هارلی به وضع 90 در نیویورک گیاه گزارش می گوید

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 7:23 AM EDT Jun 25, 2020Harley-Davidson را بخدمت 90 کارگران در نیویورک

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

Harley-Davidson را بخدمت 90 کارگران در نیویورک گیاه آن را به عنوان کاهش تولید در این کارخانه با توجه به یک گزارش از FOX43.

یک سخنگوی شرکت گفت: این ایستگاه تلویزیونی که اخراج هستند "بخشی از یک تنظیم برای تولید آن حجم" FOX43 گزارش شده است.

"عنوان دوره عادی از کسب و کار, Harley-Davidson به طور منظم تنظیم آن طرح توجیهی تولید و مناسب اندازه آن نیروی کار" سخنگوی گفت FOX43. "امروز این شرکت اعلام کرد که تنظیم آن حجم تولید خواهد شد که در نتیجه یک نیروی کار کاهش حدود 90 نیویورک کارکنان."

اخراج می آیند فقط یک ماه پس از تولید در Springettsbury شهرستان کارخانه بازگشایی پس از تعلیق عملیات در پاسخ به COVID-19 همه گیر در مارس 18.

بیشتر: موتور سیکلت, ساز, Harley-Davidson زدم S&P 500 با یک معیار کلیدی برای بازار سهام ایالات متحده

بیشتر: Coronavirus نگرانی ها: هارلی دیویدسون تولید در نیویورک به طور موقت به حالت تعلیق مدیر عامل شرکت می گوید:

آنها نیز پس از شرکت در ماه آوریل اعلام شد که در آن "قابل توجهی" کاهش آنچه در آن نامیده می شوند "غیر ضروری" صرف و برش اجرایی حقوق 30 درصد. این شرکت همچنین کاهش حقوق و مزایای کارکنان پرداخت 10 تا 20 درصد است. کاهش در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

"اثرات COVID-19 در اقتصادهای در سراسر جهان شده اند سریع و بی سابقه" اقدام رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Jochen تسایتز گفت: در آن زمان. "این ضروری است برای ما برای پاسخ به سرعت وفق دهند و موقعیت این شرکت به مدیریت کوتاه مدت چالش در حالی که آماده شدن برای reenergize کسب و کار برای بهبود و فراتر از آن."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب