چگونه مدارس حفظ کیفیت در طول تحصیل همه گیر?

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 10:34 PM EDT Jul 26, 2020تابستان است که به طور معمول هیچ تعطیلات برای لئونا

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

تابستان است که به طور معمول هیچ تعطیلات برای لئونارد غنی است.

سرپرست لورل مدرسه منطقه در نزدیکی قلعه نو, پنسیلوانیا به طور معمول ساعت خود دانش آموزان ترک برای تعطیلات تابستانی پس از غواصی به نمرات آزمون و برنامه های درسی برنامه های خود را با کارکنان به بهبود آموزش و پرورش برای زیر سال تحصیلی.

اما این اتفاق نمی افتد در این تابستان. غنی است و هیچ گونه نگرانی در مورد PPE دست مطابق با اصول بهداشتی در ایستگاه های کاهش تلاش ها و چه در مورد دانش آموزانی که خود ایمنی به خطر بیافتد که مدارس باز کردن درهای خود را در پاییز.

این بار برای پنسیلوانیا مربیان این ماه: متعادل کننده سلامت و ایمنی در این بیماری همه گیر با وعده خوب آموزش و پرورش است.

چگونه آنها آن را انجام دهد ؟

برای هر مدرسه در این دولت وجود دارد کمی متفاوت برنامه ریزی کنید. در فیلادلفیا منشور مدرسه دانش آموزان را از خانه کار بر روی لپ تاپ, مشاهده و تعامل با معلمان خود که کار در مدرسه در کلاس های درس. در لورل مدرسه منطقه مورد مطالعه خود, خانواده, و اکثریت قریب به اتفاق می خواهید بچه های خود را در یک فیزیکی کلاس درس. برای PA اینترنتی مدارس این آموزش مجازی به طور معمول به عنوان آنها زمینه بسیاری از سوالات از پدر و مادر آینده این سال است.

برای بسیاری از مدارس وجود دارد یک کوه به حرکت قبل از شروع کلاس ها ، زمانی که آنها بسته درهای خود را به طور رسمی در مارس 16, دولت لغو شد دولت ارزیابی آزمون. که نیست به احتمال زیاد اتفاق می افتد دوباره این مدرسه در سال است.

"من قصد دارم برای ایجاد یک پیش بینی است که پشتیبانی شده توسط کاپیتان آشکار" غنی گفت. "ما در حال رفتن به دیدن قابل توجهی کاهش در نمرات آزمون."

Cortney و علامت Hendrickson نیویورک هستند پس نگران عدم قطعیت برای فرزندان خود در پاییز که آنها تصمیم به homeschool آنها را برای اولین بار.

خود 9 - و 7 سال دختران حضور در نیویورک و حومه مدرسه منطقه است که انتخاب یک مدل ترکیبی برای پاییز - دو روز در هفته در کلاس درس برای هر دانش آموز و سه روز در خانه نگه داشتن مدارس در 50 درصد ظرفیت است.

"ما می توانیم زیبا روز در خانه ما خارج, خواندن, یادگیری, و ما لازم نیست که به نگرانی در مورد تمام است که disconnectedness," Cortney Hendrickson گفت. "ما در حال انتخاب این را به عنوان یک برکت و رحمت برای خانواده ما, اما من احساس می کنم برای خانواده ها است که لازم نیست که انتخاب شده است."

بیشتر: COVID-19: PA مدارس مبارزه با بیماری همه گیر نگرانی های سیاست در بازگشایی

Karen L. Bierman استاد و مدیر فرزند پژوهش مرکز در دانشگاه ایالتی پن, تماس, این مدرسه در سال "تست خاک است."

"ما فقط باید به حال این نوع از اختلال در سیستم مدرسه ما قبل از" او گفت:.

هنگامی که کودکان از رفتن به خانه برای تابستان آنها همچنان به یادگیری اما نه با همان نرخ. کسانی که از خانواده های با درآمد بالاتر و بیشتر منابع رشد بیشتر آزادي در طول تابستان نسبت به کسانی که از خانواده های کم درآمد با منابع کمتر, او گفت:. در این سال که شکاف ممکن است نشت به مدرسه در سال بیشتر کار را در خانه انجام می شود.

"این بزرگترین نگرانی من," او گفت:. "خانواده ها وجود دارد که نه فقط در یک وضعیت به گام به این شکاف و قادر به پر کردن آن در این راه خانواده های دیگر هستند."

این بررسی می گوید ...

"زمانی که شما در مورد کیفیت آموزش وجود دارد هیچ جایگزین بهتر از پویا از دانش آموزان با معلم در یک آجر و ملات کلاس درس" گفت: غنی از لورل مدارس.

او می خواست خانواده خود را در منطقه به وزن در این تصمیم گیری: باید فیزیکی مدرسه درهای باز در پاییز ؟

در یک نظرسنجی اکثریت خانواده ها گفت: بله.

مدرسه تمیز کردن پروتکل ها و ماسک مورد نیاز و کشت ایمنی و بهداشت در نظر دارد.

"خواهیم دید چه کسی می آید با یک ماسک و چه کسی نیست. ما مجاز به درخواست و ما نه میخوام ماسک پلیس" غنی گفت. "با توجه به آن شرایط 85 درصد از مردم ما می خواهند بچه های خود را در مقابل یک معلم است."

چرا که 15 درصد از لورل خانواده ها نمی خواهند فرزندان خود را در فیزیکی کلاس درس, دختر مدرسه منطقه ارائه خواهد شد دو گزینه; سایبر مدرسه و چیزی به نام همزمان یادگیری که در آن دانش آموزان را ثبت نام در هر کلاس و شرکت از خانه تقریبا.

چگونه سطح آموزش را بالا باقی می ماند هر چند وزن آن در غنی است.

"ما تا به حال کمی به هیچ بحث و گفتگو در مورد پيشرفت تحصيلی" غنی گفت: از مدیران " کار در تابستان امسال است. "من می دانم که کشورهای مشترک المنافع است که در تلاش برای انجام بهترین خود را, اما هر روز آنها تغییر چیزی است که آنها در حال تنظیم چیزی."

با هر تنظیم این منطقه تمرکز مدیران بر سلامت و ایمنی برنامه های مورد نیاز توسط دولت در گیر بیش از آموزش و پرورش است.

لپ تاپ برای همه

معلمان را به بازگشت به کلاس های درس خود را در ماه سپتامبر در یک مدرسه منشور سیستم در فیلادلفیا اما دانش آموزان نخواهد بود با آنها.

Andrea کلمن-Hill, مدیر عامل شرکت آزمایشگاه مدرسه منشور ارتباطات و زبان و دو دانشگاه با حضور کودکان از سراسر فیلادلفیا. او دولت تصمیم به نگه داشتن بچه ها در خانه - در حال حاضر - در حالی که معلمان خود را راه اندازی فضای خود را در کلاس های درس برای تدریس تقریبا.

"ما شبیه سازی ما برنامه آموزش و پرورش برای سال به عنوان اگر آنها از لحاظ فیزیکی اینجا" کلمن-تپه گفت. "ما می خواهیم فرزندان ما به تعامل با آموزش و پرورش ما در تمام طول روز هر روز."

منشور برنامه فراهم می کند لپ تاپ و در صورت نیاز نقاط مهم برای دانش آموزان خود را. کلمن-تپه از جان گذشته است برای دیدن شکاف دیجیتال نزدیک به عنوان دانش آموزان در ثروتمند در مناطق حومه شهرها به طور معمول باید بیشتر تکنولوژی در دسترس از شهری و روستایی دانش آموزان است.

در پنسیلوانیا بیشتر صرف هر دانش آموز در مدرسه در حومه شهر از مناطق روستایی و شهری مناطق به دلیل بودجه می آید در درجه اول از مالیات بر املاک.

"در قرن 21 ما هنوز در حال صحبت کردن در مورد بی عدالتی در آموزش و پرورش و چه کسی است که صدمه دیده است ؟ آن لطمه می زند و کودکان در مناطق شهری که در آن بودجه در دسترس نیست," او گفت:.

افزایش سایبر مدرسه

برایان هیدن تلفن شده است زنگ به مقدار زیادی بیشتر در این تابستان.

او مدیر عامل شرکت پنسیلوانیا سایبر منشور مدرسه یکی از 14 اینترنتی سیستم مدرسه در دولت است.

"ما در حال هولناک با ثبت نام سوالات" هایدن گفت. همانطور که از اوایل ماه جولای کسانی که خواستار افزایش یافته بود در حدود 68 درصد است.

"این خانواده ها به ما گفتن دو چیز است: هیچ نگرانی برای ایمنی و بهداشت در مدرسه به طور منظم ساختمان," او گفت:. "دیگر یک نگرانی است که بهترین راه برای قرار دادن آن این است: وجود یک سرخوردگی برخی از دانش آموزان و خانواده های آنها در مورد چگونه مدارس تدریس پس از مارس 13, هنگامی که مدارس تعطیل شدند."

منظور از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به مدارس آمد فقط یک هفته قبل از واقعی shutdown. مربیان درهم برای پیدا کردن راه حل به دانش آموزان آموزش از راه دور.

PA سایبر ندارد به اختراع دوباره آن حالت از آموزش به همه دانش آموزان خود را یاد بگیرند از خانه اگر چه سیستم مدرسه مستقر در میدلند پنسیلوانیا است فیزیکی ساختمان در سراسر کشور برای فعالیت های فوق برنامه, دانشجو, رقص های بنیادی فعالیت های در کلاس های هنر و سلامتی فعالیت است. در تازه ترین آزمون های دولتی بهبهان سایبر ریاضی و خواندن نمرات سقوط به زیر این دولت به طور متوسط.

"در هر زمان شما را گسترده تست وجود دارد همیشه مکان برای نشان دادن که در آن شما می توانید بهبود" هایدن گفت. "به صداقت ... نهایی ما استاندارد بودن کیفیت مدرسه اگر دانش آموزان و خانواده ها با ما بماند یا نه."

در اوج خود گذشته سال تحصیلی حدود 11000 نفر ثبت نام شده در هیدن سیستم اگر چه تعداد نوسان از طریق مدرسه در سال است. بر خلاف سنتی در مدارس, دانش آموزان مجبور به حرکت به منظور ثبت نام و یا ترک یک سایبر که تامین مالی از طریق صفحه اصلی مدارس.

"ما با ارائه دانش آموزان با همه چیز او نیاز دارد برای مدرسه. ما با ارائه لپ تاپ, پرینتر, اسکنر, کتاب های درسی (فیزیک اد) کیت," او گفت:. "اگر آنها واجد شرایط ما با ارائه اینترنت یارانه ها حتی. ما حتی کار با خانواده برای اطمینان از آنها کیفیت اینترنت. ما ارسال آنتن به خانه. ما واقعا همه چیز را ما می توانیم برای اطمینان از وجود عدالت در سراسر کشور برای چگونه به دانش آموزان یاد بگیرند."

انتخاب به homeschool

Cortney Hendrickson تماشای آنلاین بحث داغ در میان نیویورک و حومه اعضای هیئت مدیره مدرسه به عنوان آنها تصمیم به بازگشت به مدرسه راه خود را برای 3000 دانش آموز.

این Hendricksons نگرانی در مورد عدم قطعیت از مدرسه - اجتماعی فاصله, ماسک, ماسک شکسته" که در آن پوشش صورت می تواند برداشته شود به طور موقت آموزش آنلاین و خروج از برخی از آزادی ها را برای فرزندان خود.

"آن چه واقعا تو نگاه خواهم برای آنها رفتن به مدرسه است که به طور کامل متفاوت از آنچه آنها استفاده می شود به آخرین زمستان؟" علامت Hendrickson گفت. "آنها در حال تلاش برای قرار دادن بچه ها در زنگ تفریح در راه آنها نمی تواند درآمیزند با کودکان و نوجوانان از دیگر کلاس های درس. این یک بسیاری از چیزهایی که احتمالا اشتباه کودکان; آنها می خواهم احتمالا بسیاری از احساسات دیگر که از آنها استفاده نمی شود."

با وجود ساخت homeschool انتخاب خود را برای کودکان Hendricksons نگرانی در مورد خانواده دیگر قادر اقتصادی به همان انتخاب است. آنها شروع یک صفحه را در Facebook با یک درخواست برای فرستادن بچه ها به مدرسه ساختمان. صفحه "بیا با هم به بچه ها در مدرسه در نیویورک County, Pa." با هدف متحد کردن پدر و مادر در اطراف این ایده که کودکان خواهد شد یادگیری بهتر در مدرسه است.

تنها در حدود 50 نفر این طومار را امضا کرده اما Cortney معتقد است که چون پدر و مادر نگران نوسانات صحبت کردن در هر طرف در طول این همه گیر و حتی وقتی که می آید به بهترین آموزش و پرورش برای فرزندان خود.

او معتقد است که در آموزش کودکان در مورد ویروس اما او فکر می کند که نرخ زنده ماندن از noval coronavirus است توجه کمتری اصلی پیش بینی در اوایل سال جاری از 2 میلیون مرگ و میر در سراسر جهان است. تعداد مرگ و میر در سراسر جهان به عنوان 23 ژوئیه بود 625,000.او می خواهد فرزندان خود را به احساس می کنم آزادی را انتخاب کنید با پوشیدن یک ماسک و یا نه در حالی که در همان زمان داشتن شفقت و لطف برای کسانی که از ترس ابتلا به ویروس.

بازسازی یادگیری

گرگ Behr انتظار دارد که بیشتر درگیر در کودکان و نوجوانان آموزش و پرورش به عنوان بخشی از تغییر نظام های آموزشی افزایش حدود دو کودکان در سن مدرسه.

"به عنوان یک پدر من رفتن به انجام بیشتر آموزش و یادگیری را در خانه خود گفت:" Behr که یک بیت از یک افسانه زنده در پیتسبورگ.

او صرف حرفه خود دست و پنجه نرم کردن با مسائل مشابه که چهره مدارس در طول این پاندمی سال: چه آن را برای بازسازی یادگیری و بازسازی یادگیری اکوسیستم?

شناخته شده برای کار خود را به ترویج یادگیری و توسعه موفقیت آمیز از فرزندان او افتخار چهار سال پیش توسط باراک اوباما به عنوان یک قهرمان را تغییر دهید. او مدیر اجرایی Grable پایه و اساس ساخته شده است که چیزی به نام بازسازی یادگیری شبکه ای از مدارس و موزه ها و کتابخانه ها و نهادهای دیگر در جنوب غربی پنسیلوانیا که با هم کار کنند تا دوباره تصور کنید که آموزش و پرورش در داخل و خارج از کلاس درس.

"همانطور که ما فکر می کنم در مورد یادگیری در آن هسته ... بچه ها بپرسید: من امن است ؟ من دوست داشت ؟ آیا من تعلق دارد ؟ چالش مرور همه از این در حال حاضر ساخته شده است که بسیار سخت تر" Behr گفت.

بارت Rocco بازنشسته مدرسه سرپرست توصیف 2020 به عنوان ایجاد یک تغییر پارادایم برای آموزش و پرورش است.

"هنگامی که کل این فرآیند انجام شده است ما همان نخواهد بود" گفت: Rocco یک Grable, همکار, کار با Behr. "ما به فرد آموزش و پرورش برای کودکان. این یک شانس بیشتر شخصی با پدر و مادر در مورد یادگیری است."

او Behr و همکار سابق سرپرست Bille Rondinelli معتقدند آموزش و پرورش می تواند به بازرسی و نگهداری به عنوان یک نتیجه از آنچه اتفاق می افتد بازسازی روابط بین مربیان و پدر و مادر و تصور راه های جدید برای تعامل با دانش آموزان است.

"ما واقعا باید تجدید نظر ساختاری ما چگونه به کودکانمان بیاموزیم. آن را قطعا ترسناک ... اما من فکر می کنم آن را به آموزش و پرورش بهتر در دراز مدت" Rocco گفت.

"این خوب است برای رسیدن به اصل در مدرسه خود را. آن را OK برای رسیدن به معلم" Behr گفت. "با وجود این دیوانگی از جهان وجود دارد بسیاری از افراد خوب از بد مردم و وجود دارد بسیاری از افرادی که می خواهید برای کمک به کودک خود را."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن