ضروری و سالم و انفرادی

چرا من می خواهم به شما یک ماسک: من یک وقت پدر و مادر تنها دو فرزند که یکی از آنها دارای متوسط اوتیسم شدید رفتا

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

چرا من می خواهم به شما یک ماسک: من یک وقت پدر و مادر تنها دو فرزند که یکی از آنها دارای متوسط اوتیسم شدید رفتارها. من 49 ساله از نسبتا خوب به سلامتی من یک گیاهی برای بیش از 30 سال من خوب غذا بخورید و ورزش و احتمالا به طور متوسط عامل خطر برای COVID 19. اما من باید فوق العاده مراقب باشید چرا که هیچ کس وجود دارد که می تواند گام و مراقبت کودک مبتلا به اوتیسم. هیچ یک از اعضای خانواده هیچ کودک پرستار بدون پرستار بچه, فقط به من.

پس چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من در بیمارستان بستری شد? من پسر مبتلا به اوتیسم خواهد گرفته شود باید توسط مددکاران اجتماعی که هر چند آموزش دیده اند هیچ ایده چگونه به مسئولیت رسیدگی به او را. او را در تعامل با رفتار خود آسیبرسان و به طور بالقوه حمله کسانی که وظیفه مراقبت از او را. او خواهد بود پاره پاره از روال خود و خود ایمنی حباب و بازیگران به ضرب المثلی گرگ. اثر خواهد بود وحشتناک او.

که واقعیت ثابت شده من شب و روز می کند و من کار خارق العاده ای برای ایمن ماندن نه برای من خاطر خود بلکه به خاطر فرزند من.

به همین دلیل از من بپرسید همکار اعضای جامعه به این ویروس به طور جدی و انجام عمل ساده پوشیدن ماسک فاصله اجتماعی و دستهای خود را به طور منظم به طوری که ما می تواند به کاهش خطر ابتلا به این ویروس است. انجام خواهد شد که آن را ممکن است برای فرد تحصیل خواهد بود که بیشترین افزایش به اقتصاد ما نه به ذکر است من بهداشت روان, به عنوان من در حال حاضر در وظیفه 24/7 برای فرزند من هرگز گرفتن یک استراحت.

همه ما قدردانی از معلمان خیلی بیشتر از این روزها و بهترین راه ما می تواند آنها را پشتیبانی بله شما آن را حدس زده است به پوشیدن ماسک.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن