در اینجا یک لیست از سانتا باربارا, سیاه, کسب و کار متعلق به

مانند بسیاری از بابا Barbarans Angie چانگ می خواهد به راه رفتن راه رفتن وقتی که می آید به حمایت از او سیاه همس

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

مانند بسیاری از بابا Barbarans Angie چانگ می خواهد به راه رفتن راه رفتن وقتی که می آید به حمایت از او سیاه همسایه است. خدمات لب ارزان می آید او می داند اما واقعی تغییر نمی کند. و وزن بسیار زیاد که پول حمل در شکل گیری و شکل دهی مجدد یک جامعه را نمی توان انکار کرد.

به کمک اهرم قدرت جمعی ما pocketbooks چانگ یک تحلیلگر داده های به تازگی ایجاد یک لیست از سانتا باربارا کانتی سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. هر چند تلفیقی است که به عنوان جامع به عنوان امکان پذیر است ― چانگ ساخته شده از آن با انجام تحقیقات آنلاین صحبت کردن به دوستان و همکاران و درخواست پیشنهادات از کسب و کار او در حال حاضر می خواهم با تایید او از انتقادات و پیشنهادات و خوشحال است به اضافات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


عمدا سایه این اماکن از Santa Ynez دره شنا باشگاه به JaniCare تمیز کردن تجاری در Goleta به کالی 805 کفش در سانتا باربارا به Summerland سالن و آبگرم و غیره ― یک بازی ساده اما گام مهم به سوی مسطح تاریخی ناهموار زمین بازی چانگ توضیح داد. "به خصوص با سانتا باربارا داشتن های کوچک, بزرگ سیاه و آفریقایی-آمریکایی, جامعه, من برای پیدا کردن آن بسیار حیاتی را به حمایت از" او گفت:. واکنش به این لیست در حال حاضر ساخت دور آنلاین و racking تا هزاران انداز شده است به شدت مثبت است. "جامعه محلی واقعا رفته خارج از راه خود را به صحبت کردن و به اشتراک گذاری" او گفت:.

چانگ به ویژه shoutout به لی خیاطی در پایین Hollister خیابان. "او همیشه یک کار بزرگ انجام داده و در یک مد به موقع," او گفت: "حتی زمانی که من نیمرو آخرین لحظه برای به دست آوردن یک لباس تغییر چند روز قبل از عروسی."

اش قهوه ای, موسس و صاحب پورا لونا زنان عطار در چپلا خیابان, بهترین, بیان, مالی پویایی در بازی در اینجا در سانتا باربارا. "ما نمی توانم استرس به اندازه کافی چقدر مهم و حیاتی آن است که برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار" او نوشت: در پورا لونا آخرین خبرنامه. "ما نیاز به کمک به بستن نژادی شکاف ثروت برای ایجاد فرصت های بیشتر برای معنی دار پس انداز مالکیت اعتباری ساختمان و نسل ثروت. با حمایت از سیاه و سفید به شما کمک کند حمایت از ایجاد شغل برای دیگر [رنگ]."

"وقتی که می آید به ثروتمند و غنی در اینجا" براون رفت "وجود دارد هیچ کمبود پول و خدا رو شکر برای اپرا برای نمایندگی از خواب است که برخی از آمریکایی های سیاه و سفید نگه دارید برای خود. اما یک زن مغول کافی نیست. ما می توانید ببینید و ایجاد بیشتر لطفا ؟ دلار خود را و راه شما را انتخاب کنید به صرف آن قدرتمند است. می دانم که خود را آگاهانه انتخاب و تلاش برای حمایت از اقلیت ها و کسب و کار متعلق به ما کمک می کند تا نکته مقیاس توانمندسازی جوامع ما است."

متفاوت اما مشابه نیت اقتصادی ورید Councilmember Michael Jordan سه شنبه گذشته پیشنهاد این شهرستان تصویب هزینه یا مالیات به صندوق عدالت اجتماعی و طرح های. این امر می تواند شبیه او توضیح داد: به دو درصد هتل مالیاتی که سانتا باربارا اتهامات عنوان شده برای کمک به پرداخت هزینه برای برنامه های زیست محیطی.

"وضعیت ما در این بنیاد برای آن بود تا حد زیادی بر اساس منافع اقتصادی توسط دیگران استفاده مردم از رنگ," او گفت:. "این می تواند باشد که اگر شما در حال رفتن به می آیند بازدید از این شهر و لذت بردن از بودن در اینجا شما همچنین می خواهم برای کمک به کمک به آن را به مکانی بهتر برای همه جامعه ما است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن