بشریت مناسک گذر

راه من در آن است, بشریت است تحت یک مراسم از تصویب. یک مراسم از تصویب بالقوه انتقال از یک سطح زندگی بالاتر و عا

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

راه من در آن است, بشریت است تحت یک مراسم از تصویب. یک مراسم از تصویب بالقوه انتقال از یک سطح زندگی بالاتر و عاقلانه هواپیما. آن است که همیشه دلخراش و شامل یک رویارویی مستقیم با مرگ و میر.

دنیای مدرن ما است فاقد چنین تحول وسیله نقلیه برای مدت زمان طولانی. این است که در مقابل مستقیم به بسیاری از فرهنگ بومی برای آنها rites of passage مرکزی و حیاتی برای سلامت جامعه است. این مراسم را در بار محوری در زندگی مردم است. برای مثال, جوان, نوجوانان در بسیاری از قبایل از طریق یک مراسم و در یک دادگاه به منظور جای خود را به عنوان بزرگسالان در قبیله. بزرگسالان که مایل به تبدیل شدن به رهبران و یا درمانگران به طور مشابه تحت یک دخولی مصیبت برای تبدیل شدن به قدرت به فرض جدید نقش مسئول.

جامعه مدرن ما حفظ این مراسم به عنوان مودب مراسم – برای مثال تایید نوار و یا بت میتسوا و quinceanera debutante توپ و غیره. اما به دلیل مصیبت و رویارویی با مرگ و میر حذف شده اند و این مراسم را از دست داده اند قدرت خود را به ایجاد بنیادی تغییر پایدار است.

چه این به معنای به دنیای مدرن ما این است که بشریت باقی مانده است نابالغ و غیر مسئولانه و در نتیجه قادر به مقابله با تهدید واقعی برای ما وجود: آب و هوا, تغییر, جنگ هسته ای, آلودگی, تروریسم, و غیره. بدون داشتن رشد کرده و به سطح بالاتری از درک قابلیت و شفقت ما باقی می ماند و فرزندان و نادیده گرفتن جمع کشنده طوفان.

من فکر می کنم آنچه که ما در حال تجربه در حال حاضر معنوی ارائه فرصت برای رشد است. آن را به عنوان هر چند طبیعت به منظور حفظ
شگفتی های تکامل آن در این سیاره است که به ما این فرصت را به مناسبت افزایش یابد و تبدیل شدن به یک نیروی زندگی به جای ارائه مرگ.

البته ما رایگان خواهد شد. همه که روح/طبیعت به ما ارائه می دهد فرصتی برای نجات خودمان و زمین است. آن را به طور کامل به ما اگر ما seize the day و رشد بشریت و نگرانی برای یک دیگر و سیاره و یا چشم پوشی از آنچه ما ارائه شده و در ادامه مسیر به مرگ ما و بسیاری از جهان طبیعی است.

من آن را شنیده ام گفت: روح ظریف است. آن را در گوش شما زمزمه. اگر شما گوش نمی, آن را ضربه بزنید و شما را بر روی شانه. اگر شما هنوز هم گوش نمی, آن را شکستن بازوی خود را. و پس از آن...

ما در حال ارائه فرصت برای نوع وجود ما از خواب. همه ما باید انجام دهید این است که گرد هم می آیند و مراقبت از یکدیگر و خانه ما. ما گوش دادن ؟ زمان برای انتخاب در حال حاضر است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن