چرا "مستقل" واقعا به حمایت شما نیاز دارد

خوانندگان عزیز شوهر من فقط ماری کوندو می خواهم آشپزخانه ما. او شده است به دام افتاده در خانه تنها ترک به بازدی

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

خوانندگان عزیز

شوهر من فقط ماری کوندو می خواهم آشپزخانه ما. او شده است به دام افتاده در خانه تنها ترک به بازدید از فروشگاه های مواد غذایی و یک یا دو دوست — اقامت شش فوت دور از آنها را در ماشین خود را — و ساخت سه وعده غذا در روز برای دو ماه متوالی. بدیهی است که بدست او است.

و یا به جای دولت ما چشم به او کردم.

"آیا شما نیاز به همه این قهوه فنجان از او پرسید: زمانی که من به خانه. روزنامه نگاری در نظر گرفته شده است ضروری خدمات, تشکر از خدا, بنابراین من قادر به بادبان را به یک روز پر مشغله هر روز بر روی گوشی و پشت کامپیوتر من.

"آنها همه معدن" به من گفت: فورا در دفاعی و چشم دوخته اند به ده ها تن از فنجان های خاص بر روی میز آشپزخانه. برای اینکه یک داستان کوتاه ما خیلی کمتر فنجان قهوه در حال حاضر.

آن است می خواهم یک روز طولانی به حداکثر رساندن دقیقه برای جلوگیری از اضافه کاری ساعت, اما پنی کاهش یافته است به زودی به اندازه کافی. من چک ظرف قفسه و دیدم که چگونه او می خواهم خود را صرف در روز است. پشته از ظروف و وسایل آشپزی من می خواهم جمع آوری شده اما به ندرت مورد استفاده قرار رفته بودند. به طور معجزه آسایی آن نگاه واقعا خوب در آن وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید تا یک کاسه با یک دست به جای دستکاری همه چیز را انباشت اشیاء بدست آمده در بالای آن است.

انتظار یک مبارزه او تمجید کردم. اگر چه من همه چیز تنظیم مجدد — او فقط ندارد که استعداد مانند من انجام دهد.

بنابراین لطفا به من کمک حفظ صلح در خانه من. اشتراک در Indy به طوری که ما می تواند ارائه تا به روز اطلاعات در مورد ایالت سانتا باربارا در خارج از درب خود را و مهمتر از همه که به رستوران شما می توانید سفارش از زمانی که شما خسته از همه که فوق العاده خانه پخت و پز.

و لطفا می دانم که از سخاوت شما بسیار استقبال مینماید. گنجه اضافی cupware رفت ، شوهرم متوجه شده بود آن را بسته بندی شده بیش از حد. ما واقعا به کمک شما نیاز به نگه داشتن ایندی شناور به طوری که من نمی خواهد که او دیوانه-سگ گنجه.

ژان Yamamura
نظرات ویرایشگر


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن