برکلی شورای شهر کاهش بودجه پلیس به نصف کاهش می دهد, بخش دامنه

پس از برکلی شورای شهر تصمیم روز شنبه, افسران پلیس حذف خواهد شد از اجرای ترافیک در برکلی و نیمی از برکلی اداره

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

پس از برکلی شورای شهر تصمیم روز شنبه, افسران پلیس حذف خواهد شد از اجرای ترافیک در برکلی و نیمی از برکلی اداره پلیس بودجه توزیع خواهد شد به شمار پروژه های جامعه از جمله جوانان و بی خانمانی خدمات.

در یک جلسه عمومی آغاز شده است که حدود 6 بعد از ظهر سه شنبه و زد تا ساعت 3 صبح یکشنبه شورای شهر گذشت چندین مورد از جمله یک اتوبوس مورد یک با چندین آیتم های کوچکتر بسته بندی شده به آن رای دادند و در یک بار — که ایجاد فراگیر جامعه ایمنی اصلاحات.

در میان این موارد به تصویب رسید در اتوبوس آیتم های ایمنی برای همه: جورج فلوید امنیت جامعه عمل پلیس اصلاحات لایحه ای است که به استخدام چندین مشاوران برای کاهش بشکه پا و یک آیتم است که ارائه خواهد شد مقرون به صرفه تر واحد مسکن در شهرستان.

"من از شورا و شهردار برای تمرکز بر reimagining امنیت عمومی گفت:" برکلی ساکن مگان شوارتز در نظر عمومی. "واقعی وجود دارد آسیب می افتد به سیاه و Latinx مردم است."

اتوبوس مورد 18 تا به حال پنج اقلام است که همه مربوط به "re-تصور کنید که" امنیت عمومی. بیش از 100 ساکنان صحبت در این مورد در بسیاری پشتیبانی می کند.

این دو مورد که منجر به کاهش بشکه را در بودجه به نصف و ایجاد یک برکلی وزارت حمل و نقل خواهد شد که بیش از اجرای ترافیک از پلیس دریافت پشتیبانی بیشتر از دیگر اقلام کوچک که یکی از آنها کمک خواهد کرد که شهر نظارت پلیس تعامل با مردم است.

چند ساکنان گفت: آنها پشتیبانی نمی کند پنج بخش مورد ،

"این است که یک trigger-happy بخش گفت:" برکلی ساکن چارلز کلارک در این نشست است. "در حالی که این شورا با استفاده از مینه سوتا به عنوان یک مدل مینیاپولیس با استفاده از برکلی به عنوان یک مدل. در نظر داشتن چیزهای خوب داریم."

اتوبوس مورد انتخاب شد و در حدود ساعت 3 صبح و تصویب به اتفاق آرا با یک ممتنع از Councilmember Cheryl Davila.

دو مورد نیز به تصویب شب گذشته که افزایش مقدار محلی مسکن مقرون به صرفه.

شهر اعمال خواهد شد تا $7.76 میلیون نفر در حمایت از ایالت کالیفرنیا به صورت محلی مسکن دائمی برنامه. با توجه به شهردار جسی Arreguín این برنامه در حال حاضر دارای 80% rehousing میزان موفقیت.

اجاره مسکن و توسعه واقع در 1717 دانشگاه Ave. نیز دریافت خواهد کرد اوراق قرضه توسط کالیفرنیا عمومی امور مالی سازمان برای ساخت سه واحد با 11 تعداد اتاق خواب برای خانواده های کم درآمد.

سه اضطراری در دستور کار موارد نیز در نظر گرفته شده در آغاز این نشست است. Councilmember Rashi Kesarwani پیشنهاد یک نامه برای اوکلند باغ وحش به طبقهبندی به عنوان یک موزه و Councilmember سوزان Wengraf پیشنهاد یک نامه از شهرستان به دانشگاه برکلی در مورد اخیر COVID-19 شیوع نسبت به پردیس اخوت.

Davila پیشنهاد اضطراری حرکت برای شهرستان به تصویب یک رأی عدم اعتماد به نفس در بشکه رئیس اندرو گرین وود در پاسخ به او زودتر نظرات خود را در مورد استفاده از سلاح گرم به عنوان جایگزینی برای گاز اشک آور و دیگر مواد شیمیایی جمعیت پراکندگی عوامل است. گرینوود بعد عذرخواهی کرد و این حرکت بود seconded.

"به منظور به آدرس نژادپرستی نهادی ما نیاز به تغییر رهبری" Davila گفت: در این نشست است. "رئیس پلیس نظرات" ما مردم شلیک,' بود و نه خوب است."

با توجه به Arreguín حرکت پشتیبانی نمی شد چرا که قانون کالیفرنیا تنها مجوز اضطراری مورد اگر یک عضو شورای یافت و یک زمان حساس و اضطراری پس از دستور کار تعیین شده بود.

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن