نیاز به برخی از سرگرم کننده در تابستان? در اینجا هنگامی که شما می توانید شروع به شنا در پارک دولت

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:02 PM EDT 31 مه سال 2020پنسیلوانیا وزارت حفاظت از محیط زیست و منابع طب

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

پنسیلوانیا وزارت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در حال آماده سازی برای بازگشت به پارک ها و اردو در طول coronavirus بیماری همه گیر.

شروع ژوئن 6, همه, Pennsylvania state park سواحل خواهد بود باز برای شنا کردن. پارک ایالتی استخرهای بسته باقی خواهد ماند غیر از کسانی که در شهرستانهای ورود به زرد یا سبز فاز گرگ بازگشایی طرح استخر در این شهرستان آغاز خواهد شد باز ژوئن 13.

استخرهای شنا در رایرسون ایستگاه پارک دولت در شهرستان گرین و Codorus پارک ایالتی در نیویورک شهرستان خواهد برای سال 2020 فصل با توجه به ساخت و ساز.

پارک ایالتی است که از ویژگی های سواحل امتداد خط ساحلی باز خواهد شد با محدودیت ظرفیت و زیر توصیه می شود اجتماعی فاصله دستورالعمل. ظرفیت در سواحل و استخر خواهد بود محدود به 50 درصد از تسهیلات عادی ظرفیت.

تمام برنامه ها, رویدادها و گردهمایی های زیادی در دولت پارک ها و جنگل ها در استان ها هستند که تعیین قرمز لغو طریق ژوئن 15.

"کاهش اقدامات خواهد بود در محل از جمله محدود کردن بازدید کننده پارکینگ کنترل تسهیلات دسترسی اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت هنگامی که در آب" آزادی از DCNR یادداشت ها. "همه CDC هدایت باقی مانده است در اثر."

بیشتر: عمومی استخر های باز York شهرستان ؟ بله با دستورالعمل جدید پیشنهاد شده توسط CDC

در شهرستانهای استان تعیین شده و زرد و هر گونه حوادث با بیش از 25 نفر لغو خواهد شد. اگر این رویداد است که کمتر از 25 نفر و در خارج از منزل از آن خواهد شد مجاز به رخ می دهد اما هر داخلی حوادث لغو خواهد شد.

فعالیت هنوز مجاز از جمله دوچرخه پرنده نگری قایقرانی, ماهیگیری, محاسبه مساحت, پیاده روی و شکار. اسب سواری و دوچرخه سواری مسیرهای پیاده روی در حال باز کردن برای استفاده در روز تنها.

برخی از خدمات و امکانات باقی می ماند به طور موقت بسته شده در DCNR خواص. مهمانان انتظار می رود به دنبال ارسال شده محدودیت و به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل در تمام زمانها.

کابین کلبه لژ و خیمه را باز ایالت ژوئن 12. روز جمعه در پارک دولت واقع در Dauphin, Franklin, Huntingdon, لبنان, Luzerne, Monroe, پایک و Schuylkill شهرستان افتتاح شد خانواده خود را در اردوگاه سایت ها و پارک دفاتر. چادر و کمپینگ rv ها نیز مجاز است.

"همه پیک نیک غرفه رزرو, زمین بازی ها, طبیعت بازی مناطق تفسیری مراکز amphitheaters و امکانات کمپینگ ایالت باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی بسته" این DCNR یادداشت ها. "تمام برنامه ها و حوادث و اجتماعات بزرگ در دولت پارک ها و جنگل ها در استان ها هستند که تعیین قرمز لغو طریق 15 ژوئن."

این DCNR دارای یک لیست از تمام پارک های ایالتی در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب