'پرواز برج' EP جای تعجب است که پرواز ارائه شده از پروژکتور

درجه: 2.5/5.0 چند باند در آغوش تغییر کاملا مانند کثیف پروژکتور. بروکلین-بر اساس تجربی پروژه سنگ از خواننده و ت

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

درجه: 2.5/5.0

چند باند در آغوش تغییر کاملا مانند کثیف پروژکتور. بروکلین-بر اساس تجربی پروژه سنگ از خواننده و ترانه سرا دیوید Longstreth دستخوش رادیکال اختراع مجدد چندین بار در تمام جبهه ها با فهرستی از سابق اعضای گروه اعم از امثال عزرا Koenig و رستم باتمانقلیچ به Amber Coffman و همچنین به عنوان یک کشت از موسیقی سبک از جلال نامنظم برای تلفن های موبایل از سال 2009 Bitte نهنگ قاتل و همکاری با ضربه فیلم های پورنو کارörk به اعترافی دل شکستگی از سال 2017 را کثیف پروژکتور. گروه, جدیدترین EP با عنوان پرواز برجتلاش برای به نمایش گذاشتن نقاط قوت آن به آخرین صف با یک تغییر در جهت موسیقی نسبت به یک چیزی فکر سعادتمند جدید صدا.

منتشر شده 25 ژوئن پرواز برج دوم از پنج EPs منتشر می شود در سال 2020 است. پس از توالی آغاز شده توسط گروه پنجره های باز EP که در آن هر یک از نسخه جدید سوئیچ های خوانندگان, کثیف پروژکتور' تلاش ها پیشگام خلاقانه توسط دیرین از اعضای گروه Felicia داگلاس.

در سراسر چهار آهنگ و مختصری از 10 دقیقه پرواز برج ارائه مقدار زیادی از ایده های جالب و در عین حال نتواند به یکی شدن به هر چیزی قابل توجه و برجسته سازی نقاط قوت و ضعف گروه چند رویکرد جدید خود موسیقی است. در ادامه روند مجموعه ای با پنجره های بازجدید کثیف پروژکتور EP ارائه یکی دیگر از sonically خشنود اما با کمال تعجب فراموش شدنی تجربه گوش دادن.

هر چند گروه طول می کشد یک گام جدید در جهت EP هنوز هم حفظ آن امضای دمدمی تولید. باز کردن آهنگ "دنیای درونی" meanders را از طریق یک میدان پیانو قبل از پیدا کردن آن شیار با دلیر گیتار و سازهای کوبه ای. برای تلفن های موبایل از اتومبیل های شروع و سگ پارس شنیده می شود در سراسر آهنگ لمس جالب است که اضافه کردن به فضای عجیب و غریب. Lyrically آهنگ پذیرای گروه موسیقی جدید جهت. حمایت با هماهنگی های ارائه شده توسط Longstreth و دیگر اعضای گروه داگلاس برای تلفن های موبایل واقعا کنجکاو که او آواز می خواند: "اگر من نمی دانم که راه را برای رسیدن به راه من بود ؟ / اگر چه من نمی خواهم به ماندن در طول مسیر بدون وقفه?"

در جای دیگر آهنگ "نفس طرح" سواری با یک پررونق بخش ریتم و شستشو از سازیاموسیقی زنگی, یکی دیگر از تظاهرات این گروه استعداد برای گریز از مرکز. در حالی که ملودی لایه و سعادتمند هر دو آهنگ احساس به عنوان اگر آنها در برش های کوتاه, ترک بیشتر به دلخواه.

کثیف پروژکتور هرگز خودداری از دادن کانون توجه به صداهای مختلف از درون گروه است. آهنگ "از دست دادن عشق خود را" باعث می شود قوی ترین مورد برای تعویض تا خوانندگان اجازه می دهد Longstreth را خارج از ماشین چین دهنده تولید اتاق به رشد در میان داگلاس' آواز. "از دست دادن عشق خود را" پر از نشاط و انرژی با اهل تفریح و بازی انفجار از کلید های پیانو و فنری باس. در مسیر داگلاس آواز می خواند عشق از بی باک, خلاقیت, ترانه پنهان به اندازه کافی عجیب و غریب و در عین حال قابل تشخیص به اندازه کافی به طنین. "سوئیچ کردن دیدگاه/ مزه قطره به/ هر رودخانه تکامل می یابد" او آواز می خواند آهنگ آیه دوم او آلتو خواننده یک شرکت و در عین حال شیرین لنگر برای آهنگ تنظیم به رقص در اطراف. مسیر سرخوشی اما زودگذر تنها آهنگ EP که احساس می کند بیشتر تشکیل شده است.

"خالی رگ" توسط EP بزرگترین ناقص, با, تن به تن, تا, تاخیر خواننده که شروع به پوشیدن در گوش به عنوان آهنگ پوند همراه کاهد و از هارمونی است. بیش از دو دقیقه زمان اجرا با آهنگ شروع به احساس می کنم مثل یک trudge از ایده های جدید و عاری از هر گونه احساسی وزن و یا کشنده کیفیت. در زمان پیگیری و EP پایان یکی نمی تواند کمک کند اما احساس طنز. "خالی رگ" است که در نهایت نماینده EP توسعه نیافته و ارائه هیچ چیز قابل توجهی برای چسبیدن به بیش از رکورد کوتاه runtime فراتر از سطح شین.

بر روی کاغذ پرواز برج باید کار کند. معرفی جدید خلاق صداها به موسیقی را باید به صورت غیر قابل پیش بینی و هیجان انگیز دانلود آهنگ جدید از یک گروه است که حاضر به قبول خوشنودی است. متاسفانه این کثیف پروژکتور EP نشان می دهد که شاید با کیفیت همیشه ضرب و شتم مقدار و که برخی از ایده ها نیاز به زمان بیشتری برای رشد مو. در یک حرکت است که بی سابقه برای یک گروه به عنوان خلاق به عنوان کثیف پروژکتور پرواز برج است جالب نپخته و جای تعجب پرواز.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن