دریک باید اولویت بندی سهام دسترسی

UC سیستم به شدت نیاز به نوبه خود بیش از یک برگ جدید. خوشبختانه هنگامی که سابق UC Irvine, صدراعظم و اخیر دانشگا

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

UC سیستم به شدت نیاز به نوبه خود بیش از یک برگ جدید.

خوشبختانه هنگامی که سابق UC Irvine, صدراعظم و اخیر دانشگاه ایالتی اوهایو رئیس جمهور مایکل دریک فرض دفتر رئیس جمهور UC Aug. 1 از جمله تغییر ممکن است.

UC سیستم در بحران است و تم اصلی زمینه چالش های آن: سیستم UC underrepresents, underserves و یا سوء استفاده از هر گروه به حاشیه رانده شده در آن باید به بالا بردن. بالاتر از همه UC رئیس جمهور نقش راهنمای گسترده موسسه نسبت به حل آن مشکلات ساختاری — پرداختن به gentrification از دانشگاه' جوامع و پیشرفت پاسخگویی و پشتیبانی برای موارد سوء رفتار جنسی و تضمین حقوق صاحبان سهام و تنوع از پذیرش برای فارغ التحصیلی.

سویفت رهبری مورد نیاز است. در میان COVID-19 pandemic, در نظر دارد برای ترم پاییز آموزش تغییر و یا اصلاح در هفته. آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان محلی 3299این دانشگاه شورای-فدراسیون معلمان آمریکا و کسانی که برای دفاع از یک cost-of-living تنظیم هستند unrelentingly undercompensated کار بدون قرارداد و یا پرداخت بیشتر از درآمد خود را به سادگی به باقی می ماند قرار دارد. UC سیستم شش سال نرخ فارغ التحصیلی برای دانش آموزان سیاه پوست است که 10 درصد کمتر از UC دانشجویان به طور کلی.

دریک باید آدرس این شکست, در میان دیگران, اما UC دانش آموزان و کارکنان و مربیان و حتی فارغ التحصیلان نیز نیاز به نگه داشتن او را مسئول چیزی عمیق تر است. دریک نیاز به اطمینان حاصل شود UC کارگران و دانشجویان همیشه قبل از ملاحظات قدرت و ثروت و یا اعتبار.

دریک رکورد دستیابی به چنین تحولات مخلوط است. دریک stridently مخالف کالیفرنیا را عادلانه پرداخت به بازی قانون یک قانون امضا شده در سال گذشته را قادر می سازد کالج ورزشکاران به سود حاصل از استفاده تجاری از هویت خود است. در عین حال دریک همچنین نظارت دستاوردهای تنوع در ایالت اوهایو, علاقه اقدام مثبت و حاشیه ای بهبود قیمت. دریک نیز نامیده می شود برای حمایت از مستند نشده دانش آموزان و به طور موثر در پاسخ به سوء رفتار جنسی و آزار و اذیت در ایالت اوهایو marching band.

متاسفانه دریک ممکن است نیاز به تماس با این تجربه: دولت فدرال را تضعیف کرده است عنوان نهم حمایت در سال های اخیر و UC دانش آموزان و کارگران باید کاملا چند حمایت — و کمی نهادی حمایت — هنگامی که آنها به دنبال پاسخگویی به سوء رفتار جنسی.

شناخت بی شماری UC کارکنان کار برای حداقل دستمزد بدون قرارداد دریک باید کار به بیشتر عادلانه جبران UC سیستم ضروری کارگران است. به عنوان دریک سالانه جبران تصویب شد در شگفت آور $890,000 مصرف نمادین پرداخت قطع می تواند اولین گام به سوی اذعان UC سیستم بی عدالتی.

دریک نیز نیاز به نوآوری. هر UC پردیس نیاز به طراحی مجدد آن ارائه شده برای تقویت آموزش آنلاین و هماهنگی دوره ها و منابع در سراسر دانشگاه ها می تواند در تقویت راه حل های آن. و به همه گیر کارائی ماده و ارزش UC آموزش و پرورش باید دریک — حداقل — در ادامه رئیس جمهور جانت ناپولیتانو تلاش برای نگه داشتن در دولت شهریه پایدار است.

بالاتر از همه دریک یک وظیفه برای اطمینان از سهام و توانمند سازی آموزش و پرورش برای سه ماهه میلیون دانش آموزان که آینده او بستگی دارد.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن