Keiki دست و پا زدن سوئیچ به Keiki غوطه چالش

در این سال در فرد Keiki دست و پا زدن, جمع آوری کمک برای جوان سانتا Barbarans با بیماری های خطرناک لغو شد به دل

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

در این سال در فرد Keiki دست و پا زدن, جمع آوری کمک برای جوان سانتا Barbarans با بیماری های خطرناک لغو شد به دلیل COVID اما سازمان هنوز در حال هل دادن سخت به کمک این سال را به گیرنده ― 17-year-old کریس فروشندگان که مبارزه با لنفوم. آنها همچنین درخواست برای کمک های مالی به بهترین روز بنیاد غیر انتفاعی است که کودکان و نوجوانان مبتلا به معلولیت های درگیر در فعالیت های آب است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به جای دست و پا زدن, سازمان, درخواست مردمی به Keiki غوطه چالش است. "ما به دنبال 15-دوم کلیپ های ویدیوئی: به نام فریاد کریس, نامزد 3 دوستان شیرجه رفتن در آب!" یک ایمیل از گروه می گوید. "ما بازدید Instagram (@keikipaddle.sb) برای اطلاعات بیشتر." 18 جولای آخرین روز شرکت کنند.

قبل از تشخیص فروشندگان معمولی بالا معلم مدرسه ابتدایی بازی سحر و جادو: گردهمایی با دوستان خود را حلق آویز کردن در ساحل, ماهیگیری و کار در خانه حیوان خانگی در Goleta. او پس از تحمل شش دور کامل از شیمی درمانی. تمام وقت خود را پدر تک شان یک تور درامر و گفت که او را هیجان زده برای دو نفر از آنها را به بازگشت به ساحل و شروع به ماهیگیری دوباره.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب