"من خوشبین هستم در مورد آن:' Delone کاتولیک طرفدار پارچ امید MLB فصل می تواند سالم

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:41 PM EDT مارس 18 سال 2020مانند هر کس کیسی لارنس در است صبر کنید و بب

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

مانند هر کس کیسی لارنس در است صبر کنید و ببینید حالت.

این Delone کاتولیک تحصیلات تکمیلی و حرفه ای بیس بال پارچ امیدوار است در سال 2020 MLB فصل هنوز هم می تواند سالم. پس از گذراندن سال گذشته تبادل حرفه ای در ژاپن, Lawrence امضا یک سال minor league قرارداد با دوقلوها مینه سوتا برای این فصل بود و امید به کار و راه خود را به عقب به رشته.

البته coronavirus همه گیر قرار داده است این برنامه را بر روی خود نگه دارد. شروع MLB فصل بود با تاخیر در ماه مارس و در حالی که وجود داشته است پیشنهادات در طول هفته گذشته برای شروع با آغاز ماه جولای هیچ چیز نزدیک به نهایی شدن و هیچ بتنی جدول زمانی. لیگ کوچک بیس بال نیز در خود نگه دارد و ممکن است اتفاق می افتد حتی اگر MLB نجومی می گیرد.

که قرار است در MLB امیدوار مانند لارنس در حتی بیشتر برزخ از بازیکنان ستاره در این حرفه است. 32 ساله گفت: او را به انجام بهترین خود را به ماندن مثبت میان عدم قطعیت است.

"من خوشبین هستم در مورد آن" لارنس گفت: بیش از تلفن از خانه خود در هانوفر این جمعه گذشته. "مثل همه, من در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد و پس از همراه تا آنجا که من می توانم. شما نمی توانید بیش از حد بالا یا خیلی پایین است.

"امیدوارم آنها می توانند چیزی نمیفهمد."

یک سال 2006 Delone فارغ التحصیل لارنس تا حرفه ای تن به تن از او امضا به عنوان عامل رایگان undrafted با تورنتو بلو جیز در سال 2010 پس از کالج حرفه ای برای بخش سوم آلبرایت. پس از هفت سال در افراد زیر سن قانونی او در 38 بازی MLB با Blue Jays و Seattle Mariners در سال 2017 و 2018 رفتن 3-3 با 6.64 عصر در حالی که بیشتر ظاهر می شود به عنوان یک مسکن.

در حال حاضر در تلاش برای آن را به رشته پس از یک سال در خارج از کشور, لارنس بررسی چالش های مالی و خطرات بهداشتی که بالقوه 2020 فصل بیس بال می تواند به ارمغان بیاورد.

"در حال حاضر چیز ترسناک است که آن را ناشناخته" لارنس گفت. "من هرگز در برخورد با هر چیزی شبیه به این. ترس است که ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد."

بیشتر: لارنس برای اثبات او به آن تعلق دارد در بیس بال بالاترین سطح

بیشتر: Coronavirus برگ های محلی طرفدار بیس بال بازیکنان احساس عدم اطمینان بیش از حد

وضعیت مالی

اوایل مذاکرات بین MLB صاحبان و لیگ را از اتحادیه دریافت کرده اند قابل توجه ملی در طول هفته گذشته.

به عنوان جزئی لیگ, بازیکن لارنس نیست ارائه شده توسط MLB بازیکنان ارتباط مگر اینکه او باعث می شود یک تیم 40-مرد فهرستی (26 مرد فعال به همراه فهرست بازیکنان واجد شرایط به آن اضافه شود). اما او هنوز هم تحت تاثیر مداوم مذاکرات, پس آنها را تعیین خواهد کرد اگر یک سال 2020 فصل اتفاق می افتد و او این فرصت را به را ،

در مارس 26, MLB بازیکنان مورد توافق به قبول سرشکن حقوق به صورت بالقوه 2020 بر اساس تعداد بازی در حال بازی با احتمال زیاد معاملات در اصل برش معمول 162-بازی فصل در نیم.

اما در هفته گذشته MLB تصویب و ارسال به اتحادیه, یک پیشنهاد برای یک 82-بازی شروع فصل در ماه جولای است که شامل یک 50-50 تقسیم درآمد بین بازیکنان و صاحبان آن را به مقدار دیگر کاهش پرداخت برای بازیکنان است. در حالی که صاحبان این باور تقسیم می شود لازم است در طول یک فصل است که در آن این ورزش را بدون بازی طرفداران در حضور و غیاب و در نتیجه از دست دادن قابل توجه درآمد حاصل از بلیط بسیاری از بازیکنان آن را به عنوان reneging در یک توافق قبلی و پتانسیل حرکت به حقوق و دستمزد-درپوش سیستم چیزی دیگر لیگ های حرفه ای استفاده کنید اما لیگ اصلی بیس بال هرگز. بازیکنان نیز گفت: آنها باید بیشتر پرداخت در حالی که کاهش خطر سلامت خود را.

Tampa Bay Rays پارچ بلیک اسنل صحبت کردن در برابر درآمد پیشنهاد و حمایت از فیلادلفیا فیلیز سوپراستار برایس هارپر. MLB بازیکنان ارتباط مدیر اجرایی تونی کلارک همچنین صحبت کردن در برابر این ایده.

بنابراین در حالی که بسیاری از بحث در مورد بازگرداندن ورزشی در طول این بیماری همه گیر را در اطراف محور سلامت و ایمنی جنبه های MLB چهره اضافی عدم اطمینان از اختلافات مالی.

"هر زمان که مردم بحث در مورد پرداخت کاهش می شود که طلیعه به خط مقدم" لارنس گفت. "آن چیزی که در آن شما نمی خواهید به قطع پرداخت و بدیهی است که شما نمی خواهد بازی به صورت رایگان. اما گاهی اوقات شما رو به کمی فرصت طلب در فهمیدن آنچه که به انجام برخی از چیزهایی که بزرگتر از دیگران است. و من می خواهم به عقب در این زمینه است."

به عنوان کسی که در یک لیگ کوچک قرارداد لارنس در حال حاضر دریافت 800 دلار در هفته ای دوبار حق الزحمه که او گفت: در حال گرفتن برش و نزدیک به $165 چون بیمه برای او و همسرش. و در حالی که او گفت: او را OK مالی پس از سال خود را در ژاپن و او قطعا در یک وضعیت سخت تر از یک بازیکن ستاره در چند میلیون دلار قرارداد.

دلیل که او را قادر به دیدن هر دو طرف از لیگ پتانسیل مذاکره معضل است.

از یک سو او تخمین زده او را ساخته ام در اطراف $600,000 (کمی بالاتر از جانباز حداقل) اگر او صرف کل یک فصل کامل با دوقلوها شکل که زدم به اطراف $300,000 اگر سرشکن با 82 بازی های انجام شده. که قبل از هر گونه (بالقوه) سفر به افراد زیر سن قانونی در میان. بنابراین بیشتر پرداخت قطع با توجه به تقسیم درآمد نمی تواند ایده آل برای او.

اما لغو فصل به دلیل اختلافات مالی خواهد بود حتی بدتر برای لارنس که ممکن است دیگر فرصتی برای بازگشت به رشته.

از آنجا که 32 ساله امیدوار است برای هر معامله به انجام اگر آن را اجازه می دهد تا او شانس دیگری به بازی بیس بال حرفه ای.

"هر کس امید به آنچه در آن ارزش, اما بچه ها در وضعیت من در حال رفتن به یک کمی بیشتر مایل به گرفتن پول کمتر" لارنس گفت. "من آموخت در حال رشد (به تمرکز تنها بر پول). من متولد نشده که در راه است.

"همه باید بدانند که ما یک بازی را برای زندگی و آن چیزی است که می تواند امید برای مردم در حال حاضر. مردم در حال صدمه زدن به لحاظ اقتصادی در هر حرفه ای است. ما هیچ تفاوتی ندارد."

سلامت در خط مقدم

اگر لیگ اصلی بیس بال بازی می کند کوتاه فصل تابستان امسال, این ورزش نیاز به تغییرات قابل توجه است که باید یک اثر بزرگ بر روی بازیکنان در لارنس موقعیت.

MLB پیشنهاد شامل گسترش فعال فهرست اسامی از 26 تا 30 بازیکنان و ایجاد یک "تاکسی تیم ملی" از 20 جزئی leaguers که می تواند به سرعت در صورت لزوم. این ایده ها می تواند به لارنس شانس بهتری برای ساخت ،

آن را هنوز هم مشخص نیست که چگونه یک "تاکسی تیم ملی" کار می کنند و یا که در آن بازیکن خواهد بود ماندن در طول فصل به خصوص پس از آن معلوم نیست اگر جزئی لیگ فصل اتفاق خواهد افتاد.

پس از عدم اطمینان لارنس گفت: بزرگترین نگرانی ماندن در شکل و مطمئن شوید که هر گونه بازگشت به بیس بال انجام می شود با خیال راحت.

"اگر آنها خیال آن را بی خطر است به بازی به عنوان یک بازیکن که همه شما واقعا می خواهید" لارنس گفت. "بدیهی است که آن را به سختی برای قرار دادن طرفداران در استادیوم, این سال, اما به عنوان یک بازیکن شما نمی خواهید برای قرار دادن خودتان و یا خانواده خود را در خطر است."

MLB ایمنی پیشنهاد شامل به طور مداوم مصرف بازیکنان درجه حرارت و تست آنها را برای COVID-19 و ممنوعیت چیزهایی مانند بالا-سپاس و تف در این زمینه است. دوش گرفتن در ورزشگاه پس از بازی خواهد بود دلسرد شده است. تیم همچنین ممکن است بازی از لحاظ جغرافیایی-وفراهم برنامه برای کاهش سفر.

لارنس گفت که او تا به حال گفتگو با همسر خود در مورد اطمینان از سلامت آنها نخواهد بود به خطر بیافتد توسط او بازگشت به بازی بیس بال در طول بیماری همه گیر. همسر خود را در حال حاضر کار به عنوان یک پرستار در پن استیت هرشی مرکز پزشکی بنابراین زن و شوهر به طور مداوم در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی وقتی که می آید به مطابق با اصول بهداشتی.

"متفاوت بچه ها در حال رفتن به دیدگاه های مختلف اما این نباید برگزار شد در برابر کسی که اگر آنها احساس نمی امن بازی" لارنس گفت. "این یک چیز شخصی است. شما رو به نشستن با خانواده خود و بحث در مورد چرا که هر کس را در همان قایق است. یک بازیکن با مقدار زیادی از پول در بانک و یک خانواده ممکن است احساس به همان شیوه به عنوان یک مرد به تنهایی زندگی می کنند با هیچ چیز دیگری او را عقب نگه."

در حال حاضر لارنس گفت: آن نشده است دشوار به قطار پس از او ساخته شده است یک باشگاه بدنسازی در خانه خود در هانوفر. او گفت: او پرتاب با خواهر دوست پسر, که در حال رفتن به بازی بیس بال برای دانشگاه میامی است.

او گفت که او تا به حال گفتگو با نماینده او احتمالا در مورد بازی های مختلف در لیگ های حرفه ای اگر در این فصل کار نمی کند. اما تمرکز خود را در حال حاضر هنوز هم در ساخت دوقلوها چیزی او امیدوار در مورد قبل از همه گیر لغو مانده از بهار آموزش.

"من احساس می کنم من می خواهم در این گفتگو که" لارنس گفت: ساخت فعال roster. "من با بهار خوب تا ما رو خاموش کردن. من فکر می کنم من می توانم چیزی به این تیم در یک swingman (قادر به استارت یا مسکن) نوع نقش است.

"من فقط به دنبال یک فرصت و امیدوارم ما یک فرصت را به بازی."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن