بیشتر درد و رنج و مرگ در لامپوک زندان متصلب با COVID-19

بیش از دو ماه گذشته به عنوان یک کشنده COVID-19 شیوع اولین رخنه کرد و سپس مسابقه از طریق زندان فدرال پیچیده در

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

بیش از دو ماه گذشته به عنوان یک کشنده COVID-19 شیوع اولین رخنه کرد و سپس مسابقه از طریق زندان فدرال پیچیده در لامپوک ، سانتا باربارا مستقل و مستند به موارد متعدد که در آن مقامات زندان غفلت به مراقبت های پزشکی به شدت بیمار زندانیان که به احتمال زیاد منجر به بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر.

برای اولین بار درگیر یک مرد به نام Efrem Stutson که منتشر شد مارس 1 پس از گذراندن 27 سال از لغو جمله زندگی است. در طول روز نهایی خود را در مجتمع ― سایت 1,107 coronavirus عفونت بیش از هر زمان دیگر زندان فدرال در کشور ― Stutson ضعیف شد و پایین آمد با سرفه بد است. او به سختی قادر به صحبت کردن. مسئولان زندان با این وجود او قرار داده در یک تازی اتوبوس به زادگاه خود را از سان برناردینو. هنگامی که خانواده خود را ملاقات کرد با او در ایستگاه آنها گفت که او نمی تواند نگه داشتن سر خود را. Stutson, 60, درگذشت, چهار روز بعد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


مورد دوم صورت گرفت در اواخر ماه آوریل زمانی که ماریا دل کارمن تورس فیگوئروا که در فلوریدا زندگی می کند دریافت یک نامه از او پسر 24 ساله Yonnedil تورس. او گفت: او بسیار بیمار است اما درخواست های مکرر برای یک پزشک بودند نادیده گرفته می شود. نامه بعدی به فیگوئروا آمد از تورس را از همبندان که گفت: وضعیت او تا به حال آنقدر وخیم است که زندانیان دیگر در بلوک خود همه شروع به کوبیدن در درهای خود را تا زمانی که توجه وارد شدند. کارکنان در بر داشت تورس در حاد تنفسی و شوک است. او را به پزشکی ناشی از کما و در حالی که او از خواب بیدار او دچار آسیب ریه دائمی که فلج دست چپ خود را و مجروح قلب خود را.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدایالات متحده ندامتگاه لامپوک (سمت چپ) و Efrem Stutson

در حال حاضر مستقل آموخته از دو بیشتر حوادث که در آن دوباره آن را به نظر می رسد انفعال از کارکنان زندان بودند عواقب جدی برای زندانیان مبتلا به کوروناویروس.

ادگار Udarbe, 52, بیمار on May 21, با توجه به نامه ای از یک شخص زندانی و تایید شده توسط منابع دیگر. او توسعه یافته سرگیجه و قادر به صعود به روی تختخواب سفری بالا تا زندانیان پاک یک تختخواب سفری پایین که در آن او غیر روحانی نیمه اغماء به مدت چهار روز است که در طی آن او از خوردن و نوشیدن و نیاز به کمک رفتن به حمام. در حالی که زندانیان دیگر احضار اصلاح افسران به Udarbe را بالین چندین بار این نامه ادعا می کند هیچ یک ارائه شده برای کمک به دیگر نسبت به توجه داشته باشید از وضعیت خود در log book. این تنها زمانی بود که Udarbe نمی تواند ایستاده به صورت یک روز صبح تعداد پس از تعطیلات طولانی آخر هفته که ماموران در نهایت اجازه یک زندانی به او را با صندلی چرخدار به زندان پزشکی خلیج پس از آن او منتقل شد به بخش ICU در لامپوک دره مرکز پزشکی.

یک پرستار عزاداری زندانیان که Udarbe وضعیت "بسیار بحرانی" و که او ممکن است نه زنده ماندن. مقامات زندان هستند و بنا به گزارش ها در تلاش برای تماس با همسر خود در هاوایی. "واضح و آشکار است که به [زندان] دولت مسئول ادگار به وضعیت پزشکی جدی و مثبت COVID-19 آزمون" نامه متحده است. "علاوه بر این آنها باید پاسخگوی اعمال خود و یا فقدان آن به دام انداختن ما در یک محیط خطرناک با سرعت در حال گسترش ویروس کشنده!"

Udarbe است که برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه اکتبر 2023, پرونده های دادگاه نشان می دهد. او دستگیر شد و در سال 2017 در سطح پایین اتهام مواد مخدر در حالی که در مشروط شدن. یک قاضی در آن زمان اشاره کرد که چگونه Udarbe کارفرما او را به عنوان توضیح عالی کارگر و دیگران شهادت دادند او را به خوب بودن پدر و شوهر است. قاضی گفت که او مورد نیاز برای جلوگیری از افرادی که امکان استفاده از او را.

لامپوک زندانیان و خانواده های آنان ― به عنوان به خوبی به عنوان نماینده Salud کربجل و دیگر اعضای کنگره مطرح کرده اند نگرانی های جدی در مورد شرایط در زندان ها و اقدامات مقامات فدرال اند و یا گرفته اند و نه به سرعت گسترش ویروس. اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا به تازگی طرح دعوی در دادگاه در برابر پیچیده و دیگری مرکز فدرال در سن پدرو برای در معرض زندانیان بی رحمانه و غیر معمول است. همه گروه های فشار اداره زندانها (BOP) به انجام مارس منظور از دادستان کل ویلیام Barr به آزادی برخی از زندانیان به خانه حبس به طوری که BOP امکانات با شیوع کروناویروس بهتر می تواند تصویب اجتماعی فاصله و اقدامات قرنطینه. در حالی که برخی از زندانیان فرستاده شده است, صفحه اصلی, بسیاری از را ندارد. معیارهای واجد شرایط بودن نیز تحت بررسی.

یک مارس 21 نظر قطعه در ایالات متحده آمریکا امروز با اشاره به این که سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین پل Manafort منتشر شد حتی اگر او ظاهر نمی شود واجد شرایط برای درمان خاص. در ضمن Andrea دایره خرس باردار مادری زن آمریکایی محکوم به اعدام برای جرمهای مواد مخدر جرم و جنایت شد و از چپ به مرگ در فورت ورث زندان در مدت کوتاهی پس از او به هنگام تولد. بسیاری از لامپوک زندانیان اشتراک ایالات متحده آمریکا امروز, اما آنها آشکارا دریافت نکرده مارس 21 موضوع فقط به عنوان آنها نشده بود آخرین بار کاغذ زد یک مقاله انتقادی از BOP.

آخرین حادثه آشکار غفلت لامپوک کارکنان آمد این جمعه با سوم مرگ یک زندانی در پیچیده است. با توجه به BOP رسمی بیانیه, محمد یوسف 37 یافت شد العملی در حدود 1:00 p. m. در فدرال تادیبی موسسه لامپوک (کم-امنیت نیمی از اموال). کارکنان تلاش برای احیای او بود اما او مرده با پاسخ امدادگران.

با توجه به سانتا باربارا ساکن باربارا کوین که پسر مایکل است زمان خدمت در جرم کلاهبرداری ساخته شده بود به شدت بیمار هفته گذشته و نیم "سرفه و خفگی و قادر به نفس کشیدن است." کوین که به او صحبت کرد و پسر از طریق تلفن گفت: دیگر زندانیان بود "التماس سپاه پاسداران برای کمک به, اما هیچ کس نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید." حساب او تایید شد توسط دیانا لوپز, همسر دیگری لامپوک اهل بیت. شوهرش به او گفت که ماموران متهم یوسف از "تقلید می کنی آن است." از نیویورک یوسف بود در خدمت 132-ماه حبس به اتهام توطئه برای حمایت از یک سازمان تروریستی خارجی.

کوین ادعا بسیار تبلیغ واحد بیمارستان زندان پیچیده ساخته شده در اوایل این ماه به درمان COVID-19 بیماران استفاده نمی شده است زیرا آن باقی مانده است unstaffed و نه به طور کامل مجهز شده است. "این به طور کامل برای نشان دادن" او گفت: "تنزیل BOP را اعلام کرد که شامل عکس هایی از بازسازی فضا با رنگ های تازه و جدید کف پوش. "آن کل یک شیرین کاری تبلیغاتی است." دیگر زندانیان در تماس با مستقل مشابه ساخته شده اند در مورد اتهامات این بیمارستان واحد. Santa Barbara County مقامات اعتراف آنها هیچ آگاهی در مورد عملیات خود را.

کوین گفت: او به شدت نگران برای مایکل و دیگر لامپوک زندانیان. او گفت که او صحبت می کند و می نویسد: در کد با پسرش تا ارتباطات خود را نمی سانسور. در غیر این صورت با توجه به BOP شدید محرمانه حوادث بدرفتاری هرگز برای عموم شناخته شده است. "این انسان ها," او گفت:. "این باید اجازه داده شود."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن