برکلی مدرسه منطقه خواهد شد و به احتمال زیاد سقوط با آموزش از راه دور

برکلی Unified School District یا BUSD, سرپرست برنت است. توصیه می شود با شروع ترم پاییز با آموزش از راه دور پیش

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

برکلی Unified School District یا BUSD, سرپرست برنت است. توصیه می شود با شروع ترم پاییز با آموزش از راه دور پیش از مدرسه هیئت چهار شنبه رای در روش آموزش برای سقوط.

در نامه ای به BUSD دانشجويان نگهبان روز شنبه, استفن گفت: به عنوان یک نتیجه از "هشدار دهنده" ظهور COVID-19 مورد در منطقه در پردیس یادگیری امکان پذیر است برای شروع سال تحصیلی که شروع می شود Aug. 17. او افزود که این شهرستان در زمان پناهگاه در محل سفارشات انجام نمی دهد به بازگشایی مدارس و تصمیم گیری مورد نیاز بود در حال حاضر. استفن قبلا گفته BUSD خواهد انتقال به دانشگاه یادگیری اگر پناهگاه در محل سفارشات اصلاح شد.

"در میان ما اولین معیار برای افتتاح دانشگاه در تاریخ 17 اوت کاهش بستری شدن در بیمارستان بیش از 14 روز در حالی که در حال حاضر ما شاهد 14 روز ظهور" استفن گفت: در این نامه است. "ما نیاز به بازگشت به دانشگاه, وقتی ما مطمئن هستیم که شرایط محلی بهبود یافته و امکانات ما نیروی انسانی و روش ها واقعا آماده است."

به جای استفن گفت: توجه خواهد بود به سمت کارگردانی تقویت آموزش از راه دور ، برای سقوط 2020, آموزش از راه دور شامل ساختار برنامه های روزانه و هفتگی مورد نیاز حضور در, زندگی, زوم, آموزش مدرج تکالیف و ارتباط مستمر با خانواده ها است. BUSD باقی می ماند متعهد به ارائه وعده غذایی در دسترس خدمات Chromebooks و نقاط در طول این زمان Stephens اضافه شده است.

ابتدایی و, مدارس, را با استفاده از آموزش راه دور تا اکتبر. 9 با یک ارزیابی مجدد از این ظرفیت برای انتقال به دانشگاه تدریس توسط Sept. 15 با توجه به این نامه است. این تنها رخ می دهد در انطباق با دستورالعمل های بهداشتی.

دانش آموزان دبیرستان, اما, احتمال ماندن در آموزش از راه دور تا دسامبر شکستن با مکمل فعالیت های بعد از مدرسه مانند برخی از ورزش باشگاه ها و آزمایشگاه های علوم.

با توجه به استفنز BUSD است که به بررسی مرحله به مرحله بازگشایی که اولویت بندی کودکان و دیگران با حمایت های خاص نیاز از جمله "اد اردوگاه" یک مدرسه جدید-برنامه روز برای کودکان ضروری کارگران است. بازگشایی آغاز خواهد شد به عنوان نزدیک به اوت. 17 که ممکن است پس از اجرای مورد نیاز کاهش خطر شیوه های اجتماعی مانند فاصله دستورالعمل شستن دست ها-محدود کردن اتوبوس ridership و بهبود دستگاه تصفیه هوا.

اطلاعات بیشتر خواهد شد به اشتراک گذاشته شده در جولای 29 جلسه هیئت مدیره زمانی که هیئت مدیره تصویب آموزش از راه دور مدل برای پاییز سال 2020 است.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب