ناواهو ملت خواستار پاسخ در مرگ 2 عضو قبیله ای در فورت هود

امیلی وایلدرآریزونا جمهوری منتشر شده 5:17 PM EDT سپتامبر 8, 2020رهبری ملت ناواهو روز سه شنبه خواستار تحقيق و ت

توسط NEWSWORLDS در 19 شهریور 1399

رهبری ملت ناواهو روز سه شنبه خواستار تحقيق و تحقيق کنگره در مورد مرگ اخير دو عضو قبيله ای در حوادث جداگانه ای در پايگاه ارتش فورت هود در کيلين در تگزاس شد.

جاناتان نز، رئیس جمهور ملت ناواهو و معاون رئیس جمهور میرون لیزر صبح روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که خانواده های پی وی تی کورلتون ال چی، ۲۵ ساله و ارتش اس پی سی میگل دی یازی، ۳۳ ساله، مشکوک به بازی ناپاک ممکن است به مرگ آن ها کمک کرده باشند.

نز گفت: "ما با خانواده های پی وی تی چی و اس پی سی یازی صحبت کردیم و آنها نگرانی ها و پرسش های زیادی در ارتباط با اطلاعات و جزئیات ناهماهنگ ارائه شده توسط مقامات نظامی دارند." "بسیار نگران کننده است که در حالی که آنها در حال عزاداری از دست دادن عزیزان خود، آنها اطلاعات کافی و به موقع واقعی در مورد زمان منتهی به مرگ خود را دریافت نمی کند."

چی و یازی جزو ۲۸ سربازی بودند که از ابتدای سال در فورت هود در تگزاس جان خود را از دست داده اند. چی در جریان یک تمرین تمرینی سقوط کرد و پنج روز بعد در ۲ سپتامبر درگذشت. یازی در ۳ ژوئیه درگذشت. در این بیانیه اطلاعات دیگری پیرامون مرگ او ارائه نشد.

به گزارش آسوشیتدپرس، کنگره اعلام کرد که تحقیقات خود را در مورد این ۲۸ کشته و همچنین تجاوزات جنسی و ناپدید شدن ها، در فورت هود در سال جاری آغاز خواهد کرد.

فورت هود می بیند "بیشترین موارد برای تجاوز جنسی و قتل آزار و اذیت برای تمام شکل گیری ما از ارتش ایالات متحده،" گفت : وزیر ارتش رایان دی مک کارتی در طول سفر اوت 6 به فورت هود پس از Spc. ونسا Guillen ادعا می شود توسط یک سرباز همکار bludgeoned به مرگ.

هفته گذشته ارتش تغییرات رهبری در فورت هود را در میان تحقیقات در مورد مرگ گیلن اعلام کرد.

لیزر می گوید: «این نه تنها فراخوانی برای استعلام کنگره است، بلکه فراخوانی برای پاسخگویی و پاسخ برای خانواده هایی است که عزیزانشان را غمگین می کنند.»

رسیدن به خبرنگار در emily.wilder@arizonarepublic.com یا در توییتر @vv1lder.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن