10 نادیده گرفته امکانات در اغلب نادیده گرفته York محله

نظرجیم مک کلور منتشر شده 11:19 AM EDT Jul 29, 2020برخی از بهترین ویژگی های این منطقه نیویورک در حال پنهان ماند

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

نظر

برخی از بهترین ویژگی های این منطقه نیویورک در حال پنهان مانده.

شما راه رفتن یا دوچرخه گذشته آنها و شاید نمی دهد آنها خیلی فکر کردم.

بنابراین به بی درنگ شما را به نگاه دوم من تعلق می گیرد حدود ده سایت "بهترین ها در نیویورک محله جوایز."

اعلام کردم و آنها را در "جو زنده" یک زن و شوهر از شنبه پیش مشاهده است که برخی از آنها جدی است و برخی از نشاط. برخی از آنها نشاط و ایجاد یک نقطه جدی. همه طراحی شده برای جلب توجه به نیویورک-منطقه و محله.

امید است که این تجربه از بحث در مورد اغلب نادیده گرفته شده و امکانات در اغلب نادیده گرفته شده در محله های سرگرم کننده و آموزنده:

بزرگترین محله, تعجب

نیویورک میزبان چهار دبيرستان. شماره 1 و شماره 4 در حال ایستاده امروز.

اول دبیرستان ساخته شده در سال 1870 می ایستد در سراسر محوطه دانشگاه پارک در جنوب دوک خیابان. به جای آن پیر نیویورک بالا که نشسته در سراسر از دوستان جلسه خانه در غرب فیلادلفیا خیابان. که ساختمان دبیرستان شماره 2 سوخته در سال 1942.

سوم دبیرستان برای سال شناخته شده به عنوان هانا پن دبیرستان سراسر از پن پارک تخریب شد در 1960s. ما به بازگشت به این ساختمان در پایان.

و ویلیام پن دبیرستان شماره 4 می ایستد.

با وجود آن نزدیکی محوطه دانشگاه پارک بود به نام پس از سال 1870 مدرسه. از آن زمان نام خود را از نیویورک موسسه دانشگاهی که همچنین تخریب در 1960s. این Voni B. Grimes بدنسازی که مرزهای پردیس پارک به عنوان خدمت این استاد به نیویورک کالج بدنسازی.

خلاق ترین پروژه جدید

این جایزه می رود به شمال پن هنر خیابانی پل.

برای سال, یک خودرو/پل عابر پیاده به طول انجامید و کسانی که آهنگ یک نوع پل متحرک است که می تواند افزایش و کاهش اجازه می دهد تا بزرگ قطار بارهای زیر به تصویب. یک عابر پیاده-تنها پل شده است در محل پس از 1990s و بزرگ آن سطوح بتنی در حال حاضر عمل به عنوان یک نوع از روزنامه.

هنرمندان رفت و آمد کردن مهارت خود را در طرح های رنگارنگ که منعکس کننده بالا از ذهن مسائل: کوبه برایانت مرگ و COVID-19 ، هنرمندان سخاوتمندانه رنگ یک مدل پس زمینه با خودروسواری بزرگ. بالا دانش آموزان از دست رفته این ارشد رویداد این سال مطرح می تواند وجود دارد برای عکس.

بهترین نهر دسترسی (پس از ریخته گری پارک)

شاید برای همیشه لطفا برای ماهیگیران تفننی در بر داشت راه خود را از طریق غرب-end را Bantz پارک به یک جاده به شمال بانکی Codorus.

نهر دسترسی نیست معمول در این شهرستان اما این پارک میزبان بسیاری از مسیرهای پیاده روی را به نهر سطح.

دو نفر دیگر از ویژگی های شسته و رفته: باران باغ نشسته در پارک east end, sopping تا رواناب از پارکینگ. آن را کاشته شد توسط استاد حوزه آبخيز استوارت.

و پارک اختصاص داده شده بود در سال 1933 به جولیا هارتمن Bantz مادر اهدا کننده ارنست Bantz. هنوز بسیاری از نیویورک-منطقه آیکن های اختصاص داده شده به زنان است.

بهترین راز نگه داشته

پارک یادبود طبیعت حفظ یک زیستگاه های حیات وحش در بانک ها از نوانخانه اجرا نیویورک برای اولین بار تامین آب است.

آن را زیبا در آن وجود دارد که شما سر در سر بالایی که در آن حفظ و دوار جنگل با نام مستعار Baumgartner را در جنگل ملاقات کند. (برای قرار دادن آن در پیدا کردن طلا ستاره شفا و صلح باغ و سپس به دنبال پارک یادبود را از خود دیوار است.)

یک جایزه است که شما می توانید گاهی اوقات پیدا کردن softballs آمار بیش از ballpark را حصار در جریان به نام پس از طولانی-تخریب شهرستان خسته خانه. که نشسته در آن بانک در نزدیکی که در آن جریان به Codorus نزدیکی پیر شاه بلوط خیابان زندان است.

پارک با بیشترین پتانسیل

البمارل پارک تاسیس شد و در اوایل سال های 1900 به عنوان شرقی همتای سالم پارک. قبلا Farquhar پارک توسعه داده شد برای خدمت به مردمی که در بخش شمالی شهر به عنوان پن پارک در شهر جنوبی انجام داده بود برای مردمی برای چند دهه. این شهرستان را چهار قدیمیترین پارک.

البمارل پارک حفظ کرده مقدار آن به نظر می رسد به خصوص با آن خیابان زیبا از درختان و تمام. اما در اینجا به همین دلیل آن را می شود این جایزه است. آن را به معنای واقعی کلمه دو دقیقه از مسیر 30 و بین ایالتی 83 ساخت این محله رسیده برای سرمایه گذاری است.

در اینجا یک جایزه: پارک میزبان یک پارک در یک پارک. ایدز یادبود در جنوب غربی آن گوشه یک باغ در انتظار متفکر بازدید کنندگان است.

بهترین شرط بندی برای نوسازی

18-توسط-20-پا پن-Coates یادبود نمی تواند از دست رفته در پن پارک. همچنین شناخته شده به عنوان باغبان و یا سرپرست ریختن آن را پس از نام John Coates عامل برای جان پن. پن به عنوان آخرین اختصاصی فرماندار پنسیلوانیا و ساختمان اختصاص داده شده بود با هیاهو در سال 1926.

اما این بار سخت افتاده و التماس برای سرمایه گذاری با ستون آن از بین رفته و ویژگی های طراحی محو شدن. به نظر می رسد که اگر شما ایستاده بود در آن اتاق اصلی و نگاه شما می بینید آسمان است.

چرا از آن ساخته شده است ؟ آن طبقه بالا به عنوان یک پاسگاه پلیس و lounging منطقه و آسایش ایستگاه – دستشویی – ساخته شد و در آن زیرزمین.

بهترین مثال از همیشه در حال تغییر محله

ارل پارک نشسته مستقیما در غوک بزرگ امریکایی کوچه محله در پتینسون و شرق خیابان شاه. این پایان در شرق محله بخشی از یک منطقه بزرگ شناخته شده به عنوان Freystown در 1800s.

این در اصل خانه را به آلمانی ها و در حدود یک قرن پیش یک رم در جامعه رشد داشته است. این جامعه معمولا شناخته شده به عنوان کولی ها بودند ماهر در سبد بافی یک محصول مهم در آن روزها قبل از ظروف پلاستیکی.

پارک طول می کشد نام خود را از ارل و فرانسه و یک خواهر شهرستان به نیویورک که همراه بود به عنوان بخشی از نیویورک آتش ابتکار عمل در جنگ سرد. یک پلاک در پارک شمال شرقی پایان توضیح می دهد که ارتباط از حسن نیت. در سال های اخیر, محله تبدیل شده است خانه را به جامعه لاتین.

بنابراین این پارک به نام بعد از یک شهر شده است خانه را به آلمانی رم و در حال حاضر لاتین ساکنان یک میراث غنی. همانطور که برای رم خانواده مورخ ژوئن لوید نوشته است که نام مشترک در آن جامعه بودند Einsig, مایرز نیکلاس Lauber, Mauhn, Meinhart, Kahley, Barnhart, Reinhart, Ritter و Kleiman.

محله با بیشترین پتانسیل را در شهر نیویورک

ویندسور پارک همسایه نیویورک در باغ بهار شهرستان یک محله پر از جذاب چوب ساخته شده است خانه های مختلف طرح. این است که یک کوکی-برش اولیه حومه محله که بزرگ شدم به دلیل نزدیکی آن به مسیر 30 و بین ایالتی 83.

آن را آسان به راه رفتن در سراسر آهنگ از Dempwolf-طراحی لباس خواب ابریشم کارخانه که برج بالا محله و پارک شهر در آن طرف دیگر: Hudson پارک. این محله دارای یک کلیسا پارک با ballfield و نیویورک شهر هنر و صنعت انجمن صنفی در آن سابق firehall.

دو حقایق کمتر شناخته شده در مورد این جامعه هنوز هم میزبان خانه دوران کودکی ستاره فیلم Craig Sheffer ("رودخانه اجرا می شود از طریق آن") و در اواخر برادر و برنده جایزه soap opera نویسنده علامت "هوگان" Sheffer.

و آن جنگ یادبود در کلیسای چمن کاری معمول نیست در چنین خاطرات: این افتخارات دو: Margaret M. Glatfelter و مریم H. Davenport.

بهترین مثال از بازیافت در محله

در اوایل یک کسب و کار به نام لوریا دستمال Co. بازیافت پارچه در آن 250 W. King سنت کارخانه. بعد پیچیده شد یک فلز بازیافت.

زمانی که آرم آکادمی کلاسیک مدرسه مسیحی باز دانشگاه خود را در سال 2010 آن را تا به حال حفظ و یا بازیافت برجسته ترین بخش اصلی ساختمان: برج آن است. در سال گذشته آرم تمدید بازیافت این طرز فکر در سراسر خیابان را به سابق ساختمان رز سفید موتورز سابق کادیلاک و Oldsmobile نمایندگی. از آن خواهد شد گنجانیده شده جدید فوقانی مدرسه.

اوه بازگشت به آن برج است. آن قابل بازیافت است ، این خانه یک آسانسور نوع خدمت به عنوان یک شفت آسانسور.

بیشتر: وقتی زنگ برابری در نهایت رنگ برای جنبش حق رای زنان در آمریکا

بیشتر: 12 نقل قول قوی است که کشف York County, پاسخ به همه گیر تبعیض نژادی

بهترین سایت های خوشه وجدان

انتهای شمالی North York حداقل چهار نمونه از آنچه که می تواند نام سایت از وجدان اماکن نتیجه است که می تواند از دست داده و به تاریخ اگر وجود ندارد نزدیک در گفتن داستان خود را.

سنت پیتر کلیسای لوتری ملاقات در یک Dempwolf-ساختار طراحی شده در 1100 بلوک از شمال جورج خیابان شروع و در سال 1892. جماعت نقل مکان کرد و به یک ساختمان جدید در سراسر جورج و به سمت جنوب در سال 1930.

توسط قرن 21, ویتنامی جماعت بود جلسه در سنت پیتر ساختمان اصلی. ویتنامی داد کلیسای جماعت نشان می دهد رشد از شهروندان که از آسیای جنوب شرقی کشور در شهرستان نیویورک.

اتفاقا این افزایش ویتنامی حضور در شهرستان آمد در یک زمان که در آن یک بنای یادبود به افتخار محلی مردان و زنان در ارتش که در خدمت در ویتنام ساخته شد.

York County مردان و زنان و کسانی که به آنها خدمت کرده است - و اغلب مبارزه در کنار – جمع آوری شده در این شهرستان است.

در ضمن یک خانه بزرگ برای سال ایستاده در نزدیکی سنت پیتر فعلی کلیسا در 900 بلوک از شمال جورج. در اوایل دهه 1960 آن را برای اولین بار در نیویورک در منطقه پیشگام لاتین پزشک. Dr. Edwin A. ریورا و خانواده اش در آنجا زندگی می کردند قبل از حرکت به راه, جایی که او راه اندازی یک دیرین عمل. شمال خیابان جورج خانه شده و تخریب.

لبنان گورستان نیویورک گورستان تاریخی سیاه و سفید را پوشش می دهد تپه دورتر در شمال در پشت جورج خیابان. این قبرستان قدمت آن به سال 1872 است و محل استراحت نهایی برای بیش از 270 سیاه جانبازان نظامی از جمله بیش از 35 جانبازان جنگ داخلی.

در نهایت شهر نیویورک در زمینه دفن نشستن بالا بر روی تپه پشت 1000 بلوک از شمال جورج خیابان. این محل استراحت برای ناشناخته و یا بی بضاعت مردم قرن ها به عقب.

دفن زمینه های حاوی اجساد کسانی که disinterred از نیویورک اصلی پاتر زمینه. حذف آنها از جنوب جورج و غرب کالج دفن زمین هموار راه را برای ساخت و ساز از نیویورک سوم دبیرستان – بعد هانا پن دبیرستان در سال 1898.

به علاوه یکی از بهترین تیم هفته به هفته جو زنده میزبان Joseph M. Jackson Sr. و مدیر آنا Berkey مطرح نشان می دهد در حال حاضر با رسیدن به سراسر جهان از طریق وب. من از دعوت به شرکت کنند.

در کل دو ساعت پخش - که در آن من نام این 10 جوایز و 10 بیشتر دیده می شود در یوتیوب جستجو برای JoeLive2014.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب