سقوط هواپیما به رالف Dunlap ابتدایی در ارکوت کشتن خلبان

یک هواپیما سقوط کرد در دادگاه های بسکتبال در رالف Dunlap مدرسه ابتدایی در ارکوت صبح روز چهارشنبه کشتن خلبان. ب

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

یک هواپیما سقوط کرد در دادگاه های بسکتبال در رالف Dunlap مدرسه ابتدایی در ارکوت صبح روز چهارشنبه کشتن خلبان.

برخورد انفجاری از تک موتور هواپیما های غیر نظامی هدف قرار دادن بتن موجب آتش سوزی است که در حال حاضر خاموش با توجه به Santa Barbara County Fire Chief دانیل Bertucelli. او گفت که جزئیات بیشتر در مورد تصادف و قربانی ناشناخته در این زمان.

سقوط می تواند به طور بالقوه شده است و حتی بیشتر غم انگیز است. چرا که دولت را پناهگاه در محل سفارشات مدارس بسته شده اند و برای سه ماه گذشته و دانش آموزان ادامه درس خود را از راه دور. اگر نه برای این سقوط ممکن است بیشتر گرفته اند زندگی می کند.

به طور معمول, مدارس ابتدایی 4-6 درجه دانش آموزان به زنگ تفریح در 10:30 قبل از سقوط هواپیما بر روی مدرسه ملک در نزدیکی زمین بازی و در دادگاه های بسکتبال است که دانش آموزان در طول زنگ تفریح در حدود 10:45 صبح — هنگامی که دانش آموزان هنوز هم در زنگ تفریح.

Bertucelli تایید کرد که این هواپیما خلبان است که تنها مرگ اگر چه هویت او هنوز ناشناخته است.

از آنچه هنوز قابل تشخیص در حال حاضر crunched تا هواپیما, هواپیما N-شماره (رجیستری شماره) نشان می دهد که این هواپیما متعلق به یک Austin Ma لس آنجلس آشکار انکولوژیست.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب