خبرسازان می پیوندد FB آگهی تحریم

[این مقاله در ابتدا در زد در خبرسازان با جری رابرتز.] اول: بن و جری. در حال حاضر: Hap و جری. خبرسازان اعلام کر

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

[این مقاله در ابتدا در زد در خبرسازان با جری رابرتز.]

اول: بن و جری. در حال حاضر: Hap و جری.

خبرسازان اعلام کرد ما بدین وسیله تبدیل به آخرین ahem نام تجاری جهانی برای توقف ما تبلیغات در Facebook به مدت حداقل یک ماه موثر ژوئیه 1.

در انجام این کار ما زیر رهبری یک لیست در حال رشد از شرکت های از جمله یاد, ورمونت, سازندگان بستنی بن و جری در اعتراض به غول رسانه های اجتماعی را قادر می سازد و توانمندسازی سخنرانی نفرت اطلاعات غلط و (واقعی) خبر جعلی.

با ماهانه FB, آگهی, بودجه در, um پایین-به-اواسط سه چهره خبرسازان است اما مسلم است که خروج از هزینه های ما را تبدیل به نقطه اوج در مبارزات انتخاباتی — به عنوان ما به دنبال قبلا اعلام خروج از کوکا کولا هرشی هوندا, مایکروسافت, شمالی, Patagonia, REI, استارباکس, Unilever, ورایزون و دیگران که به تماس پاسخ داده اند از سازمانهای مدافع حقوق مدنی به تحت فشار قرار دادن مارک زوکربرگ در تنها جای او به نظر می رسد به مراقبت در مورد: چربی خود را کیف پول.

ملی مبارزه است. سازمان به عنوان توقف نفرت برای سود موقت ائتلافی از گروه ها از جمله ضد افترا, لیگ, NAACP, رنگ, تغییر, LULAC رایگان مطبوعات و دیگران — اعلام FB آگهی تحریم در ماه گذشته به عنوان آنها نامیده می شود برای 10 مورد لیست تغییر سیاست.

این شامل گسترش شفافیت مستقل محتوای ممیزی و تغییر در لگاریتم فرآیندهای است که در حال حاضر تشویق و به نفع افراد و گروه "متمرکز بر سفید برتری نظامی و یهودستیزی خشونت توطئه هولوکاست کره زمین واکسن اطلاعات غلط و آب و هوای کره زمین،"

گفت: این گروه:

"ما می خواهیم همه کسب و کار ایستاده در همبستگی با ما بیشتر عمیقا برگزار ارزش های آمریکایی از آزادی و برابری و عدالت و تبلیغات در Facebook خدمات در ماه جولای."

و اشاره کرد که Facebook جمع آوری 70 میلیارد دلار درآمد در سال گذشته — 99 درصد از آن در تبلیغات — اتحاد گفت:

"چه شما را با $70 میلیارد ؟ ما می دانیم آنچه در Facebook انجام داد.

"آنها مجاز تحریک به خشونت علیه معترضان مبارزه برای عدالت نژادی در امریکا در پی جورج فلوید Breonna تیلور تونی McDade, Ahmaud Arbery, Rayshard بروکس و بسیاری دیگر.

"آنها به نام Breitbart اخبار "منبع خبری مورد اعتماد" ساخته شده و روزانه تماس گیرنده یک "واقعیت جستجوگر" با وجود هر دو انتشارات داشتن سوابق کار با شناخته شده سفید و لعب است.

"آنها تبدیل شده است چشم خود را آشکار سرکوب رای دهندگان در پلت فرم خود را.

"می تواند از آنها حفاظت و حمایت از سیاه و کاربران ؟ می تواند آنها را انکار هولوکاست به عنوان نفرت? می تواند از آنها کمک دریافت رای دادن ؟

"آنها کاملا می تواند. اما آنها به طور فعال به انتخاب ندارد.

"99 درصد از Facebook را 70 میلیارد دلار ساخته شده است از طریق تبلیغات است.

"که تبلیغ ایستاده ؟

"اجازه دهید ارسال Facebook قدرتمند پیام: سود خود را هرگز خواهد بود به ارزش ترویج نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت است."

محلی زاویه. عجیب و غریب اما واقعی, خبرسازان است به طور معمول متکی Facebook تبلیغات به گسترش این کلمه پس ما راه اندازی چند رسانه ای محلی, اخبار و تحلیل و تفسیر پلت فرم در سال 2017.

در برجسته و پیوستن به کسب و کار تحریم Facebook, ما همچنین به درخواست شما لطفا به ما آزاد از نیاز به انجام این کار در آینده — با ثبت نام برای اشتراک ایمیل است که به شما هشدار هر زمان که ما با انتشار یک پست جدید و یا آپلود یک نمایش جدید.

همیشه رایگان, خبرسازان یک کار از عشق آغاز شده توسط شوهر با هدف استفاده از روزنامه نگاری و رسانه های مهارت های لازم برای کمک به سانتا باربارا در جامعه گفتگو در مورد سیاست و سیاست عمومی.

در کمتر از سه سال خبرسازان تبدیل شده متمایز صدای محلی ارائه می دهد که محتوای با کیفیت بالا از طریق به طور منظم ما, وبلاگ, پست, آنلاین, انجمن TVSB برنامه نویسی و پادکست پخش KCSB و همچنین به عنوان دوره حضور در ایندی, Edhat و صدا مجله با تشکر از کمک کمی از دوستان ما همراه با انتشار در رسانه های اجتماعی.

با شروع از ابتدا ما ساخته شده است اما به طور پیوسته در حال رشد مخاطبان از افرادی که مراقبت در مورد پیچیده و مخدوش مسائل است که مقابله با سانتا باربارا — مدنی-فکر افراد جامعه طرفداران تصمیم سازان, آموزش, انتخاب, مقامات, سیاسی, بازیکنان و کارکنان و همسایگان در طول ساحل مرکزی کالیفرنیا.

آنچه شما می توانید انجام دهید. رویکرد ما به عنوان برخی از نقاط عطف در رشد مخاطبان ما — که بیشتر در هفته های آینده — لطفا این را به دوستان خود که ممکن است علاقه مند در یک اشتراک رایگان به خبرسازان و نشان می دهد آنها ثبت نام بیش از حد.

و شاید فقط شاید ما هرگز به ارسال پول به زوکربرگ دوباره.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن