چگونه اغلب فراموش سانتا باربارا پلیس با استفاده از زور استفاده جنسی کند ؟

تنها حدود 1.3 درصد از سانتا باربارا جمعیت سیاه است. در عین حال زمانی که پلیس فیزیکی ― با ضربات مشت و باتوم-اعت

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

تنها حدود 1.3 درصد از سانتا باربارا جمعیت سیاه است. در عین حال زمانی که پلیس فیزیکی ― با ضربات مشت و باتوم-اعتصاب و فراز و همچنین سایر اشکال از عضلات مانند اسلحه تیزر فلفل اسپری و کانین ― 8.7 درصد از زمان هدف از نیروی خود را سیاه و سفید است. Latinos را تشکیل می دهند فقط 36.5 درصد از جمعیت شهر است اما درگیر شدند در 44.2 درصد استفاده-از-نیروی حوادث.

این آمار گنجانده شده در یک صفحه سند ارائه شده توسط سانتا باربارا اداره پلیس در پاسخ به سوال این هفته از سانتا باربارا مستقل و گروه های اجتماعی در حالی که ساحل به ساحل در چین جورج فلوید و دیرینه نارضایتی در اطراف نابرابری نژادی در پلیس. این مستقل است و درخواست اطلاعات اضافی از گروه خواهد شد و درخواست شهرستان کلانتر دفتر برای داده های مشابه.

پس 2015, شهرستان, پلیس وارد 788 نیروی حوادث خارج از 355,777 مجموع تماس با ما; 69 از آنها درگیر سیاه مردم 346 درگیر Latinos و 339 درگیر سفید افراد است. به طور کلی پلیس با استفاده از زور در 0.22 درصد از تعاملات خود را با مردم است. این رقم کاهش یافته و به پایین به عنوان 0.18 درصد در سال 2017 و افزایش یافته است به بالای 0.36 درصد از طریق ژوئن 1 سال 2020.

رایج ترین نوع نیروی مستقر با توجه به آمار بود "take-down" (399) و به دنبال آن "اعتصاب/ضربات" (113) و "کنترل نگه دارید/دست و پنجه نرم" (67) و استفاده از یک "بسته بندی" (55) یک نوع full-body مستقیم-ژاکت. افسران اخراج خود اسلحه تیزر 36 بار با استفاده از اسپری فلفل 18 بار و به هر طریقی سگ خود را در طول 12 حوادث.

این "کاروتید داری" ― یک نوع از گردن نگه دارید که در طی آن یک افسر فشرده طرف یک فرد گردن برای محدود کردن جریان خون به مغز خود و ارائه آنها را ناخودآگاه استفاده شد سه بار در پنج سال تمام در سال 2018 است. گردن دارد توسط پلیس به طور کلی از جمله ببرن که به کشته شدن اریک گارنر در سال 2014 را دوباره تحت بررسی پس از فلوید است منجر به مرگ خفگی در زیر یک افسر زانو.

سانتا باربارا, اداره پلیس, دستی, آخرین به روز رسانی در 2019, متحده "کاروتید داری" تنها باید به عنوان آخرین چاره "با توجه به این پتانسیل برای آسیب است." در طول یک تظاهرات بزرگ در روز شنبه با این حال رئیس لری Luhnow قول داد به تجدید نظر در این راهنما استفاده از زور در سیاست به طور کامل از ممنوعیت کاروتید نگه می دارد.

فعالان در اینجا در ساحل مرکزی و در سراسر ایالات متحده را نیز نامیده می شود برای ادارات پلیس برای ممنوعیت تمرین تیراندازی در حال حرکت وسایل نقلیه. سانتا باربارا پلیس دستی مانع از تیراندازی در اتومبیل توضیح "عکس از کار اخراج و یا از یک وسیله نقلیه در حال حرکت هستند و به ندرت موثر" اما نمی آشکار آن ممنوع است.

دستی می کند اما نیاز است که ماموران تلاش برای د-تشدید شرایط قبل از استفاده از زور. "یک افسر باید با استفاده از de-تشدید تکنیک ها و گزینه های دیگر به سطوح بالاتری از نیروی سازگار با خود به آموزش در هر زمان ممکن و مناسب قبل از توسل به زور و به کاهش نیاز به نیروی" آن را می گوید. این راهنما همچنین به تشریح یک افسر وظیفه به مداخله اگر او می بیند یکی از همکاران خود را "استفاده از زور است که به وضوح فراتر از آن است که عینی مناسب تحت شرایط است."

تمام سانتا باربارا پلیس وسایل نقلیه مجهز به یک دوربین فیلمبرداری و همه افسران پوشیدن یک ضبط صوتی. برخی از افسران نیز پوشیدن دوربین بدن. سیاست دستی می گوید: این موبایل صوتی تصویری (MAV) سیستم روشن می شود باید در همه زمینه های مربوط به مخاطبین واقعی یا بالقوه رفتار مجرمانه" که شامل ترافیک متوقف می شود, پیاده روی فعل و انفعالات داخلی اختلال تماس و.... "هنگامی که MAV سیستم فعال است آن را نخواهد ماند و نباید خاموش تا زمانی که این حادثه به این نتیجه رسیدند:" این کتابچه راهنمای کاربر می گوید.

پس از سال 2016 140 شکایات واصل شده اند در برابر بخش 46 در سال 2019 به تنهایی. هشت نفر از شکایات اتهام تبعیض نژادی و 9 متهم ماموران با استفاده از نیروی بیش از حد. از 140 مجموع شکایات 17 شد "پایدار" به معنی تحقیقات داخلی نشان داد ماموران در واقع نقض برخی از نوع از دپارتمان سیاست.

داده بود پس از ارائه هر گونه جزئیات این حوادث در سوال و یا دولت چگونه بسیاری از پایدار شکایت درگیر مسابقه و یا استفاده از زور. و نه آن ارائه هر گونه اطلاعات در مورد اقدامات انضباطی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب