رایگان درمانی در دسترس برای COVID-19 همه گیر کارگران خط مقدم

یک منطقه خلیج پروژه با هدف ارائه کارگران خط مقدم مبارزه با تروما COVID-19 بحران با مشاوره رایگان از بیش از 450

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

یک منطقه خلیج پروژه با هدف ارائه کارگران خط مقدم مبارزه با تروما COVID-19 بحران با مشاوره رایگان از بیش از 450 مجوز شد.

در ماه مارس راه اندازی خط مقدم کارگران برنامه مشاوره یا FWCP ریشه از به رسمیت شناختن بالا بودن سطح استرس ضروری کارگران را به چهره به عنوان همه گیر بدتر شده است گفت: از بنیانگذاران و سان فرانسیسکو روانپزشک الیزابت راوسون.

راوسون و روانشناس مایکل لوین ایجاد یک وب سایت اتصال درمانگران که مایل به اهدای زمان با کارگران نیاز به خدمات. همه با هم این پروژه ارائه می دهد در حدود یک هزار بالینی رایگان ساعت در هفته اضافه شده راوسون.

Cheri Tsai یک برکلی درمانگر استخدام برنامه گفت: این مستند به اجازه او زمان بیشتری برای pro bono کار می کنند. او می بیند انواع مشتریان از طریق این پروژه از غیر انتفاعی کارگران ارائه خدمات ضروری به تجاوز+ افراد مبارزه با فاميلی هوموفوبیا تشدید شده است.

"این یک فرصت برای همه مردم در تمام زمینه های مختلف به خصوص جوامع محروم برای دسترسی به افرادی که به طور معمول هزینه $300 ساعت" گفت: Tsai.

کارکنان مراقبت های بهداشتی برای اولین بار ذکر شده در وب سایت سازمان در میان کسانی که واجد شرایط برای خدمات. مراقبت های بهداشتی است که استرس بالا و حرفه ای در بهترین زمان, گفت:, جرارد Brogan مدیر خدمات پرستاری در کالیفرنیا انجمن پرستاران و فعلی بار در بيمارستان منجر به گسترده تروما و فرسودگی شغلی.

Brogan ذکر بیمارستان صنعت "تحقیر" برای سلامت کارکنان خود را به عنوان یک عمده زای. او در مورد شدید کمبود تجهیزات حفاظتی و موارد پرستاران مجبور بودن توسط کارفرمایان خود را برای ورود به اتاق با ناکافی دنده محافظ.

"چه اثر از این (است) در عزت نفس ... در واقع آن گفت:" شما غیر ضروری,' " Brogan گفت. "ما کف زدن شما تماس گرفته و شما یک قهرمان است اما ما قصد داریم برای محافظت از شما."

اکثر بیمارستان ها ارائه درمانی برای کارکنان خود را از طریق کمک به کارمند برنامه گفت: Brogan اما شرایط فوق منجر به از دست دادن اعتماد کارفرمایان و با گسترش این خدمات است.

Brogan تا به جای رسیده به مستقل برنامه های مشابه به FWCP برای دسترسی به درمان برای اعضای انجمن مانند آالمدا کانتی بحران خدمات مشاوره است که همچنین ارائه رایگان یک در یک مشاوره.

ابراز قدردانی برای چنین برنامه های Brogan همچنین ابراز امیدواری برای ادامه مراقبت.

"آن زمانی که بحران است" Brogan گفت.

این FWCP آدرس این درمان برای کارگران خط مقدم بودن کاملا رایگان از طریق amorphously تعریف "بحران همه گیر دوره گفت:" راوسون که به خوبی می تواند شامل پس.

راوسون اضافه شده است که در خدمت کارگران خط مقدم در ماه پس از آن متمایز این پروژه از برخی از دیگران است.

"ما نمی باید حداکثر در تعدادی از جلسات" راوسون گفت. "کارگران در حال رفتن برای رسیدن و دریافت چهار جلسه و پس از آن بود گیر بدون منابع است. این درمانگران ساخت یک تعهد مداوم درمانی ارتباط است."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن