Coronavirus به تعویق انداختن دبیرستان سقوط ورزشی در کالیفرنیا

عکس: پل Wellmanسقوط ورزش هایی مانند فوتبال دبیرستان رانده شده اند به زمستان کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399
عکس: پل Wellmanسقوط ورزش هایی مانند فوتبال دبیرستان رانده شده اند به زمستان کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون روز دوشنبه اعلام کرد.

مسیر بازگشت از مدرسه ورزش بود آزمایشی گذاشته شده در یک 2020-2021 تقویم منتشر شده صبح روز دوشنبه توسط کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون (CIF) دولت حاکم بر بدن برای بالا مدرسه دو و میدانی.

اعلام تایید حدس و گمان است که coronavirus نگرانی را فشار سقوط ورزش به زمستان و که سه ورزش دبیرستان فصل خواهد بود تغلیظ شده به دو ابتدا در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه با هفته 1 از فوتبال شروع ژانویه 8.

تحت تاثیر قرار گیرند ورزشی شامل پسران و دختران, والیبال, پسران و دختران, واترپولو, cross-country, فوتبال, هاکی, اسکی و اسکی و ژیمناستیک. بهار که آغاز خواهد شد در ماه مارس شامل بدمینتون, فوتبال, شنا و غواصی, پسران و دختران, تنیس, کشتی کج, بازی بسکتبال پسران و دختران گلف و بیس بال و سافتبال (persian) پیگیری و میدان و چوگان سرپهن.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


CIF جنوبی بخش کمیسر راب Wigod که ریاست بیش از همه در جنوب شهرستان سانتا باربارا مدارس میزبانی گسترده کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر که او در آن خطاب به برخی از COVID-19-مسائل مربوط.

در میان اصلی takeaways بود که محلی مدارس و مديران در نهایت تصمیم می گیرید اگر دو و میدانی در حال آورده خود را به نهادهای مربوطه. CIF تقویم صرفا یک چارچوب برای بازگرداندن دو و میدانی, اگر عوامل خارجی اجازه می دهد برای امکان وجود دارد که مهمترین آنها که COVID-19 موارد افت به نقطه ای که دولت های محلی و مقامات بهداشتی استراحت عمومی دستورالعمل های بهداشتی.

"من معتقدم که ما دانشجو ورزشکاران خواهد شد و حمایت از این طرح" Wigod گفت. "من فکر می کنم آنها خواهد بود سپاسگزار از این واقعیت است که ما هیچ برنامه ای برای لغو فصول و یا ورزشی و در حالی که شکی نیست که وجود خواهد داشت انتخاب های دشوار است توسط هر کس به این کار من فکر می کنم جوانان ما می دانیم که بهتر است به یک فرصت برای حداقل یک انتخاب از برای یک شانس برای انجام این کار در تمام آن چیزی است که اتفاق افتاده است برای همه ما در ماه آوریل گذشته هنگامی که بهار ورزشی فصل لغو شد."

به عنوان یک نتیجه از تغییرات در تقویم ورزشی به بخش جنوبی اجازه داده است برای فعالیت های ورزشی برای از سرگیری تحت دوره تابستان تا زمانی که قوانین اصلاح شده سقوط تقویم ورزشی آغاز می شود که بدان معنی است که تیم می تواند شرکت در تمرینات کامل و حتی offseason بازی هنگامی که مدیران و یا مدارس خیال آن را امن برای انجام این کار.

علاوه بر این CIF به طور موقت به حالت تعلیق آیین نامه 600-605 که منع خارج از مسابقه در حالی که یک ورزش است که در فصل. این به این معنی است که ورزشکاران می توانند در رقابت های باشگاه های ورزشی و ورزش دبیرستان به طور همزمان در طول 2020-21 سال تحصیلی که در گذشته می توانست منجر به پتانسیل جریمه از بازی.

برترین ورزشکاران خواهد شد در حال حاضر مواجه با تصمیم گیری با, باشگاه, تیم, تیم دبیرستان و یا ترکیبی از هر دو با توجه به افزایش تداخل ناشی از شیر تغلیظ شده برنامه. هنگامی که با توجه به طبیعت غیر قابل تنظیم از باشگاه های ورزشی و به طور فزاینده ای جدایی ناپذیر نقش مهمی در جذب کالج روند باید تعجب می کنم اگر CIF باز جعبه پاندورا.

"ما هرگز پیش از این انجام داده یا نه. این قلمرو ناشناخته," Wigod گفت. "ما باید برای دیدن چگونه این نقش. این اولین بار در سال و یا در کسی حافظه که واقعی حکومت 600 لغو خواهد شد و این یک فرصت جدید در خارج وجود دارد برای دیدن آنچه که بدان معنی است."

در چشم جدید سانتا باربارا بالا مدیر ورزشی تاد Heil این CIF آنچه را که آنها تا به حال به انجام.

"آن را حس برای این مدرسه در سال است. من نمی بینم که چگونه آن را کار کرده اند اگر آنها نمی," Heil گفت: CIF تصمیم به اجازه می دهد خارج از رقابت در دبیرستان فصل. "شما می خواهم که تا به حال بسیاری از کودکان و نوجوانان انتخاب بین دبیرستان های ورزشی و باشگاه های ورزشی. تنها راه برای ما ورزش دبیرستان فصل قابل دوام است که اساسا چشم پوشیدن است که قانون برای این مدرسه در سال است."

کالج, ورزشی

بزرگ غرب کنفرانس هنوز به تایید ورزشی جدول زمانی برای 2020-21 بنابراین UCSB باقی مانده در برزخ به خصوص برای سقوط آن ورزشی که شامل مردان و زنان فوتبال. علاوه بر این UCSB برنامه ریزی شده است به میزبان کالج جام در ماه دسامبر است که در یک فرصت نادر برای Gauchos برای جلب ملی کانون توجه است.

وستمنت یک انجمن ملی دو و میدانی بین دانشکده عضو موسسه و رقابت در این حالت طلایی دو و میدانی کنفرانس و شده است وجود دارد هیچ کلمه ای از کسانی که حاکم بر بدن. همانطور که برای SBCC کالیفرنیا کالج ورزشی انجمن اعلام کرد در تاریخ 9 ژوئیه که تمام رشته های ورزشی خواهد شد نقل مکان کرد به ترم بهار.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن