چگونه فیلم های ترسناک نشان می دهد یک پوشش نقره ای به لغو برنامه های تابستانی

یک فرصت خوب وجود دارد که برخی از برنامه های تابستانی خود را خراب شده است اجتماعی فاصله. این می تواند دلسرد کنن

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

یک فرصت خوب وجود دارد که برخی از برنامه های تابستانی خود را خراب شده است اجتماعی فاصله. این می تواند دلسرد کننده است. بعد از یک مدت طولانی و پر استرس ترم یک تابستان آرامش بخش که در آن شما می توانید انجام آنچه شما می خواهید این است که بسیار جذاب است. با تمام محدودیت های در محل, شما ممکن است احساس مانند شما از دست رفته. فیلم های ترسناک می تواند به شما نشان می دهد که شما واقعا از دست رفته در هر چیزی. در اینجا برخی از فیلم است که نشان می دهد چگونه قبلی خود برنامه های تابستانی می تواند رفته اند horrifically اشتباه است.

یک مشاور اردوگاه: "جمعه 13th"

تابستان شغل هستند یک راه خوب برای کسب درآمد در طول تابستان و هیچ کار در تابستان بیشتر است نمادین از یک مشاور اردوگاه. آن را نیز یاد کار در ژانر وحشت. وجود دارد مقدار زیادی از فیلم های ترسناک که نشان می دهد اردوگاه تابستانی مشاوران گرفتن طرز وحشیانه ای به قتل, به سادگی با ماندن در اردوگاه. "Friday the 13th" یک مثال عالی از این فیلم از شخصیت های که در حال حمله هستند کار به عنوان اردوگاه مشاوران. شاید این فیلم ترسناک را به شما احساس کمی بهتر است که اردوگاه شما می خواستم به کار بسته است.

رفتن به ساحل: "آرواره ها"

این فیلم تقریبا عجیب و غریب مثل ما زمان بار. یک فضای عمومی است باز نگه داشته با وجود خطر برای ساکنان به دلیل آن کمک خواهد کرد این شهر اقتصاد است. وضعیت این روزها درگیر نیست مرگبار کوسه, اما هنوز هم وجود دارد خطر از رفتن به ساحل. این فیلم همچنین ممکن است شما را به فکر می کنم دو بار در مورد رفتن شنا کردن در اقیانوس است که می تواند به شما احساس بهتری در مورد فرمان روشن از آب است.

تعطیلات با دوستان: "کابین در جنگل"

صرف وقت با دوستان در کابین و یا خانه تعطیلات می تواند یک راه بسیار خوبی برای استراحت و لذت ببرید. با هر کس اجتماعی فاصله خود را در خانه های مربوطه, شما احتمالا نمی خواهد این شانس را به انجام است که در این تابستان. به احساس کمی بهتر شما می توانید یکی از بسیاری از فیلم که در آن یک گروه از دانشجویان می رود به یک کابین منزوی و یا خانه و کشته می شود و یا وحشت زده. "کابین در جنگل" یک مثال کامل از یکی از این انواع ، آخرین بخش از فیلم نیز در مورد به عنوان دیوانه به عنوان این سال ساخت آن تا حدودی relatable.

صرف تابستان در خارج از کشور: "Midsommar"

بسیاری از تحصیل در خارج از کشور سفر لغو شده از جمله آنهایی که صورت گرفت بیش از تابستان است. اگر شما در حال تاسف خوردن که شما نمی تواند انجام دهد خود را در تابستان و یا سفر پژوهشی خارج از کشور در این تابستان پس از آن فیلم "Midsommar" یک ساعت مچی. بسیاری از شخصیت های سفر به سوئد ایجاد کرد به مطالعه را ایجاد کرد summer solstice آداب و رسوم خود را برای پایان نامه. همه چیز وحشتناک و این نشان می دهد که اقامت در یک کشور خارجی دور از خانه نیست همیشه فوق العاده و گاهی اوقات می تواند پایان دادن به طرز وحشیانه ای.

شما باید اجازه نمی دهد این فیلم ها شما را بترساند و دور از هر یک از این فعالیت ها است. هنگامی که آن را بی خطر است برای انجام این کار شرکت در هر فعالیت یا ایده های تعطیلات شما. در ضمن استفاده از ژانر وحشت به احساس کمی بهتر در مورد وضع فعلی چون حداقل شما را در یک شخصیت در یک فیلم ترسناک است.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن