'خدا ساعت' قدرتمند بیانیه ای از رشد by Chloe x هلی

درجه: 4.5/5.0 خواهر دو چوپان x هاله خود را منتشر دوم آلبوم خدا ساعت در ژوئن 12, یک هفته پس از آن اصلی, تاریخ ا

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

خواهر دو چوپان x هاله خود را منتشر دوم آلبوم خدا ساعت در ژوئن 12, یک هفته پس از آن اصلی, تاریخ انتشار, برای نشان دادن همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش است. خدا ساعت است منسجم رکورد با ملودی که بیرون آمدن نفس اماره توانمندسازی و سرگرم کننده است. اواز یا موسیقی دو نفری موسیقی بیانیه ای از تعالی و زنانگی. از مسحور R&B بیت به چوپان و هلی شیرین صدایی صدای این آلبوم یک رویکرد دقیق به موسیقی است. به عنوان چوپان توضیح داد از طریق اپل موسیقی بی دین دقیقه پشت برگ خواهر "کامل فرشتگان" تصویر را نشان می دهد و خود را در لایه های مختلف و رشد به عنوان زنان جوان است.

آلبوم پیشرو آهنگ "منو ببخش" از ویژگی های برجسته, درام, پر انرژی در طول ایجاد یک حس شدید اعتماد به نفس به عنوان چوپان آواز می خواند "چرا شما می خواهم خواهش کنم پنجم?/ شما نمی باید به من بگویید آنچه در آن است/ چون من دیدم پیام است." متن ترانه به ادامه داستان که غمگین در مورد فروپاشی یک گزینه نیست. به جای هلی آواز می خواند "پس مرا ببخش چون من پر از اشک/ بهترین به اعتقاد من حرکت بر روی چیزهای بهتر/ Oh شما دروغ شما دروغ/ من پشت تمام وقت من."

چوپان زن و هلی ویترین تنوع صدای خود را در "Do It" منتشر شد به عنوان یک واحد ممکن است 15. آهنگ روایت یک شب سرگرم کننده با دوستان و نشان می دهد یک unbothered احساسات با شعر مانند "ما نیست در اینجا به دنبال بو/ علت بعضی از شب ها بهتر با شما/ این homies-تنها نوع از خلق و خوی است." "خدا ساعت" عنوان مسیر همچنان خوش بین انرژی "آن را انجام دهد" در حالی که همچنین حفظ سریع صدا با دو angellike خواننده. از طریق آن پرشور شعر "خدا ساعت" به دنبال زیبایی نشان می دهد چوپان زن و ال را سکسوالیته به عنوان زنان جوان چوپان شفافی در سیب موزیک.

این میان پرده "غرق" معرفی لحن جدی تر به آخرین چهار آهنگ ها در این آلبوم است. تنها با یک آیه "ضعف" نشان می دهد که خواهران' هماهنگ مهارت به عنوان آنها بخوان: "من آرزو می کنم من تا به حال تمام پاسخ/ رفع آن همه خودم (Oh)/ من احساس ضعف." این مجموعه خلق و خوی برای آهنگ بعدی "تنهایی" که اذعان زمانی که ما احساس انزوا وجود ندارد و تنها بودن. شبیه به "تنهایی" "آیا آن را سخت تر بر من" است خوش بین انرژی در حالی که این شعر بحث در مورد گذشته عاشق که رفتار باعث می شود آن را سخت به حرکت در.

"تعجب می کنم که آنچه که او فکر می کند من" لگد کردن با صدای خوراکی انگشتان دست و هلی را اثیری صدای توصیف آنچه که یک معشوقه است. چوپان شرجی و غنی خواننده نمایش نفس اماره به او آواز می خواند "من تعجب می کنم که آنچه که او فکر می کند من/ زمانی که او می بیند که علامت خود را گردن/ Oh no, I didn't mean to go که دور." آخرین آهنگ "ROYL" تا صدای مناسب برای یک coming-of-age موسیقی متن فیلم. آن است که داد و بیداد کن و جوانی و ارائه یک مقابل از قبل از آهنگ "من تعجب می کنم که آنچه که او فکر می کند از من است." "ROYL" یک آهنگ به بی دقتی و رایگان.

در حالی که آلبوم سازگار است قطعه کار آهنگ مانند "مشغول پسر" "Tipsy" و "گرفتن" هستند unmemorable آهنگ. اواخر 90s R&B برای تلفن های موبایل از "شلوغ پسر" را ندارد و این آهنگ ایستادگی تا چند گوش و "سرخوش" یک rom-com احساس به آن است که ممکن است بهتر است به عنوان یک واحد. در همین حال "بگیر تا" شامل Swae لی و تولید شده توسط Mike Will Made-It, فقط نمی آن را به عنوان بسیار به عنوان دیگر آهنگ های این آلبوم است. اگر چه این سه آهنگ را به عنوان به یاد ماندنی را به عنوان آهنگ های دیگر, اما آنها هنوز هم جا به تم کلی آلبوم.

در نهایت این دو چوپان x هلی نشان می دهد که دوران بلوغ در آن حرفه ای با خدا در ساعت است. خواهر یاد خواننده و انتقال صاف ویترین استعداد باور نکردنی. خود را دانشجوی سال دوم آلبوم است که اثبات خود را تطبیق پذیری به عنوان هنرمندان ترک ما منتظر آهنگ های جدید ادامه می دهد که به نشان می دهد رشد خود را به عنوان هنرمندان.

تماس با Brany Barragan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن