ملی چای سرد بعد: مسدود قدرت رتبه بندی انواع چای

درجه حرارت در حال بالا رفتن است و روز طولانی تر می شود که می تواند به معنای تنها یک چیز: این چای سرد شود. در ح

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

درجه حرارت در حال بالا رفتن است و روز طولانی تر می شود که می تواند به معنای تنها یک چیز: این چای سرد شود. در حال حاضر چای سرد است و برخی از مردم از رفتن به نوشیدن تمام طول سال های طولانی اما برای کسانی از ما که لذت بردن از آن در تابستان, ملی, چای سرد, بعد, سقوط در ژوئن 10, می آید در زمان مناسب برای شروع این فصل است. به افتخار این روز ما در مسدود کردن باید وارد یک قدرت رتبه بندی های مورد علاقه ما چای دسته به لذت بردن از داغ و یا سرد.

چای سیاه

چای سیاه است برای اولین بار آمده به دلیل آن شامل تعداد زیادی از انواع چای—چای ارل گری, صبحانه انگلیسی, به نام چند. آن را نیز دارای بالاترین محتوای کافئین در تمام چای که برای ما مهم است که دانشجویان اگر چه کافئین یا بدون کافئین گونه های در دسترس هستند. چای سیاه است که نسبتا جهانی و از آن لذت می برد می تواند در راه های مختلفی. شما می توانید آن را بنوشید ساده اضافه کردن یک چلپ چلوپ از شیر و شکر و آثار آن را فوق العاده عنوان پایه ای برای چای شیر. در نتیجه شما واقعا نمی توانید به اشتباه وقتی که می آید به چای سیاه است که به همین دلیل آن را بدست آورده و این نقطه در بالای لیست ما است.

چای شیر

هر چند هر نوع چای شیر باید از لحاظ فنی سقوط آن به رده مربوطه از چای ما نخواهد بود UC برکلی زندگی دانشجویی وبلاگ بدون دادن boba چای شیر زمان خود را به درخشش (و قرار دادن آن در نزدیکی بالای لیست ما)! یک نگاه سریع در کسب و کارهای اطراف دانشگاه ما نشان می دهد وسواس ما با boba. نه تنها وجود دارد منحصر به فرد boba فروشگاه catered برای هر شخص برگزیده, اما شما همچنین پتانسیل متفاوت است سفارش خود را به طوری که شما هرگز بیمار از آن!

چای سبز

این ممکن است یک داغ اما چای سبز به طور بالقوه برای طعم زیادی مانند خاک است که چرا ما قرار داده اید آن را به پایین در لیست ما است. که می شود گفت, سرد matcha اسپرسو ساخته شده راست یک نوشیدنی عالی حرکت می کند که این دسته از چای سبز بالاتر در لیست ما است.

چای گیاهی

هنگامی که ما فکر می کنم از چای گیاهی, ما فکر می کنیم از بابونه و نعناع, چای است که همیشه وجود دارد برای آرامش شما را پایین. در این دوران هرج و مرج, آرامش فنجان چای گیاهی است که دقیقا همان چیزی است که همه ما باید. در حالی که چای های گیاهی ممکن است رفتن به آنها شگفت آور طراوت زمانی که در خدمت بیش از یخ است. تنها دلیل این دسته نیست رتبه بالاتر است که میوه و چای و همچنین سقوط در زیر چتر گیاهی و چای و کشیدن آن را در رتبه بندی.

چای سفید

شما ممکن است هرگز از شنیده می شود چای سفید به همین دلیل است که آن را دریافت آخرین نقطه در رتبه بندی ما. چای سفید است که بسیار نادر است زیرا این برداشت زودتر و فرآوری شده کمتر از انواع دیگر چای است. اما, آن است که هنوز هم یکی از دسته عمده چای بنابراین ما تا به حال به آن را در رتبه بندی ما.

چای چای در پایان روز و هنگام سرد آن را کامل می سازد طراوت تابستان نوشیدنی. بنابراین رتبه بندی واقعا مهم نیست تا زمانی که شما برخی از زمان به درک چای سرد بر روی این ملی چای سرد بعد!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب