'گام بزرگ رو به جلو': نیویورک شهرستان برای ایجاد تنوع سهام و ورود به موقعیت

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 8:50 AM EDT Jun 19, 2020نیویورک شهرستان ایجاد دو موقعیت های جدید به آد

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

نیویورک شهرستان ایجاد دو موقعیت های جدید به آدرس, تنوع سهام و ورود آن شده است به نام "یک گام بزرگ به جلو است."

شهرستان نیویورک خواهد بود استخدام تمام وقت رئیس فرصت افسر/مربی که مسئول توسعه و رهبری این شهرستان تنوع سهام و ورود به برنامه. کارمند نیز افزایش county, آموزش طرح های.

نیویورک شهرستان, برنامه ریزی کمیسیون همچنین در نظر دارد به استخدام سهام و ورود به جامعه برنامه ریز که مسئول خواهد بود "یک countywide جامعه برنامه ریزی برای ایجاد یک فراگیر فرهنگ است که ارزش ها و جشن تنوع شهرستان ساکنان" مدیر Felicia دل گفت: در انتشار اخبار.

شهرستان نیویورک رئیس کمیسیون جولی ویلر گفت: در این کمیسیون در جلسه روز چهارشنبه که در این مرحله لازم است به جلو به عنوان یک ارائه دهنده خدمات و یکی از شهرستان بزرگترین کارفرمایان.

"داشتن شده است در بخشی از یک شرکت چند ملیتی برای بیش از دو دهه من شاهد دست اول که تنوع در محل کار این است که یک دارایی برای هر دو کسب و کار سازمان و کارکنان خود را" ویلر گفت.

"همچنین ظرفیت برای پرورش نوآوری و خلاقیت و همدلی در راه است که همگن محیط کار به ندرت می کند و در عین حال در آن طول می کشد دقیق پرورش و عمدی اقدام به از بند باز کردن پتانسیل این دارایی ارزشمند" او گفت:.

بیشتر: "اعتماد باید بازسازی': نیویورک شهرستان, دادستان منطقه تصویب تعهد به تنوع

بیشتر: Q & A: درس های آموخته شده از نیویورک شهرستان, پاسخ به COVID-19 همه گیر

بیشتر: Juneteenth 2020: چه جشن; حوادث اتفاق می افتد در اطراف مرکزی بهبهان.

به تازگی ایجاد شده شهرستان موقعیت بوده و در توسعه از ژانویه و کمیسیون همکاری با رهبران جامعه در آن ویلر گفت. این رول به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

چرا که از لحاظ مالی مسئول اقدامات صورت گرفته توسط county مدیر علامت بسکتبال در طول فرآیند بودجه بندی شهرستان قادر به پیشنهاد موقعیت او گفت:.

کمیسیون برنامه ریزی و کمیسیون باید با هم کار بر روی طرح های در طول سال ها دل گفت. ویلر آغاز برخی از مکالمات بیش تنوع سهام و ورود قبل از همه گیر رسید.

در حالی که بسیاری فکر می کنم از کمیسیون برنامه ریزی به عنوان یک آجر و ملات سازمان هدایت توسعه و معرفی جاده و پل و پروژه های کارکنان به نظر می رسد در چگونه آن را بهتر می تواند نیازهای همه شهروندان در سراسر شهرستان, او گفت:.

در یک نقطه کمیسیون برنامه ریزی تا به حال یک کارمند که شناسایی روند جمعیت و تغییرات در آرایش از جوامع و نیازهای ساکنان در جامع پایه ای دل گفت. موقعیت حذف شد در طول سال اما کارکنان سعی در حفظ محیط زیست و عدالت لنز در آن برنامه ها و توصیه ها.

این کمیسیون می خواهد دوباره موسسه به موقعیت تحت یک عنوان جدید به یک رویکرد جامع به تنوع سهام و ورود در همه چیز آن, او گفت:.

اطلاعیه در مورد دو موقعیت باعث تشویق از مخاطبان در طول جلسه.

کری کرکلند معاون وزیر تنوع ورود و فرصت های کسب و کار با دولت در بخش خدمات عمومی از ایشان تشکر شهرستان کمیسیون و دل برای کار سخت خود را و در نظر گرفتن موقعیت.

"همانطور که همه می دانند آن شده است کاملا یک مدت زمان طولانی از آنجایی که ما شده ایم به دنبال سیاست های عمومی ... به عنوان آن مربوط به تنوع و شمول در شهرستان," او گفت:. "و به عنوان کسی که نشان داد در اوایل من فکر می کنم این یک گام بزرگ رو به جلو است."

Delma Rivera, لاتین رهبر گفت: کمیسیون شده اند درست کلمه خود را در مورد تمایل به تنوع و شمول در جامعه است.

"من فکر می کنم آن را می فرستد با صدای بسیار بلند پیام به عنوان جایی که جامعه ما در حال حرکت است," او گفت:.

دکتر لری Walthour دوم گفت که او امیدوار است این پلت فرم را به یک مدل برای دیگران در نظر بگیرید.

نیویورک در حال تغییر است — نه تنها از نظر فرهنگی و از نظر رنگ — بلکه در محتوا. آن را به یک دیگ ذوب از افرادی که در حال حرکت در اینجا از فلوریدا فیلادلفیا و بالتیمور واشنگتن و جاهای دیگر.

"من فکر می کنم به این پلت فرم در این زمان مجموعه ما یک بار دیگر بالاتر از منحنی به نیویورک به مکانی بهتر برای سهام و ورود برای همه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن