جنگل ملی لس پادرس به میزبانی 6 سالانه زنان در آتش سوزی اردوگاه آموزش

goleta, کالیفرنیا. – خدمات جنگل ایالات متحده به دنبال افراد بسیار با انگیزه برای حضور در یک اردوگاه مقدماتی آ

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

goleta, کالیفرنیا. – خدمات جنگل ایالات متحده به دنبال افراد بسیار با انگیزه برای حضور در یک اردوگاه مقدماتی آگاهی شغلی آتش نشانی که شامل آموزش طراحی شده برای ورود به سطح آتش نشانان. افراد انتخاب شده برای برنامه معرفی خواهند شد و به دست آوردن دانش پایه ای از سیستم مدیریت حوادث، تکنیک های آتش نشانی، تجهیزات سرکوب، ایمنی، استراتژی، و تاکتیک، و همچنین رفتار آتش.

ورزش های میدانی و تمرینات بدنی بخشی از این تجربه ارزشمند دست به دست خواهد بود. همچنین شرکت کنندگان آموزش رهبری و توسعه شغلی را دریافت خواهند کرد.

زنان بعدی در آتش سوزی مقدماتی اردوگاه آموزش برگزار خواهد شد 7-12 مارس 2021. این 6 روز، 5 شب کمپ در سانتا باربارا، کالیفرنیا میزبانی خواهد شد. در صورت انتخاب، شرکت کنندگان یک بخش از آزمون آموزش و آمادگی جسمانی اردوگاه را دریافت خواهند کرد. شرکت کنندگان در کابین اقامت و وعده های غذایی خواهد شد در طول هفته ارائه شده است. حضور کامل و شرکت در تمام جنبه های آموزش برای کل هفته الزامی است.

فارغ التحصیلان این برنامه خواهد شد بسیار رقابتی برای موقعیت های فصلی آتش نشان وحشی. این موقعیت های ورود به سطح پشتیبانی از عملیات آتش سوزی در سرزمین وحشی در طول تابستان فراهم می کند. آتش نشانان با خیال راحت در فعالیت های عملیات آتش سوزی سرزمین وحشی و عملیات واکنش اضطراری شرکت می کنند. آنها سفر و کار تا 21 ماموریت روز، از جمله خارج از دولت. کار شامل راه بری، حمل تجهیزات سنگین، ماشین آلات آتش نشانی عملیاتی، کار در نزدیکی تجهیزات سنگین، و استفاده از ابزارهای دستی مانند بیل، چیدن، و اره های زنجیری، گاهی اوقات در شرایط بسیار پر تنش است. فرصت های شغلی نیز در آتش نشانی سرزمین وحشی برای رهبری آتش سوزی و برنامه های مدیریت هوانوردی در دسترس هستند.

جنگل خواهد شد پذیرش برنامه های کاربردی آنلاین برای اردوگاه آموزش آغاز یکشنبه، اوت 16، تا جمعه، 28 اوت 2020. برای کسب اطلاعات بیشتر، از جنگل ملی لس پادرس، زنان در اردوگاه آموزشی آتش سوزی -وب سایت در https://go.usa.gov/xfpZU، و یا انتخاب کنید: زنان در اردوگاه آموزش آتش سوزی – کاربرد.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن