آتش بازی جرقه Goleta فروس آتش

تعطیلات آخر هفته را دیدم سانتا باربارا کانتی آتش نشانان با قرار دادن یک شعله های ناشی از آتش بازی در چهارم و د

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

تعطیلات آخر هفته را دیدم سانتا باربارا کانتی آتش نشانان با قرار دادن یک شعله های ناشی از آتش بازی در چهارم و دو آتش سوزی در امتداد بزرگراه 101.

آتش بازی نشان می دهد لغو شد بالا و پایین ساحل جنوبی اما سانتا باربارا resounded با رونق و skylit بارقههای از غروب به بعد در روز شنبه. یک فرود در یک فروس در Westmoreland محل در Goleta نه چندان دور از کلیسای جامع اوکس و کارلو رانندگی و در نتیجه در تماس با سازمان آتش نشانی در اطراف 9:50 بعد از ظهر یک حمله تهاجمی در سوزاندن فروس نگهداری آتش در چک گفت: کاپیتان دنیل Bertucelli و مانع از گسترش آن به خانه متصل شده و اتاق زیر شیروانی که در آن به رهبری بود.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در اوایل شب از 4 جولای تا یک وسیله نقلیه بیش از نورد به قلم مو رنگ کردن عازم شمال 101, فقط غرب Tajiguas در Gaviota ساحل. براش شعله ور شد و پس از SUV آتش حدود 6 p. m. و دو موتور شرکت یک کامیون خدمه و یک گردان ارشد پاسخ داد. راننده قادر به خارج شدن از ماشین و Bertucelli گزارش این فرد تا به حال صدمات جزئی. خدمه نگهداری آتش را به یک و نیم هکتار.

عکس: S. B. County, آتش نشانی, آتش بازی, آغاز آتش سوزی در بالای یک فروس در Westmoreland محل در Goleta در چهارم.

بزرگراه ترافیک کاهش یافته و متوقف شد برای چندین ساعت در جولای 3, هنگامی که یک آتش سوزی پوشش گیاهی در فرویو خیابان شروع به پریدن کرد از جنوب به سمت شمال در 3 p. m. شعله های آتش شد و برای اولین بار کشف در درختان در امتداد عازم جنوب 101 در فرویو روی سطح شیب دار County Fire سخنگوی مایک Eliason گزارش شده و اون سوی خاکستر سوخته و سپس به پرواز در سراسر چهار خط بزرگراه و شروع به سوختن در پوشش گیاهی در northbound طرف. آتش سوزی در دست بررسی است و به نظر می رسد برای شروع نزدیکی بی خانمان اردوگاه در سمت جنوب بزرگراه.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن