خلاق شدن در ارشد مراقبت امکانات: 'آنها که نیاز به تماس با خانواده'

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 12:15 PM EDT Jun 10, 2020به تدریج ارتباط بین ساکنان در مراقبت شخصی امک

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

به تدریج ارتباط بین ساکنان در مراقبت شخصی امکانات و عزیزان خود است در حال بازسازی در سراسر کشور.

ارشد مراقبت جوامع در پنسیلوانیا مرکزی و فراتر از آن شروع به ارائه بیشتر شخصی تعامل بین ساکنان و بازدید کنندگان به عنوان ایمنی و بهداشت محدودیت ادامه به شل از COVID-19.

خانواده و دوستان شما در حال حاضر قادر به ملاقات با ساکنان از طریق "ملاقات ایستگاه" یا از طریق "ملاقات ویندوز" در ساختمان. هر چند فقط یک مرحله است یکی از قابل توجه نسبت به بازگشت به طور منظم از پروتکل های.

کوتاه مدت و دراز مدت مراقبت از امکانات باید اجازه بازدید از coronavirus آمار منطقه در ماه مارس است.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: Penn State آغاز می شود 'روش مرحله به مرحله' به فوتبال کالج

"برای کسی عاطفی و جسمانی آنها نیاز خانواده خود گفت:" میشل Stoner, فعالیت های مدیر و مسئول پرونده در انتقال بهداشت و درمان در Gettysburg. "این بسیار سخت بوده است بر روی آنها. برخی (ساکنان) درک و برخی درک نمی کنند (اما) آنها که نیاز به تماس با خانواده. ما واقعا می خواهید برای دریافت کنید که اتصال بازگشت."

برای سه ماه گذشته تماس تصویری با دوستان و خانواده است محدود به برنامه های ویدئویی مانند FaceTime زوم و اسکایپ. برخی از ساکنان نیز عدم نظارت و بازديد با عزیزان خود را از طریق اتاق ویندوز زمانی که ممکن است.

برخی از جوامع بازنشستگی مانند کشور مراتع باید اجازه بازدید کنندگان در هر قسمت از 10 دانشگاه پنسیلوانیا (دو در شهرستان نیویورک) پس از همه گیر آغاز شد.

ملاقات منظم در سراسر کشور را نمی توان ترمیم حداقل تا 28 روز پس از مربوطه شهرستان تسهیلات وارد "سبز فاز" از coronavirus بازگشایی با توجه به دولت در بخش بهداشت و خدمات انسانی.

تا آن زمان امکانات حداقل استفاده از تسهیلات. برخی ساختمان "ملاقات در ایستگاه های" ساده سازه های پلکسی گلاس و چوب و تخته و چهار چرخ است که اجازه می دهد برای محافظت نزدیک ملاقات در بیرون ایوان و پاسیو. ساکنان محصور در پشت پلکسی گلاس. آنها و بازدید کنندگان خود را هنوز هم نیاز به پوشیدن ماسک و در فاصله شش فوت از هم جدا.

ساختارهای انتظار می رود به بررسی شود و پس از هر جلسه.

در کشور مرغزار بازدید کنندگان و ساکنان در حال برنامه ریزی "نیمه خصوصی" جلسات از جمله در نیویورک و غرب منچستر شهرستان امکانات. بازدید کنندگان نشستن در یک پوشش-پاسیو منطقه خارج تعیین شده پنجره با استفاده از یک آی فون سیستم و یا تلفن به صحبت با ساکنان در سمت دیگر شیشه ای.

در SpiriTrust لوتری چهار نیویورک شهرستان, خواص, خانواده و دوستان شما هم اکنون می توانید برنامه 30 دقیقه است با ساکنان در یک اتاق جدا شده از شیشه. گوشی در هر دو طرف اجازه می دهد تا برای آسان تر حفاظت.

"هر زمان ما می توانیم مجدد ساکنان ما با عزیزان ما به هیچ وجه این یک روز بزرگ برای آنها گفت:" کریستال هال SpiriTrust را از معاونت ارتباطات و روابط عمومی است.

لبنان Spang تاج Luthercare در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن برخی از نوع ملاقات مجموعه در سه طبقه مرکز در هفته آینده گفت: مدیر دانیل Deitzel. او معتقد است اولین گام خواهد بود COVID-19 تست برای همه کارگران و ساکنان قبل از هر نوع تماس با عمومی مجاز است.

فرانک Bodani است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-324-9191 و یا در توییتر @YDRPennState.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب