تاریخی دادگاه تشخیص پلاک سانتا باربارا 'اولین' مردان و زنان

این داستان در اصل منتشر شده در خبرسازان با جری رابرتز. چند متری از شلوغ ورود به تاریخی Santa Barbara County Co

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

این داستان در اصل منتشر شده در خبرسازان با جری رابرتز.

چند متری از شلوغ ورود به تاریخی Santa Barbara County Courthouse, دو آب و هوا-فرسوده پلاک چسبیده به یک ماسه سنگ تخته سنگ گواه کالیفرنیا اسپانیایی دوره استعمار ― در کلماتی که به نظر می رسد با درد و مشکل ما در حال حاضر است.

این کتیبه از دو پلاک رندر در تمام حروف خوانده شده به شرح زیر است:

"به افتخار GOV. گاسپار د پرتلا
خود افسران و سربازان و نزاع ژوئن CRESPI (DIARIST) اولین مردان سفید پوست به مارس از طریق بیابان کالیفرنیا وارد در سانتا باربارا AUG. 18-20, 1769 و معترضان در این نزدیکی. سانتا باربارا فصل دختران انقلاب آمریکا 1927"

دوم متصل به طرف مقابل از سنگ می خواند:

"به افتخار اولین زنان و کودکان از سی خانواده هایی که راهپیمایی از طریق کالیفرنیا با استعمار اعزامی از JUAN BAUTISTA DE ANZA و معترضان در نزدیکی اینجا ممکن است 1776 سانتا باربارا فصل دختران انقلاب آمریکا 1938"

هشدار خبرسازان خوان که نخواست نامش فاش شود فرستاده ما یک تصویر از یکی از پانل های مورد پیام آن را می فرستد به خصوص در زمان ناآرامی در سراسر کشور بیش از نژادپرستی و حذف و پاره کردن از مؤتلفه مجسمه ها و دیگر مراکز تاریخی و استفاده از نشانگر.

"پلاک پستال بازدید کنندگان به دادگاه!" آنها نوشت: در اعتراض به حضور نشانگر در زمینه سانتا باربارا نمادین ترین نقطه عطفی بازدید هزاران نفر از گردشگران از یک سال.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


گرگ را خشمگین: اعتراض به "توهین آمیز و نژادپرستانه زبان" از پلاک هیئت ناظران جمهور گرگ هارت گفت: ما شب گذشته که او در نظر دارد برای دیدن آنها "در اسرع وقت" از دادگاه زمینه.

"من می خواهم آنها را حذف در اسرع وقت فردا" هارت گفت: خبرسازان.

1927 پلاک مورخ دو سال قبل از دادگاه به پایان رسید شناسه در تاریخی نشانگر پایگاه داده که توصیف بیش از 115,000 تاریخی نشانگر در کشور; لیست یادداشت ها دیگر پلاک در این زمینه از جمله "اولین حاکم مستقل از اروپا به سفر امریکا" "پرزیدنت ریگان در دیدار ملکه الیزابت دوم" و "Tympanum."

پرتلا سرباز بود و مدیر اسپانیا در زبان های دیگر مستعمره که کاوش و گسترش آن لاس Californias استان, far north, از باخا کالیفرنیا به خلیج سان فرانسیسکو.

در سال 1938 پلاک است که در طول مسیر از Juan Bautista de Anza تاریخی ملی دنباله دار که به یاد می آورد از 1200 مایل سفر جدید اسپانیا افسر نظامی است که تاسیس اولین استعماری حل و فصل در نزدیکی سان فرانسیسکو. دنباله موفق با خدمات پارک های ملی; دادگاه نشانگر این است نه ذکر شده در وب سایت خود را اگر چه پنج سایت های دیگر در سانتا باربارا شهرستان از جمله ال پادگان de Santa Barbara هستند.

"اولین واکنش من به دیدن پلاک شد کل سردرگمی گفت: شهرستان Councilmember اسکار گوتیرز که با مهربانی در زمان عکس های تازه از هر دو پلاک برای قرنطینه خبرسازان شخص پس از ما به او نشان داد این تصویر ما فرستاده شد.

"چرا دختران انقلاب آمریکا بود تجلیل اسپانیایی نشین مذهبی ماموریت عمومی و دولتی ، چرا کسانی که حقایق ذکر نشده در پلاک اما رنگ پوست خود را است?" او گفت:. "پلاک به نظر نمی رسد به طور کامل از لحاظ تاریخی دقیق و یا اذعان عواقب استعمارگران' اقدامات است. من خوشحالم که در این شهرستان اقدام است."

تاریکی: کالیفرنیا اعضای دختران انقلاب آمریکا (DAR) فعال شده است در حمایت دیگر نشانگر و سایت های تاریخی نوین در سراسر کشور.

تاسیس در سال 1890 پس از زنان رد شد برای عضویت در فرزندان انقلاب آمریکا را در یک سازمان غیر انتفاعی که در میان دیگر فعالیت های ترویج حفظ تاریخی. عضویت در آن گروه ادعا می کند در بیش از یک میلیون نفر است که بر اساس شجره نامه: اعضای جدید باید ثابت کند "lineal تبار از یک وطن پرست انقلاب آمریکا است."

به عنوان یک محافظه کار سازمان تاریکی در قرن گذشته تا به حال مملو از تاریخچه نژاد پرستی و نه اعتراف یک عضو تا سال 1977.

ماه گذشته, اما, میان پلیس و معترضان به کشته شدن جورج فلوید یک مرد سیاه پوست توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس سازمان منتشر شد بیانیه ای به نام "تاریکی را ادامه تعهد به برابری" اعلام کرد که که "سازمان ما محکوم به نژاد پرستی. تعصب تعصب و عدم تحمل هیچ جایی در تاریکی و یا امریکا است."

تلاش برای رسیدن به یک DAR نماینده یکشنبه شب ناموفق بودند.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن