Multiway رقابت: چرا CA?

آنچه را که شما برای یک بوت? شاید شما تعجب آنچه شما را با نیمی از یک جفت چکمه. شاید شما از دست یک کفش و نیاز به

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

آنچه را که شما برای یک بوت?

شاید شما تعجب آنچه شما را با نیمی از یک جفت چکمه. شاید شما از دست یک کفش و نیاز به یک انفرادی جایگزین. Mayhap شما کسی که لذت می برد رقص فوق العاده است. و یا شما فقط می تواند تعجب که چرا در Sam Hill شما خواسته بودن در مورد بوت.

در دانشگاهی, ورزش, این چیزی است که واقعا به نظر می رسد و اگر شما زیادی از دانشگاه یوتا بوت می تواند به معنای یک معامله بزرگ بیشتر است.

کالج, ورزشی به خوبی شناخته شده برای خود را غیر عادی و به سختی قابل توضیح سنت و همچنین به عنوان گیج کننده اما سرخوشی و شور که آنها تحریک. رقابت بازی ها یک امضای بخشی از این fandom به عنوان غنائم و آداب و رسوم است که آنها را دنبال کنید.

مانند بسیاری از کسانی که حمایت از خرس دانش شخصی از چنین احساسات. کال طرفداران آن آشنا هستند این بازی بزرگ, رقیب دانشگاه استنفورد تبر و این واقعیت است که دانشگاه استنفورد دیگر دارای آن است.

دو مدارس متقابل دوست نداشتن ساخته شده است بسیاری از بازی هیجان انگیز در زمینه, در استخر, در آهنگ و در هر نقطه دانشجو-ورزشکاران کت و شلوار به نمایندگی از موسسات خود را. اما وجود دارد هیچ دلیلی برای محدود کردن این تعداد به دو و به صورت چند منحصر به فرد رقابت در سراسر کشور است که دقیقا در این مورد.

این aforecited بوت یک مثال از یک جایزه است که مشترک بین سه مدرسه. کندوی عسل بوت رقابت با فوتبال, برنامه های, utah, یوتا, دولت و BYU — هر کس که بهترین رکورد در میان سه ادعا می گذارد به جایزه.

آن است که به دور از تنها یکی از نوع خود معروف است که به احتمال زیاد فرمانده جایزه که ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی با یکدیگر رقابت برای. میشیگان مک تروفی (شرقی میشیگان, میشیگان غربی و مرکزی میشیگان) سه راه مسابقه به عنوان فلوریدا جام (ایالتی فلوریدا فلوریدا و میامی).

اما اگر شما می توانید سه همین دلیل سعی کنید برای چهار ؟ و اگر شما می تواند چهار, چرا نمی کالیفرنیا?

یک multiway رقابت منحصر به فرد است. آن را ایجاد یک رقابت احساس می کند که بزرگتر از هر بازی اما حفظ رنگ و بوی محلی و شور که در یک کنفرانس مسابقات و یا قهرمانی ملی است. به همین دلیل است که یک چهار راه رقابت جایزه خواهد بود مناسب برای کالیفرنیا Pac-12 مدارس — Cal, Stanford, UCLA و USC.

چهار Pac-12 مدرسه در جلوگیری از بسیاری از مسائل برنامه ریزی در مواجهه با دیگر multiway رقابت و چهار تضمین شده به بازی هر یک از دیگر در هر فصل. بزرگترین مشکل خواهد بود که بالقوه برای روابط. برای بلند کردن فرضی "کالیفرنیا جام" یک تیم به احتمال زیاد نیاز به شکست دادن هر سه از آن در دولت رقیب.

اما روابط حتی می تواند موجب افزایش رقابت. کالیفرنیا جام خواهد بود که بسیار نادر و بسیار با ارزش تر زمانی که برنده نه به ذکر است که این می تواند به تیم این فرصت را به انکار مخالفان خود را یک شات در جام و بالا بردن سهام و animosities فردی رقابت.

دارنده کالیفرنیا در جام حذفی می تواند مدعی عنوان بهترین تیم فوتبال در کالیفرنیا و هیچ دلیلی وجود ندارد که چنین رقابت خواهد باید محدود به زمین فوتبال است. چهار راه رقابت می تواند رقابت در سراسر ورزشی.

در بسیاری از راه های به اشتراک گذاشته شده توسط آن چهار مدارس خیاط ساخته شده برای یک رقابت است. آنها را به اشتراک دشمنی و در حال حاضر برخی از ملت را تلخ ترین رقابت های. هیچ عشق از دست رفته بین هر یک از این fanbases که دایره فصلی دوئل در تقویم خود را در هر ورزش بدون در نظر گرفتن مخاطرات و یا سوابق درگیر است.

یک multiway رقابت می تواند یک ریسک تمام تیم های درگیر باید به همان اندازه پرشور برای رقابت مبادا آن را از دست دادن معنای آن — اما با کال, دانشگاه استنفورد, UCLA و USC یک رقابت جایزه به سادگی می تواند جلوه ای از احساسات موجود.

این امر از کانال آن احساسات — امید و سرخوشی از پیروزی دلسردی و غم و اندوه از شکست — به یک هدف مشترک. آن را به هر مدرسه یک سنت جدید جدید سفارشی و یک دلیل جدید برای لذت بردن از ورزش است. و آن را اضافه کنید که باعث می شود ورزش کالج بزرگ — منحصر به فرد عجیب و غریب و به سختی قابل فهم است.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن