد. دوشنبه, مارس 30 مادر من تست مثبت برای COVID-19. مارس 2 او رفت و به سانتا باربارا کلبه

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

سریع از آن اتفاق افتاد. دوشنبه, مارس 30 مادر من تست مثبت برای COVID-19. مارس 2 او رفت و به سانتا باربارا کلبه اتاق اورژانس بیمارستان. دو روز بعد او بستری در واحد مراقبت های ویژه. جمعه, آوریل 3 او رفت و در یک ونتیلاتور. و در روز شنبه 4 آوریل پدر من تولد قلب او متوقف شده است. او تا به حال برای احیا شود و پس از صرف هفته سه بعدی در پزشکی ناشی از کما. همانطور که من نوشتن این, او است که هنوز هم در مرکز توانبخشی به معنای واقعی کلمه یادگیری چگونه به راه رفتن دوباره.

زمانی که COVID-19 شروع به دست آوردن کشش در ایالات متحده در اوایل ماه مارس ما التماس کرد با مادرم به یک چشم پوشی از Costco کار را متوقف کنید. Costco را ارائه 4-12 هفته مرخصی بدون حقوق برای هر کسی که تا به حال دلایل پزشکی که به طور عادلانه بود و ستودنی. آنها به شدت با پرداخت دستمزد عادی در حالی که او در بیمارستان و مدیران بررسی می شود با خانواده هفتگی. اما او در آخرین روز کاری بود, مارس 19. او علامتی در مارس 27, زمانی که او متوجه او نمی تواند طعم و مزه خود را تامی چیلی برگر; چیزی درست کردن. او اعتقاد داشت که کار او ضروری بود برای جامعه, اما او همچنین می دانستند که او از قبل موجود شرایط بهداشتی وضعیت بسیار وخیم تر.

درست به زمان دور از کار خیلی دیر شده بود.

هر روز در من تماشا کرده ام دوستان در سراسر کشور شغل خود را از دست. بی حس است و تنها کلمه ای است که می تواند توصیف ناتوانی مطلق از این وضعیت است. من بی حس دانستن است که من نمی توانستم سفر به 805 به بررسی پدرم با انزوای اجتماعی در اثر کامل. برادران من و بچه ها خود را همه گیر در خانه و من نمی توانستم با آنها باقی بماند یا نه. آنها در معرض شده بود به مادرم و همسرم که چهار ماهه حامله در آن زمان من نمی توانستم آن را در معرض خطر. وجود دارد به معنای واقعی کلمه هیچ چیز من می تواند انجام دهد. هیچ چیز هر یک از ما می تواند انجام دهد برای به حداقل رساندن استرس است که این بیماری همه گیر است و تبعیض در همه ما است.

همه نا امید است. همه می ترسم. هر کس نگران است.

به عنوان او غیر روحانی وجود دارد در این بیمارستان هر روز به نظر می رسید دیگر و بیشتر بیرون کشیده شده. دوستان با صفر پزشکی یا درجه علمی شد من ارسال مقالات به صورت روزانه در مورد چیزهایی که آنها می خواهم "تحقیق" ویدئوها از مواد مخدر معجزه از یوتیوب پزشکان. افکار و دعاهای در آمد روزانه. دوستان نزدیک بودند فشار دادن من در پرسش من باید درخواست پزشکان در کلبه به عنوان اگر آنها نیز تا به حال MDs.

من می دانستم که تمام این پیشنهادات آمد از محل عشق اما در یک نقطه خاص, من تا به حال به درخواست همه آنها را به متوقف شود. مادر من است و لوپوس و کسانی که دستی مواد مخدر معجزه Trumpito تبلیغ ما در حال حاضر و در روال. در عین حال او هنوز هم در کما بود. هر بار که کسی فرستاده من یک مقاله در مورد زنده ماندن از HCQ [هیدروکسی کلروکین] من خون آب پز. این تصور که این مواد مخدر بود که تلویزیونی در سراسر کشور به عنوان نوعی از معجزه بازدارنده از COVID بود مطلق BS و هر روز من تا به حال به کسی بگویید که مادر من در حال حاضر شده است که مصرف مواد مخدر, و بله, او هنوز هم در زندگی حمایت.

برعکس دوستان من در زمینه های پزشکی نگهداری می شود خانواده من ارواح رفتن. دوستانی که پرستاران و پزشکان و خدمات پزشکی اورژانس کارگران کمک کرد خلق و خوی شکی نیست که ما همه احساس در مورد مادر من بهبودی. آنها توضیح داد که چگونه پزشکی و علوم مشغول به کار بودند. چه تجهیزات پزشکی بود که در واقع انجام می دهند و به همین دلیل آن مهم است برای مامان و پیشرفت است. آنها به مدرسه رفت برای این. آنها فروش نیست من هر مزخرف Facebook مقالات.

به عنوان خانواده من برخورد با این واقعیت که مادر من ممکن است آن را دیدم و بیشتر و بیشتر مردم در محافل اجتماعی بی اعتنایی به علم پشت این زمان بحران است. من به تماشای بیشتر و بیشتر که عمدتا سفید, دوستان, شروع به

صحبت در مورد خود را "آزادی" که مذکور را شکست داد و چگونه آنها نیاز به "به به" کشور و "بیدار" به واقعیت های دولتی در تصرف ما آزادی شخصی و آزادی.

به عنوان یک فرد از رنگ من فقط می توانم بگویم خوش آمدید به امریکا ایم که زندگی در دهه. FBI surveilled Malcolm X, دکتر کینگ و سزار چاوز به عنوان اگر آنها دشمنان از دولت است. در سال 2014 اسناد و مدارک نشان داد Black Lives Matter رهبران بودند که surveilled توسط اف بی آی است. بسیاری از Chicano دوستان که در سانتا باربارا شده اند متزلزل کردن سانتا باربارا اداره پلیس بدون هیچ دلیلی. من طول کشیده بدون هیچ دلیل مقدار زیادی از بار فقط به نشان می دهد افسر پلیس که چراغ ترمز را در واقع کار می کنند. به طور کامل frank این دولت پلیس شده است در سنجش ما از دوران حقوق مدنی. بله, این کشور می تواند سرکوبگر. امریکا شده است نقض حقوق مدنی از قهوه ای مردم قبل از این بیماری همه گیر.

دیدن MAGA کلاه و اسلحه خودکار پرتاب شده از شانه ها در مکان هایی مانند ساکرامنتو لنسینگ و کلمبوس سوار من تا دیوار. بومی فعالان آمریکایی بودند ضربه با توپ آب در طول ایستاده راک تظاهرات در سال 2016 اما در طول یک بیماری همه گیر ما اجازه دهید به طور کامل مسلح و سفید آمریکایی ها در داخل ساختمان های دولتی. هر گونه سوال در مورد آزادی خود پاسخ داده شده است باید سمت راست پس از آن و وجود دارد. من نمی توانستم تصور کنید که راه رفتن من قهوه ای, کون به پایتخت دولت با یک آر روی شانه من.

پناهگاه در محل سفارشات اجباری استفاده از پوشش در مکان های عمومی و اجتماعی فاصله گرفتن تمام گزینه های که ما را در این جامعه است. نه یک انتخاب صحیح می تواند به شما برخی از glares; آن ممکن است حتی زمین شما در بیمارستان است. در پایان روز آن است که انتخاب خود را. اما اگر شما تصمیم به پا MAGA خط در مورد بازگشایی این اقتصاد می دانم که خطرات خود را. خوانده شده علم است. درک می کنم که اشتباه ساده, درخواست از دولت و یا کسب و کار به فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک به منظور انجام کسب و کار با آنها را در حقوق خود را فقط به عنوان آن را در شما به پوشیدن PPE.

که می شود گفت, آیا شما واقعا می خواهید به کسی که گسترش COVID-19 به مادر خود را? معدن از سانتا باربارا در مرکز نوتوانی در مارس 21. من به شما اطمینان می دهم که این آخرین 51 روز شده اند که بیشتر تلاش زندگی من, تماشای مادر من در آستانه مرگ به دلیل این بیماری همه گیر. ما می تواند به توقف این تجربیات از طریق کوچک و ناخوشایند و اقدامات.

پوشیدن ماسک خود را. شستن دست های خود را. فاصله اجتماعی.

خود آزادی نیست که مذکور را شکست داد در حال حاضر. اعتماد است که این دولت باید از ظرفیت آنها را دور. ما باید هوشیار نگه داشتن این آزادی که ما داریم اما پوشیدن یک ماسک داخل Costco می تواند زندگی را نجات دهد. من واقعا آرزو می کنم کسی پوشیده بود یکی در 19 مارس ،

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن