من فکر می کنم من می دانم که کشته شدن ما لیگ فوتبال: '30 به مدت 30', volume 1, قسمت 3 روکش

من صادقانه باشد — من خیلی افتضاح در پیش بینی. من یک بار پیش بینی کرد که رزمندگان طلایی امور خارجه بودند shoo-د

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

من صادقانه باشد — من خیلی افتضاح در پیش بینی. من یک بار پیش بینی کرد که رزمندگان طلایی امور خارجه بودند shoo-در NBA عنوان قهرمانی در سال 2016.

سپس در ادامه به پیش بینی است که وجود دارد "فقط به هیچ وجه" آنها را منفجر 3-1 منجر شود. پس تا این قسمت من گذاشتم دهان من بسته.

عنوان قسمت سوم خواندن "سیب زمینی کوچک: چه کسی کشته USFL?"

من به شوخی حدس زده یک نام خاص از یک پتانسیل مقصر به مادرم که هم به تماشای آن با من است و در حال حاضر تنها شاهد من افسانه ای نبوت و — ورد! — من نقطه در 30 ثانیه اول.

من نمی توانستم باور این فرد خواهد تا با اطمینان نشان می دهد چهره خود را به جهان به صورت یک مصاحبه در سال 2009 23 سال پس از ایالات متحده آمریکا لیگ فوتبال یا USFL شد botched.

اما فقط دانستن که این شخص همان حال دست باعث خرابی کل لیگ فوتبال به دلیل حرص و طمع بود در مورد جالب ترین شوخی من تا به حال تجربه تمام هفته.

من نمی توانستم برنامه ریزی شده پیش بینی من باز گشت بهتر از این. نه تنها من حق اما کل فیلم مستند نیز حول همین مشهور است.

بنابراین من فکر می کنم من می دانم که کشته USFL — آن را بسیار خود ما 45 رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بیایید پس از آن.

جلد 1 قسمت 3: "سیب زمینی کوچک: چه کسی کشته USFL?"

امتیاز: 8.2/10

برای آنچه در آن ارزش, مستند ساخته شده بود پاک و جریان کلی بود و خیلی راحت تر به نگه دارید تا با از قبلی دو قسمت شد.

که می شود گفت شما نمی تواند طرح یک فیلم مستند است که انتقاد را مغلوب ساختن پیشی جستن یک چهارم از یک قرن قبل از دولت او بهتر از این.

این واقعیت است که آن را حتی در پخش ESPN ضربات ذهن من — تا به حال آن را پخش اخیرا من فقط می توانید تصور کنید آن شده اند که به دنبال چندین پرونده های حقوقی و بی پروایی نشان دادن توییت (یا پنج یا شش) شکافنده به مدیر مایک Tollin برای فیلم است.

قسمت مراکز در سراسر زمان دوره 1983-1986 زمانی که یک دسته از دیدن و تصمیم گرفت که آنها می خواستند برخی از فوتبال در این نمایشگاه آب و هوا در فصل بهار به جای بی رحم پاییز. بنابراین USFL در سال 1982 تشکیل شد و ABC و ESPN به حال حقوق انحصاری برای پخش بازی های خود است.

آن را به من روشن است که USFL محبوب بود اما قطعا از نظر مالی نادرست. برخی از استادیوم ظرفیت کامل رسید در حالی که دیگران در تلاش برای پر کردن خود می ایستد با چند هزار نفر است.

لیگ امضا قرارداد بزرگ برای آینده Hall of Famers در اوایل خود را pigskin شغلی مانند رخی سفید, جیم کلی و استیو جوان است.

در حال اجرا پشت هرشل واکر اولین Heisman برنده جایزه برای ثبت نام به USFL بود از کل لیگ. با این ژرف استعداد آن را تکان دهنده که USFL شد بسیار سرگرم کننده به تماشای در آن روز.

Normalities که مشخص NFL امروز مانند چالش پرچم 2-نقطه تبدیل و فوری پخش همه حسن نیت ارائه میدهد از لیگ که یک بار بود. USFL صاحبان هنوز چیزی از دست رفته هر چند دیگر فشار به آنها را بیش از قوز کردن و انبار آنها را به محبوبیت بینندگان و پول بیشتر.

وارد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن بلافاصله خریداری نیوجرسی ژنرال و همه بر این باور بودند که این دقیقا همان چیزی است که USFL مورد نیاز: یک جدی قاتل کسب و کار مغول می داند که چگونه برای آوردن سرگرمی.

لیگ متاسفانه همچنان آهسته مرگ به محبوبیت. رتبه های پایین در فرد حضور و غیاب مشابه بود و کلی بینندگان شروع به کاهش است.

آن قرون تاریک برای USFL و این امر تنها دیمر.

مدیران بودند پشت در پرداخت به بازیکنان — در واقع بسیاری از تیم ها بودند مرزی را شکست ریختن میلیون ها دلار به چیزی که درست نیست بسیار سود آور در اولین مرحله است.

واضح بود که اگر چه برگ برنده شد مالی نماد لیگ USFL هنوز هم مورد نیاز هست کمک مالی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بیرون پرتاب این ایده که شاید فقط شاید این USFL می تواند حرکت به سقوط به رقابت با پسران بزرگ در NFL.

جان باست مدیریت شریک خلیج تمپا راهزنان ظاهر مخالف این ایده به طور مستقیم در رقابت با مالی پایدار محبوب و با استعداد NFL. چرا هر کسی که می خواهید به?

این بود که دیوید در مقابل جالوت matchup. راه اندازی در مقابل یک جزء اصلی.

افسوس که تهمت می توانید تمایل خود را, اما نه قبل از اینکه تحت پیگرد NFL برای انحصار فوتبال است.

در حال حاضر من هیچ شماره اما اگر من برنده $1.69 میلیارد دعوی مانند نوع USFL برنده در برابر NFL, من انتظار می رود برای میلیاردر پس از.

اما از آنجا که هیئت منصفه بازدید مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بسیار مرفه مرد پشت دعوی و بر این باور بودند که خسارت USFL مدعی شد فقط سرمایه گذاری به سازمان رقابتی تر با NFL USFL اهدا شد فقط $1 به $3.76 مجموع پس از ضد تراست ادعا و علاقه است. من یک کمدین یا, اما این تعداد, خنده دار است و صحبت می کند را چگونه احساساتی است که تلاش در bankrolling NFL شد.

صاحبان تصمیم به بازی برنامه ریزی شده خود را در فصل پاییز در سال 1986 در همه به عنوان وجود دارد بدون پول و ادغام با NFL بود بسیار جای تردید دارد.

بنابراین داستان USFL کوتاه بود و تلخ و شیرین.

بزرگ نام بازیکنان می توانید شات خود را در NFL و فوری اثرات در حالی که دیگر بازیکنان رویاهای در هم شکسته شد. ناگفته سوال از فیلم به نظر می رسد: "اگر ما فقط می ماند این دوره؟"

تقریبا هر بازیکن مربی و اجرایی در این مستند فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن در آن را برای خود در '80s, اما بیشتر از یک سمت توجه داشته باشید. مغلوب ساختن پیشی جستن کردم راه لیگ رفت و شرم آور در مد.

برای تلفن های موبایل عجیب آشنا.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن